Drodzy Czytelnicy! Mamy przyjemność przedstawić na łamach portalu Alterbusiness.info TOP 3 z 10 najpopularniejszych firmy sprzedaży bezpośredniej roku 2014 według użytkowników naszego portalu. Prezentowany ranking jest rocznym podsumowaniem Waszych głosów oddanych na firmy, które darzycie największym zaufaniem. Bezkonkurencyjna okazała się być Jeunesse Global – otrzymała aż 9236 głosów od użytkowników portalu. Drugie miejsce zajęła bHIP Global z liczbą 6729 głosów. Ostanie miejsce na podium należy do Kyäni z wynikiem 3573. Gratulujemy trzem najpopularniejszym firmom sprzedaży bezpośredniej 2014!
Najpopularniejsze firmy sprzedaży bezpośredniej 2014 wg użytkowników portalu Alterbusiness.info
Pierwsze miejsce:
Jeunesse Global – 9236 głosów
Jeunesse Global powstała w 2009 roku. Swoją nazwą (Jeunesse oznacza po francusku młodość) oraz logiem nawiązuje do legendy o fontannie młodości. Siedziba firmy znajduje się na Florydzie, gdzie dawno temu Europejczycy szukali mitycznego raju wiecznej młodości.
Misją spółki jest tworzenie innowacyjnych produktów powstrzymujących procesy starzenia. W jej ofercie znajdziemy zarówno suplementy diety pozytywnie wpływające na kondycję skóry (i nie tylko), jak i kosmetyki powstrzymujące powstawanie zmarszczek z serum Luminesce na czele.
Założycielami i właścicielami Jeunesse jest małżeństwo Wendy Lewis i Randy Ray, doświadczeni przedsiębiorcy. W ciągu zaledwie 4 lat działalności udało im się zaistnieć na 92 rynkach na całym globie, wykreować kilkunastu milionerów i wypłacić w sumie prawie 80 milionów dolarów prowizji dystrybutorskich. Firma została wyróżniona przez Direct Selling Association nagrodą ETHOS Rising Star 2013 za niezwykle szybki rozwój i spełnianie najwyższych, w tym również etycznych, standardów.
Z nowości – w październiku 2014 roku firma pobiła rekord wysokości miesięcznych obrotów, które sięgnęły 50 milionów dolarów! Tylko w ciągu tego jednego miesiąca Jeunesse zwerbowała 42 tysiące nowych dystrybutorów. Gwałtowny rozwój Jeunesse trwa już od dłuższego czasu; ostatnio firma wprowadziła na rynek nowe produkty Zen Bodi, ułatwiające odchudzanie oraz krem przeciwzmarszczkowy Instantly Ageless.
Drugie miejsce:
bHIP Global – 6729 głosów
Firma bHIP została założona przez przedsiębiorcę Terry’ego LaCore’a. Centrala znajduje się w mieście Melissa w stanie Teksas, w USA, a pozostałe placówki w St. Paul w Minnesocie i w Branson w Missouri. bHIP działa obecnie w ponad trzydziestu krajach na całym świecie, a w najbliższych miesiącach planuje rozpocząć działalność w kolejnych.
Misją firmy jest dostarczanie ludziom na całym świecie autentycznych i niepowtarzalnych produktów korzystnych dla zdrowia i samopoczucia. Oferując produkty najwyższej jakości, powstałe w oparciu o odkrycia naukowców, bHIP pragnie stworzyć godną zaufania i trwałą społeczność promotorów, członków oraz klientów.
Firma proponuje produkty wellness, pogrupowane w 5 kategorii: wzmacnianie DNA, energia i sprawność, zdrowie i kondycja fizyczna, higiena osobista oraz kontrola masy ciała. Do najpopularniejszych produktów firmy należą lifestylowe napoje energetyczne w saszetkach dla mężczyzny – energia lub regeneracja – takie jak Blue, Red, Noni Gia oraz dla kobiet: Blue, Pink, Noni Gia.
Trzecie miejsce:
Kyäni – 3573 głosy
Historia firmy Kyäni rozpoczyna się na Alasce, gdzie jej założyciele, Dick i Gayle Powell, natrafili na dziką alaskańską czarną borówkę znaną również, jak się później dowiedzieli, jako „Ky-äni”. Podczas swojego pobytu na Alasce Dick i Gayle spotkali naukowca prowadzącego badania nad jednym z plemion zamieszkujących ten stan. Badacz ten był zafascynowany wyjątkową zdrowotnością obserwowanych przez siebie ludzi. Zwrócił również uwagę na fakt, że plemię nie posiadało słów na określenie choroby wieńcowej, raka, cukrzycy oraz wielu innych chorób i doszedł do wniosku, że odżywcze bogactwo stosowanej przez plemię diety przyczynia się do utrzymania wysokiego poziomu zdrowotności ludzi żyjących w tak trudnych i wymagających warunkach środowiskowych. Zainspirowani właściwościami i działaniem alaskańskiej borówki, Powellowie podzielili się swoimi obserwacjami i planami z rodzinami Hansen i Taylor. I tak właśnie narodziła się firma Kyäni.
Obecnie firma Kyäni obecna jest w 44 krajach i prowadzi 13 biur przedstawicielskich na całym świecie. Z ofertą obejmującą cztery unikalne suplementy żywnościowe Kyäni (w tym popularny „Trójkąt Zdrowia”) realizuje wyjątkowy model biznesowy, w ramach którego zadowoleni klienci są nagradzani za dzielenie się produktami i informacjami o nich z innymi osobami. Zgodnie z wizją swoich założycieli firma Kyäni posiada unikalny model biznesowy, który nie tylko zapewnia poprawę samopoczucia swoich klientów, ale również tych osób, które zdecydują się na współpracę z firmą.
Już niebawem poznasz bliżej kolejne firmy z TOP 10 najpopularniejszych firm sprzedaży bezpośredniej 2014!
[next_message styles=”3″ title=”Jak głosować w naszych rankingach„]
W każdym z naszych rankingów – Rankingu produktów, firm, managerów, filmów, blogów, książek – można głosować raz na godzinę na jedną, wybraną pozycję. Oddać głos może każdy zarejestrowany użytkownik portalu. Jeżeli nie zarejestrowałeś się jeszcze, możesz zrobić to teraz. Rejestracja jest darmowa i nie powinna zająć więcej niż 2 minuty. Jeśli chcesz teraz przejść do rejestracji, kliknij link:
http://alterbusiness.info/rejestracja/
Aby oddać swój głos należy przejść do zakładki „Rankingi”, która znajduje się w menu głównym portalu. Podstrona, do której kieruje zakładka, jest podzielona na 9 różnych Rankingów. Głosować można w 8 z nich. Jedyny ranking, w którym nie można oddać głosu, to Ranking networkerów. Na szczycie Rankingu networkerów można się znaleźć dzięki rozsyłaniu zaproszeń do rejestracji na naszym portalu za pomocą linku partnerskiego (Link znajduje się w prawym górnym rogu ekranu – moje konto – zaproszenia).
W pozostałych rankingach domyślnie wyświetla się 20 najpopularniejszych w danym miesiącu pozycji. Na swoją wybraną pozycję na liście można zagłosować z poziomu miesięcznego podsumowania. O godzinie 00:00 pierwszego dnia każdego miesiąca podsumowanie miesięczne rankingów zeruje się.
W każdym rankingu mamy także możliwość przełączenia wyświetlania na podsumowanie roczne, ogólne (od momentu dodania danej pozycji do rankingów) oraz alfabetyczne.
Przy sortowaniu alfabetycznym na samym dole mamy aktywny alfabet, który pozwoli nam odnaleźć firmę, managera, książkę, produkt film lub bloga, którego nazwa rozpoczyna się na określoną literę. Z poziomu listowania alfabetycznego, ogólnego i rocznego konkretnego rankingu również można oddać głos.
Zarejestrowałeś się, masz już założone konto, ale – przykładowo – nie możesz odnaleźć firmy, na którą chcesz oddać głos. Co wtedy? Możesz zasugerować nam zamieszczenie w naszych rankingach dowolnej pozycji.
Jak to zrobić? Po zarejestrowaniu i zalogowaniu się wystarczy kliknąć na swój login (lub imię i nazwisko, jeżeli zostało podane) w prawym, górnym rogu ekranu. Po kliknięciu rozsunie się menu, z którego wybieramy opcję „moje konto”. Strona przeniesie nas automatycznie do menu „mojego konta”. Spośród wielu możliwości (m.in. uzupełnianie i edycja swoich danych osobowych oraz dodanie wydarzenia lub ogłoszenia) wybieramy zakładkę, która nas interesuje. Np., jeżeli chcę zasugerować dodanie filmu – klikam „film”, następnie „zasugeruj film”, a później uzupełniam odpowiednie pola.
Jest też drugi prosty sposób. Jeżeli jesteś zalogowany na portalu, przeglądając rankingi możesz kliknąć przycisk, który znajduje się na dole, po prawej stronie pod każdym rankingiem. W zależności od rankingu będzie to przycisk „Dodaj firmę”, „Dodaj managera”, „Dodaj produkt”, „Dodaj bloga”, „Dodaj książkę”. Portal od razu przeniesie Cię do Twojego konta, w którym będziesz mógł uzupełnić informacje na temat pozycji, dodanie której chcesz nam zasugerować.
[/next_message]