Jak zwiększyć sprzedaż w firmie, zdobyć nowych współpracowników i zmotywować do pracy liderów? Na te trzy pytania istnieje jedna odpowiedź: zorganizuj event firmowy.
Podczas wydarzeń firmowych, bez względu na to, czy firma dopiero wchodzi na rynek, czy działa na nim od dłuższego czasu, wyzwala się motywująca energia, jakiej Twoi współpracownicy nie zakosztują nigdzie indziej. Takiego społecznego dowodu słuszności, którego można doświadczyć podczas spotkania z firmą, szkoleniowcami oraz współpracownikami na żywo, nie wyzwolimy w żaden inny sposób – tylko podczas firmowego eventu. Randy Gage mawia: „Zgromadź dużą grupę ludzi w eleganckiej auli, a atmosfera stanie się magiczna”. A my przyznajemy mu rację.
Masz pomysł na event, ale nie wiesz jak go zorganizować? Chcesz zorganizować event, ale nie masz pomysłu? W obu przypadkach służymy profesjonalną pomocą!
[next_message styles=”1″ title=”Do naszych unikalnych atutów należą:„]
- Wieloletnie doświadczenie w branży sprzedaży bezpośredniej i marketingu wielopoziomowego oraz znajomość rynku,
- Kompleksowa obsługa, razem z promocją eventu w naszych mediach i poinformowaniem czytelników o wydarzeniu,
- Relacja z przygotowanego eventu na naszym portalu „Alterbusiness.info” i czasopiśmie oraz obecność redakcji na wydarzeniu,
- Dostosowanie do budżetu, jaki firma może przeznaczyć na organizację eventu.
[/next_message]
A ponadto, a może nawet przede wszystkim:
Wiemy, jak wygląda świetnie przygotowany event firmowy, ponieważ uczestniczyliśmy przez lata działalności naszych mediów w setkach takich wydarzeń! Widzieliśmy również wydarzenia, które zostały przygotowane nieprofesjonalnie. Podczas takich spotkań firmy posiadające potencjał zamiast budować swoją markę, zniechęcały potencjalnych współpracowników. Możemy z pełną odpowiedzialnością powiedzieć: „diabeł tkwi w szczegółach”!
[next_message styles=”3″ title=”Event rekrutacyjny, szkoleniowy, rocznica? Co składa się na dobry event, a my przygotujemy to dla Ciebie?„]
- Dobór miejsca eventu – znamy hotele i miejsca w całej Polsce, które doskonale nadają się do przygotowania spektakularnych wydarzeń firmowych oraz wiele miejsc, których nie polecilibyśmy nikomu. W każdym przedziale cenowym.
- Prowadzący – profesjonalny konferansjer to podstawa! Znasz powiedzenie: „Dobry konferansjer jest jak biustonosz. Z pozoru niepotrzebny, ale podtrzymuje całość. Zły konferansjer przypomina spadający po schodach garnek. Robi dużo hałasu i nic więcej”? Mamy kontakty do wielu znanych osób, które poprowadzą event, zapowiedzą Ciebie i Twoich liderów na scenie, skutecznie i zabawnie poprowadzą całą imprezę. Wiemy, kogo polecić, bo widzieliśmy wielu konferansjerów na żywo!
- Mówca motywacyjny i (lub) szkoleniowiec – znamy wielu popularnych w marketingu wielopoziomowym trenerów rozwoju osobistego i coachów a także mówców motywacyjnych, którzy wygłoszą mowę na Twoim evencie, poprowadzą krótkie lub dłuższe szkolenie, zapalą do działania osoby, które będą uczestniczyły w wydarzeniu lub rozwiną ich kompetencje sprzedażowe.
- Szczypta relaksu – co zorganizować w przerwie konferencji lub pomiędzy blokami szkoleniowymi? Mamy dziesiątki sprawdzonych pomysłów.
- Oprawa graficzna – materiały, agenda konferencji, broszury, prezentacja na telebimie, bilety na wydarzenie – to wszystko ma znaczenie. Prezentacja zrobiona „na szybko” z błędami ortograficznymi wyświetlana na wielkim ekranie? Nie ma nic gorszego! Przygotujemy profesjonalne materiały oraz wydrukujemy i dostarczymy je na czas!
- Dokumentacja wydarzenia – chcesz, aby na evencie pojawił się fotograf, chcesz nagrać fragmenty konferencji i opublikować je w sieci? A może relacja z wydarzenia napisana przez jednego z naszych redaktorów na Twoją stronę firmową? Możemy zapewnić każdą z tych form dokumentacji, aby Twoi liderzy nie zapomnieli o wydarzeniu, w którym uczestniczyli oraz mogli pokazać na spotkaniach rekrutacyjnych, jak dynamicznie rozwija się firma.
- Catering – obiad czy drobny poczęstunek? W sali konferencyjnej czy na zewnątrz? Znamy odpowiedzi! W zależności od przeznaczonego budżetu znajdziemy idealne rozwiązanie.
- Promocja eventu – „Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak mruganie do dziewczyny po ciemku” – tak jest również z wydarzeniem firmowym. Zaprosimy naszych czytelników na Twój event.
[/next_message]
Podsumowując: aby zorganizować dobry event potrzebujesz idealnego miejsca, dobrej oprawy wizualnej i dźwiękowej, prowadzącego, dokumentacji, trochę dobrej rozrywki, a do tego: fotografa, grafika, konferansjera, mówcy motywacyjnego, hostess, a do tego wszystkiego wielu kontaktów biznesowych z mediami i specjalistami od… Sporo tego, prawda? Postaw na kompleksowe rozwiązanie idealnie dopasowane do specyfiki marketingu sieciowego i Twojego budżetu!
[next_message styles=”4″ title=”Skontaktuj się z nami:„]
biuro@alterbusiness.info
http://alterbusiness.info/kontakt/
Tel. 725 041 401
[/next_message]