Konsekwencja w działaniu to już czwarty artykuł z cyklu publikacji poświęconych portalowi Facebook jako narzędziu pracy dla przedstawicieli branży MLM. Dziś dowiesz się, jaki wpływ na efekty prowadzenia konta społecznościowego wywiera konsekwencja. Jeśli do tej pory nie przeczytałeś jeszcze pozostałych trzech części mojego poradnika, powinieneś zrobić to niezwłocznie, zanim przystąpisz do czytania tego, co przygotowałem dla Ciebie na dzisiaj.
W tym celu przeczytaj pierwszą część, dotyczącą popularyzacji Twojego konta, klikając tutaj. Kiedy już to zrobisz, dowiedz się, dlaczego warto zbudować markę osobistą oraz poznaj najlepsze metody osiągnięcia celu. Z kolei dzięki przeczytaniu trzeciej części poradnika poznasz metody na zwiększenie skuteczności swojej pracy.
Dziękuję, że potraktowałeś moje wskazówki i przekierowanie do poprzednich części poradnika poważnie. Musiałeś je przeczytać, jeśli podchodzisz do swojego biznesu poważnie, bowiem rozpoczęcie edukacji od czwartej części jest w tym wypadku nielogiczne. Moglibyśmy porównać je do nauki skakania ze spadochronem dopiero po tym, gdy już wyskoczyliśmy z lecącego samolotu. Dzisiejszy artykuł bowiem porusza temat konsekwencji w tym, czego nauczyłeś się z moich poradników do tej pory. Przede wszystkim miej świadomość zasady, wedle której nic nie dzieje się przez przypadek. Nowi fani, którzy polubili Twój fanpage nie są wynikiem losu. Tak samo jak nie przez zbieg okoliczności, pod postami pojawiają się coraz to liczniejsze komentarze. Nawiązywane kontakty oraz nowe znajomości również są wynikiem świadomej pracy, którą wykonałeś. W tym miejscu mogę Ci pogratulować prawidłowo prowadzonego profilu. Jeśli jednak fanpage nie rozrasta się w sposób naturalny i nie rośnie w siłę z każdym dniem, być może wkradł się błąd na którymś z etapów jego prowadzenia. W tym wypadku przeanalizuj dotychczasowe kroki, ustal, co należy poprawić oraz wprowadź korektę do własnych założeń oraz planu działań.
Czego zatem dotyczy tytułowa konsekwencja? Oczywiście, pewnie pomyślałeś, że należy nadal publikować posty, popularyzować swoją stronę, budować markę oraz rozwijać to, co rozpocząłeś. Tak, jednak jest to zbyt oczywiste, bym miał napisać o tym całą część poradnika. Konsekwencja, o którą tak naprawdę chodzi, dotyczy czegoś zupełnie innego, a mianowicie, szlifowania Twoich umiejętności prowadzenia strony. Należy nieustannie obserwować, które z działań przynoszą najlepsze efekty, bowiem jakość wpływa na tempo rozwoju całego przedsięwzięcia. Weź pod uwagę zalecenie, aby skupić się na działaniach dopasowanych bezpośrednio do Twojego biznesu, by doszlifowywać te parametry, które wpływają na uwypuklenie tego, co jest najlepsze w Twojej ofercie. Warto konsekwentnie dopracowywać przekaz reklamowy, ponieważ jego forma i treść w zależności od odpowiedniej emisji, może przynieść zarówno duże poruszenie wśród odbiorców w pozytywnym, jak i w negatywnym świetle. Większość elementów możesz dopracować na bazie własnych obserwacji i spostrzeżeń. Warto jednak przeanalizować je ze znajomymi i podpytać o ich własne spostrzeżenia, by móc poznać opinię osoby trzeciej.
Dlaczego jest to takie ważne? Ponieważ konsekwencja w dochodzeniu do perfekcji wprowadzi Cię do grona ścisłej czołówki w branży, co praktycznie nie jest możliwe bez pełnego zaangażowania i aktywnego podejścia do zagadnienia. W obecnej chwili rozpoznawalność i konkurencja na portalu Facebook wciąż jest w Polsce na bardzo niskim poziomie, co pozostawia pole do popisu dla wielu Liderów, dlatego kto pierwszy wprowadzi wysoki poziom merytoryczny oraz wzorce, ten zyska na rozpoznawalności i wizerunku.
Korzystając ze wszystkich czterech części poradnika, dowiedziałeś się wielu przydatnych informacji oraz praktycznych wskazówek. Aby stać się w pełni kompetentną osobą w zakresie działań na portalu Facebook, przeczytaj piątą – ostatnią część. Jej publikacja nastąpi już wkrótce.
Michał Rusek