Długie zimowe wieczory, jak wiadomo, sprzyjają lekturze i spędzaniu miłych chwil w ciepłym domu przed monitorem komputera, surfując po Internecie. W tym – po naszym portalu. Jak co kwartał sprawdziliśmy, które artykuły opublikowane na Rankingu MLM były przez Was najczęściej otwierane i czytane pomiędzy końcem grudnia a 21 marca – pierwszym dniem wiosny. Oto, co mówią nasze statystyki.
Zdecydowanie hitem zimy stał się artykuł „21 Tuzów MLM-u 2013 roku!”, w którym przedstawiliśmy 21 wybitnych osobistości – liderów, coachów, przedsiębiorców, aktywistów, szkoleniowców związanych z branżą marketingu wielopoziomowego. Pod uwagę braliśmy ich zaangażowanie w działalność na korzyść branży, wyniki i osiągnięcia, umiejętne budowanie wizerunku oraz tworzenie nowych miejsc pracy. Wyróżnieni zebrali w komentarzach wiele gratulacji, a artykuł „polubiono” aż 658 razy. Pytanie brzmi, kto zostanie jednym z tuzów roku 2014?
Drugim pod względem ilości odsłon artykułem zimy był „Skandal na Facebooku z MLM w tle”. Tekst naszej redaktor naczelnej Martyny Ubych opisujący oburzające praktyki tego popularnego portalu społecznościowego, który odmawia reklamy firmom MLM, uważając je za „podejrzane możliwości uzyskania dochodu” i w zasadzie wrzucając całą branżę marketingu wielopoziomowego i sprzedaży bezpośredniej do jednego worka z piramidami finansowymi.
Na miejscu trzecim znalazł się artykuł Daniela Kubacha zatytułowany „Strategia bogactwa – Jak zbudować dochodową firmę od zera?”, dzięki któremu dowiemy się, dlaczego warto zaryzykować i założyć własną firmę oraz jak uniknąć najczęściej popełnianych błędów przy jej prowadzeniu.
Kolejnym bardzo popularnym artykułem był „Kyäni Sunrise. Ranking MLM testuje produkty!”, opisujący efekty doświadczenia, które przeprowadzili na sobie członkowie naszej redakcji. Doświadczenia, jak się okazało, bardzo przyjemnego i smacznego, a przy tym korzystnie wpływającego na samopoczucie testerów.
„Strategia bogactwa. Która z metod sprawdza się najlepiej w MLM? Strategia Lisa czy Jeża?” – pytanie zawarte w tytule zainteresowało wielu naszych czytelników. O tym, jak działa lis, a jakie cechy są charakterystyczne dla jeża i jak to się ma do marketingu wielopoziomowego pisał Daniel Kubach, zapraszając do wzięcia udziału w szkoleniu on-line dotyczącego obu strategii.
Inne artykuły cieszące się Waszym zainteresowaniem w zimie to „Marketing sieciowy a piramida finansowa” z cyklu MLM dla początkujących; „Pierwsze 90 dni w marketingu sieciowym”, czyli jak dobrze rozpocząć współpracę z nową firmą i w nowej branży; otwierający nasz cykl MLM dla początkujących tekst „Czym jest Multi-Level Marketing”, przybliżający wszystkim stawiającym pierwsze kroku w marketingu sieciowym podstawy niezbędne do zrozumienia tej branży.
Popularne były także artykuły przedstawiające działalność charytatywną firm MLM, a spośród nich najwięcej odsłon zdobył „MLM. Biznes z ludzką twarzą – Amway i LR”.
Top ten artykułów zimy zamyka „Rok 2013 w Network Marketingu z Waszej perspektywy”, przedstawiający branżowe wydarzenia minionego roku, które w e-mailach do redakcji wskazaliście jako najbardziej znaczące.