Drodzy Czytelnicy, Ranking MLM jest portalem dedykowanym branży sprzedaży bezpośredniej i MLM, w związku z czym nasza redakcja dokłada usilnych starań, aby publikowane na nim artykuły były wartościowym źródłem wiedzy dla wszystkich zajmujących się takim biznesem lub chcącym bliżej poznać tę branżę. Regularnie sprawdzamy również, jakie teksty cieszą się największą popularnością, to znaczy – które artykuły zostały przeczytane najwięcej razy.
Przed Wami zestawienie najchętniej czytanych artykułów publikowanych na naszym portalu tej wiosny.
Numerem jeden wśród wszystkich artykułów opublikowanych po 21 marca, a przed 21 czerwca, okazał się tekst „MLM na wokandzie. Avon”. Opisaliśmy w nim dwa procesy tego giganta branży MLM – dotyczące testowania produktów na zwierzętach przed wypuszczeniem ich na chiński rynek oraz wprowadzania konsumentów w błąd odnośnie rzekomo cudownych właściwości kosmetyków przeciwzmarszczkowych.
Drugim najchętniej czytanym artykułem wiosny jest „Siedmiu wspaniałych. Ranking popularności suplementów diety”, przedstawiający siedem suplementów, które w naszym Rankingu Produktów zdobyły najwięcej Waszych głosów. Tekst wywołał żywą dyskusję i wiele komentarzy.
Na miejscu trzecim znalazł się tekst Michała Ruska „Abonament medyczny. Co takiego?”, który przybliża zagadnienie abonamentowej opieki medycznej jako alternatywy dla publicznej służby zdrowia oraz możliwości zastosowania takiego rozwiązania w biznesie, także MLM.
Kolejne popularne tej wiosny artykuły to „Najlepszy plan marketingowy MLM 2014?”, dotyczący konkursu organizowanego przez amerykański portal businessforhome.org (nawiasem mówiąc głosowanie ciągle trwa, obecnie prowadzi firma Wake Up Now) oraz „Wiara w biznesie?” o organizowanych przez Polską Akademię Biznesu i Centrum Kultury Chrześcijańskiej „AGAPE” konferencjach, której gościem specjalnym był Chris Lowney, opowiadający m.in. o metodach zarządzania jezuitów.
Miejsce szóste wśród wiosennych publikacji zajął tekst „Na czarną godzinę albo na samochód – skuteczne oszczędzanie?”, przedstawiający kilka skutecznych sposobów opanowania domowego budżetu i wytrwania w postanowieniu oszczędzania pieniędzy. Kolejnym chętnie czytanym artykułem był „Klub miliarderów MLM – jak osiągnąć roczny przychód powyżej miliarda dolarów?” o wybranych gigantach branży i ich drodze do finansowego sukcesu.
Inny wzbudzający spore zainteresowanie Czytelników artykuł to „EFG kontra Ewa Pióro” opisujący konflikt spółki European Financial Group z Ewą Pióro, która najpierw podjęła współpracę z EFG, a po jej zakończeniu założyła blog ostrzegający przed ta firmą, na którym nie przebierając w słowach szkalowała spółkę i jej działania.
Dwa ostatnie miejsca w pierwszej dziesiątce najbardziej popularnych tekstów wiosny zajmują dwa artykuły związane z firmą MonaVie: „Rekomendacja MonaVie” oraz „MonaVie na Metropolitalnych Targach Pracy i Przedsiębiorczości”.