Lider sprzedaży bezpośredniej, firma Oriflame rozpoczęła kampanię reklamową promującą nowy krem Royal Velvet. Kampania ma na celu zwiększenie sprzedaży kosmetyku wśród kobiet powyżej 40 roku życia. Ambasadorką serii Royal Velvet jest światowej sławy aktorka i modelka Monika Bellucci. Kampania potrwa do 10 października 2011.
Nowa kampania Oriflame Royal Velvet ma na celu zwiększenie sprzedaży produktu wśród kobiet powyżej 40 roku życia oraz przedstawienie nowej ambasadorki serii Royal Velvet Moniki Bellucci. Spot telewizyjny trwa 15 sekund i przedstawia ambasadorkę serii, która zachęca do zakupu kremu zwracając się do widzów: „Najdroższy sekret? – Royal Velvet”. Spot podkreśla najważniejsze właściwości kremu – wygładzanie i ujędrnianie. Prezentuje także najnowszy katalog marki wraz ze zdjęciem ambasadorki.
Kampania reklamowa potrwa do 10 października 2011. Spot można obejrzeć w głównych stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat, TVN, Discovery oraz poszczególnych kanałach tematycznych. Za adaptację reklamy odpowiada agencja EPOKA z Krakowa, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się Dom Mediowy Media Group. Dwuletni kontrakt z Moniką Bellucci obejmuje reklamę w katalogu i telewizji oraz udział aktorki w spotkaniach z konsultantami.
Oriflame jest międzynarodową firmą kosmetyczną prowadzącą sprzedaż bezpośrednią. Firma została założona w 1967 roku w Szwecji przez Roberta i Jonasa af Jochnick. Obecnie działa w ponad 60 krajach i prowadzi sprzedaż kosmetyków wyłącznie poprzez konsultantów. Produkty Oriflame nie są testowane na zwierzętach, a ich opakowania można poddać powtórnemu przetworzeniu.
Oriflame Poland Sp. z o.o. rozpoczęła działalność w kwietniu 1991 roku. Firma ma ponad 200 placówek (oddziały, filie oraz biura regionalne) na terenie całego kraju. W 1999 roku firma założyła Fundację Oriflame Dzieciom. Od grudnia 2008 roku Oriflame wspiera program „a KuKu”, realizowany przez Fundację Oriflame Dzieciom i Fundację Przyjaciółka. W 2009 roku Oriflame awansował w rankingu „TOP 100 Beauty Industry” na miejsce 18, znajdując się tym samym w pierwszej dwudziestce najlepszych firm kosmetycznych na świecie. Oriflame Poland jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej, które zrzesza firmy prowadzące ten rodzaj działalności w Polsce.