W branży marketingu wielopoziomowego jak zwykle wiele się dzieje. Seldia wybrała najlepszą firmę sprzedaży bezpośredniej roku, osobowość roku oraz stowarzyszenie sprzedaży bezpośredniej roku. Tymczasem WFDSA ma nowego przewodniczącego, Jeunesse bije kolejne rekordy, a Lyoness wdraża w życie strategię multibrandingu.
PartyLite najlepszą firmą sprzedaży bezpośredniej w Europie!
Europejskie stowarzyszenie sprzedaży bezpośredniej Seldia przyznało tytuł najlepszej firmy sprzedaży bezpośredniej w Europie 2014 firmie PartyLite. Podczas dorocznej konferencji stowarzyszenia, która odbyła się na początku października w Brukseli, prezes tej firmy na Europę Martin Köhler przyjął prestiżową nagrodę ASTRA z rąk przewodniczącego Seldii i dyrektora generalnego Oriflame Magnusa Brännströma.
Wyrażając uznanie dla PartyLite Brännström podkreślił znaczące podobieństwo modelu biznesowego nagrodzonej firmy do celów, nad których osiągnięciem pracuje Seldia: przede wszystkim promocją, a następnie rozwojem modelu sprzedaży bezpośredniej w Europie, włączając w to opiekę społeczną i aspekty ekonomiczne działania sprzedawców, ze szczególnym uwzględnieniem aktywnego wspierania możliwości kariery dla kobiet.
Poza wielkim zwycięstwem PartyLite nagrodę w kategorii Osobowość Roku odebrała Hiszpanka zasiadająca w Parlamencie Europejskim – Teresa Jimenez, którą wyróżniono za zasługi na gruncie wspierania platformy Seldii dla przedsiębiorczych kobiet. W kategorii Najlepszego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej Roku 2014 wygrało stowarzyszenie w Wielkiej Brytanii.
Doug deVos został nowym przewodniczącym WFDSA
Światowa Federacja Stowarzyszeń Sprzedaży Bezpośredniej (WFDSA), w skład której wchodzą stowarzyszenia z 60 krajów świata (w tym Polski) oraz Seldia, 16 listopada wybrała nowego przewodniczącego. Został nim Doug deVos, prezes giganta branży, firmy Amway. DeVos, który zastąpi na tym stanowisku Alessadra Carlucci’ego (byłego prezesa Natury), będzie pełnił swoje obowiązki do października 2017 roku.
Wcześniej deVos pełnił między innymi funkcje skarbnika WFDSA, prezesa amerykańskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej oraz prezesa Fundacji ds. Edukacji w Sprzedaży Bezpośredniej.
Dzisiaj, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, ludzie pragną niezależności i wolności w wyznaczaniu własnych celów. Chcą pracy, która ma sens i korzystnie wpływa na ich życie i społeczność. To przekłada się na potężne możliwości dla branży sprzedaży bezpośredniej. Alessadro Carlucci był silnym przywódcą w zakresie promowania tych wartości i zachęcania przedsiębiorców z całego świata do aktywności. Zamierzam kontynuować jego działania, aby jeszcze więcej osób mogło spojrzeć na sprzedaż bezpośrednią jak na sposób poprawienia jakości swojego życia, a jednocześnie pomocy ludziom z własnego otoczenia
– powiedział nowy przewodniczący WFDSA.
Jeunesse pobija rekord miesięcznych obrotów
Jeunesse, jedna z najdynamiczniej rozwijających się firm w branży MLM, znowu zaskakuje, pobijając rekord wysokości miesięcznych obrotów, które w październiku 2014 roku sięgnęły 50 milionów dolarów! Tylko w ciągu tego jednego miesiąca Jeunesse zwerbowała 42 tysiące nowych dystrybutorów.
Dystrybutorzy Jeunesse osiągnęli również niezwykłe wyniki na polu rozwoju osobistego – w ostatnich tygodniach firma awansowała 14 nowych Dyrektorów Diamentowych oraz pięciu nowych Dyrektorów Podwójnie Diamentowych (dwie najwyższe pozycje w planie wynagrodzeń).
Gwałtowny rozwój Jeunesse trwa już od dłuższego czasu, a wprowadzenie na rynek nowych produktów Zen Bodi, ułatwiających odchudzanie, oraz kremu przeciwzmarszczkowego Instantly Ageless ma spowodować jeszcze wyższe zyski przed końcem bieżącego roku.
Lyoness i multibranding
Lyoness wdrożył zapowiadaną wcześniej strategię wielu marek na wszystkich rynkach. Od 8 listopada w ramach firmy funkcjonują dwie marki: „Lyoness” oraz nowa marka marketingu sieciowego „Lyconet”.
W związku z tym aktywne na całym świecie grupy firm związanych z Lyoness dzielą się na dwie kategorie. Od tego momentu marka „Lyoness” obejmuje dwie z trzech kategorii biznesowych: lokalną i krajową sieć społeczności zakupowych dla konsumentów, którzy oszczędzają pieniądze na zakupach z Lyoness, oraz program lojalnościowy dla handlowców, którzy dzięki współpracy z Lyoness zyskują stałych klientów.
Natomiast nowa marka „Lyconet” obejmuje wszystkie działania firmy w zakresie marketingu sieciowego, a jej głównym zadaniem jest umożliwienie firmie rozwinięcia strategii i usług komunikacyjnych skierowanych do konkretnych grup odbiorców, takich jak samozatrudnieni i firmy.
Źródło: