Webinar i konferencje on-line w multilevel marketingu
Czy można być w dwóch miejscach równocześnie? Zaledwie kilkanaście lat wcześniej w odpowiedzi na to pytanie z pewnością postukalibyśmy się palcem w czoło z niedowierzaniem. Jednak teraz, gdy Internet stał się podstawowym narzędziem komunikacji nie dziwią nas już nowinki...
Czytaj więcejTO CO NAJWAŻNIEJSZE…
„Gdy kilka lat temu przyjrzałam się swojemu życiu, ogarniało mnie przerażenie. Widziałam jak wchłania mnie wir nadmiaru zadań i wpadam w pułapkę codziennych obowiązków. Byłam tylko o krok, od monotonni, która już na zawsze stałaby się moim więzieniem. Nie...
Czytaj więcejCharyzma i jej rola w biznesie
Czasem zdarza nam się mówić: ten człowiek ma coś w sobie. Zazwyczaj dotyczy to polityka, aktora, osoby publicznej. Rzadziej biznesmena, choć i tu dość łatwo jest wymienić przykłady ludzi, którzy robią bądź robili wrażenie nie tylko dużymi pieniędzmi, jakie...
Czytaj więcejŹródła wartości etycznych w biznesie
Źródłem wartości etycznych w biznesie jest jego twórca. Od jego moralności, dojrzałości, odpowiedzialności, od jego interdyscyplinarności, horyzontów i perspektywicznego myślenia, zależy istnienie i rozwój firmy, jak również kultura organizacyjna, w której jest osadzona etyka. Jeśli twórcą danego biznesu jest...
Czytaj więcejStrategie cenowe
Jednym z czterech elementów marketing-mixu jest cena. Jest ona bardzo ważnym czynnikiem determinującym popyt i podaż na dane dobro czy usługę. Dodatkowo jest to niezwykle ważne narzędzie, wykorzystywane w strategii innowatora, wprowadzającego nowy produkt na rynek. Strategia cenowa czyli...
Czytaj więcej