Konstruktywna krytyka – jak jej udzielać?
W życiu zdarzają się sytuacje, w których powinniśmy wyrazić negatywną opinię na temat czyjejś pracy. Jest to w szczególności trudne, kiedy jesteśmy emocjonalnie związani z odbiorcą naszej krytyki. Zobacz, jak uczynić taką rozmowę mniej niezręczną i bardziej produktywną. Dostarczanie...
Czytaj więcejMarcin Oniszczuk – spółka z ogromną odpowiedzialnością
Marcin ma dwadzieścia dziewięć lat. Jego głównym Partnerem Biznesowym w zakresie marketingu sieciowego jest S7 Medical Company. W 2014 roku został najlepszym sprzedawcą w firmie. Przypadek? Łut szczęścia? Poznajcie bliżej Marcina, a sami się przekonacie: z przypadkiem i szczęściem...
Czytaj więcej366 DNI MOCY
Posiadanie kalendarza… w biznesie to rzecz naturalna. Pomimo przydatnych aplikacji i nowoczesnych funkcji w telefonach komórkowych czy tabletach, większość z nas nie rusza się nigdzie bez podręcznego terminarza, kalendarza, rozkładu dnia, planu zajęć. Spotkania zapisane na papierze mają swój...
Czytaj więcejJacek Ostrowski zdradza: zaangażowanie kluczem do sukcesu
W biznesie często słyszy się zdanie: „Nie ważne jak zaczynasz, ważne jak kończysz”. Jacek Ostrowski, zaczynając w branży hotelarskiej jeszcze kilka lat temu nie spodziewał się, że przed trzydziestką będzie warszawskim przedsiębiorcą. Co popchnęło go w kierunku zmian? Dwudziestosiedmioletni...
Czytaj więcejProf. Leszek Balcerowicz o roli sprzedaży bezpośredniej na rynku pracy
16 października 2015 roku, w Hotelu Airport Okęcie w Warszawie, odbył się IV Polski Dzień Sprzedaży Bezpośredniej, zorganizowany przez Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej pod hasłem: Sprzedaż bezpośrednia inkubatorem mikroprzedsiębiorczości. Głównym mówcą Dnia był prof. Leszek Balcerowicz z Forum Obywatelskiego...
Czytaj więcej