Minął długi weekend i po kilkudniowym wypoczynku czas zabrać się do pracy. Wiosna, jak się okazuje, to dla polskich networkerów okres wytężonych zmagań nie tylko jeśli chodzi o wyniki sprzedażowe, ale także o pozycje w naszych rankingach. Prawdziwą rewolucję w zestawieniach zapoczątkowała Akuna Polska, która już od dwóch miesięcy nie daje za wygraną i nikomu ustępuje pierwszego miejsca w dwóch głównych rankingach. A oto jak przedstawiają się szczegóły zestawień z marca i kwietnia.
Ranking Managerów
Zarówno w marcu, jak i w kwietniu pierwsze miejsce z liczbą punktów odpowiednio 1012 i 680 zajęli Anna i Grzegorz Rutkowscy z Akuny, którzy dali przykład innym liderom tej firmy, co zaowocowało znacznymi wzrostami popularności wśród Akunowiczów, jak często sami siebie określają przedstawiciele tej organizacji. Drugie miejsce w marcu i 811 głosów pozyskała Agnieszka Kruk z MAYBE Lauretta Larix Perfume, w kwietniu musiała niestety zadowolić się miejscem czwartym i 577 punktami. Trzecia w marcu była Agnieszka Liszka z Akuny, na którą oddano 685 głosów, pozycję tę pani Agnieszka poprawiła w kwietniu, zdobywając miejsce drugie i 659 punktów. Jej koleżanka z firmy Akuna – Małgorzata Borkowska zdobyła w marcu czwarte miejsce, pozyskując jednocześnie 654 głosy, kwiecień był nieco gorszy – miejsce piąte i 548 punktów. 650 waszych głosów i piątą lokatę zdobyła w marcu Teresa Hołtra, także z Akuna Polska, która w kwietniu także odnotowała niewielki spadek o jedno oczko, zdobywając 545 głosów. Ostatnią reprezentantka Akuny w marcowej pierwszej dziesiątce była Dorota Duda Śliwińska, której udało się pozyskać 577 punktów i zająć szóste miejsce w zestawieniu. Kwiecień okazał się dla pani Doroty dużo lepszy i zaowocował trzecim miejscem i 654 punktami. 520 punktów i siódmą pozycję wywalczyła sobie w marcu Danuta Książek z Earth Power Europe sp. z o.o., mimo mniejszej liczby punktów w kwietniu – 453 – pozycja tej uczestniczki rankingu nie zmieniła się. Ósma w marcu była Anna Madaj z firmy e-nnova sp. z o.o., która zdobyła 430 głosów, w zestawieniu kwietniowym pani Anna niestety wypadła z pierwszej dziesiątki. Ósme miejsce w kwietniu zajęła Krystyna Czapska z Oriflame Poland sp. z o.o., na którą oddano 280 głosów. Do grona marcowych zwycięzców dołączyła z kolei Mirosława Ekiert z Talk Fusion – jedna z laureatek naszego ostatniego konkursu pisarskiego, której w udziale przypadły 182 głosy i dziewiąte miejsce. W kwietniu na tej pozycji uplasował się nieobecny w marcu Piotr Jabłoński z Earth Power Europe sp. z o.o., który zdobył 183 głosy. Marcową pierwszą dziesiątkę zamyka Bogumiła Sroka z FLP Poland sp. z o.o., na którą zagłosowano 170 razy. Ranking kwietniowy kończy natomiast Agnieszka Jędraszczyk ze 177 punktami.
Ranking Firm
W tym zestawieniu przez dwa kolejne miesiące prym wiedzie Akuna Polska sp. z o.o., która zdobyła w marcu 1025 głosów, a w kwietniu 986. Drugie miejsce w marcu i 672 punkty przypadły firmie MAYBE Lauretta Larix Perfume. W kwietniu z kolei druga była FLP Poland sp. z o.o., na którą zagłosowano 725 razy. Przez dwa kolejne miesiące trzecie miejsce konsekwentnie okupowała firma Mary Kay Cosmetics Poland sp. z o.o., na którą w marcu oddano 621, a w kwietniu 601 głosów. Czwarta w marcu była firma FLP Poland sp. z o.o., która zdobyła 604 głosy, jej miejsce w kwietniu przejęła wspomniana już MAYBE Lauretta Larix Perfume, na którą zagłosowano 552 razy. Konsekwencją w utrzymaniu stabilnej pozycji pochwalić może się także Earth Power Europe, która zajęła piąte miejsce w marcu i kwietniu. Punktacja odpowiednio 499 i 437 głosów. Równo czterysta punktów i szóstą lokatę zapewniła sobie w marcu e-nnova, miejsce to w kwietniu zabrała jej Zdrowa Czekolada, na którą zagłosowano 292 razy. Kyäni jest trzecią firmą w tym zestawieniu, która w marcu i kwietniu utrzymała stałą lokatę. Firma zdobyła odpowiednio 323 i 266 punktów, zajmując siódme miejsce. Kolejne dwie „konsekwentne” firmy, to ulokowana na ósmej pozycji FM Group Polska, która w marcu zdobyła 306, a w kwietniu 265 punktów oraz NFD, która i w marcu, i w kwietniu zajęła lokatę dziewiątą, zdobywając odpowiednio 251 i 197 głosów. W marcu pierwszą dziesiątkę zamyka Oriflame Poland sp. z o.o. – 220 punktów, a w kwietniu Vianesse – 158 pozyskanych głosów.
Z powyższego podsumowania jednoznacznie wynika, że prowadzone przez nas rankingi są znakomitym, skutecznym i przede wszystkim całkowicie bezpłatnym instrumentem kreowania wizerunku własnego, jak i firm w oczach opinii publicznej. Docenili to między innymi najlepsi liderzy Akuny, którzy znaleźli się wysoko na szczytach zestawień zarówno jeśli chodzi o ranking managerów, jak i firm. Ten przypadek powinien posłużyć innym za przykład jak w prosty i efektywny sposób można korzystać z naszego serwisu, jako narzędzia do wspierania własnej działalności i polityki sprzedażowej.
Marek Łuszczki