Doszły nas słuchy, że jedna z głównych w Azji firm sprzedaży bezpośredniej została wyróżniona aż trzema prestiżowymi nagrodami w Hongkongu. Postanowiliśmy zbadać temat i sprawdzić, co wyjątkowego ma w sobie firma QNET – dostawca rozwiązań e-commerce w ponad 100 krajach?
QNET w pigułce
QNET jest jedną z największych firm sprzedaży bezpośredniej na azjatyckim rynku. Oferuje szeroką gamę produktów, począwszy od branży wellness, poprzez opiekę domową, turystykę, na e-commerce skończywszy. Firma działa w 100 krajach, w tym od 2013 roku również w Ruandzie w Afryce. Posiada 25 biur i agencji na całym świecie. W Zjednoczonych Emiratach Arabskich znajdziemy trzy biura spółki – w Dubaju, Abu Dhabi i Mussafah. Europejskie biuro mieści się w Irlandii. O sukcesie QNET świadczy ponad 6 milionów zadowolonych klientów i zarejestrowanych dystrybutorów z całego świata.
QNET jest członkiem Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej w Malezji, Singapurze, Indonezji i na Filipinach. Jest również częścią Stowarzyszenia Zdrowej Żywności w Hongkongu i Stowarzyszenia Przemysłu Suplementów Diety w Singapurze.
Firma aktywnie sponsoruje wszelkie wydarzenia sportowe na całym świecie. Niedawno rozpoczęła nową, ekscytującą współpracę z Manchester City Football, zostając ich oficjalnym partnerem w branży MLM na następne 3 lata.
Hybrydowy plan kompensacyjny (nazwa: Q10) dzieli się na 3 części: Sprzedaż, Wzrost i Przywództwo. Kupując i sprzedając produkty oferowane przez QNET, konsultanci zyskują zniżki i zarabiają na marży. Następnie wchodzą na ścieżkę budowania struktury. Kierując się planem głównym (Main Plan), i spełniając warunki kwalifikacji, każdy zarabia indywidualnie. Na drugim etapie planu (RSP Plan) należy spełnić zarówno kwalifikację osobistą, jak i grupową. Współpraca z QNET zapewnia 10 możliwości generowania zysków.
Azjatyckie wyróżnienia
Rok 2015 był wyjątkowy dla QNET, spółki-córki będącą wizytówką grupy QI założonej w 1998 roku przez dwóch przedsiębiorców – Malezyjczyka Datuka Sri Vijay Eswarana i Filipińczyka, Josepha Bismarka. Firma otrzymała trzy prestiżowe nagrody uznania. Są to symbole wzrostu azjatyckiego rynku MLM, a także wyróżnienie ambicji, wysiłków, wytrwałości, a przede wszystkim dążenia do doskonałości nagrodzonej spółki.
Siedziba QNET w Hongkongu została wyróżniona jako Najlepsze Miejsce do Pracy w Azji. Wśród kryteriów, które zadecydowały o przyznaniu tego wyróżnienia przez HR Azja jest zaangażowanie pracowników korporacyjnych, kultura pracy, a także możliwości awansu i rozwoju.
Kolejne wyróżnienie przyznała Rada ds. Pomocy Społecznej w Hong Kongu (HKCSS), uznając wkład włożony przez firmę QNET w sektor pomocy społecznej. Nagroda Caring Company Award jest symbolem ducha opiekuńczości, a także honoruje wydajność firmy w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu.
Przedstawiciele spółki matki zostali również zaproszeni do wzięcia udziału w niezwykłej inicjatywie Coastal Clean Up. Zespół wykazał się świetną pracą zespołową podczas wielkiej akcji sprzątania wybrzeża Hong Kongu, a także parków i środowisk miejskich. Właśnie za nie zdobyli nagrodę Best Team Spirit – Silver. W wyniku całego wydarzenia z 2 447 kilometrów zebrano śmieci ważące około 4 616 067 kilogramów!
Na oficjalnej europejskiej stronie QNET możemy przeczytać, że wizją firmy jest stać się liderem e-commerce w branży sprzedaży bezpośredniej, jednocześnie wykorzystując tę pozycję tak, aby pozytywnie wpływać na zrównoważony rozwój społeczności marketingu sieciowego na świecie. Czy uda im się to osiągnąć? Czas pokaże.
Źródła:
- https://www.businessforhome.org/2016/02/qnet-parent-company-grabs-3-awards-in-hong-kong/
- http://www.qneurope.com/en/
- http://www.qnet.net/en/
- Grafika: screen z oficjalnego video QNET