28 czerwca 2014 roku, godzina 13:30. Luksusowe otoczenie pięciogwiazdkowego hotelu Sofitel Wrocław Old Town. Dział Wsparcia Sprzedaży wita w drzwiach wszystkich przybyłych gości, a było ich ponad stu osiemdziesięciu. Tak właśnie – z rozmachem – rozpoczęło się pierwsze oficjalne szkolenie sprzedażowe firmy S7 Medical Company.
Wejście na szkolenie dla Niezależnych Przedstawicieli firmy, którzy posiadają abonamenty medyczne: za darmo. Narzędzie pracy, czyli 34-stronicowe czasopismo firmowe z informacjami, przydatnymi artykułami, wywiadami i rekomendacjami produktu: za darmo. „Wirtuoz Sprzedaży” – ponad czterogodzinny kurs jednego z najlepszych szkoleniowców w Polsce, Bernarda Jastrzębskiego: za darmo. Przekąski, kawa, herbata: za darmo. Tak właśnie firma S7 Medical Company dba o swoich współpracowników – przykładnie.
—
Wyobraź sobie, że właśnie rozpoczęłaś/rozpocząłeś współpracę z firmą marketingu sieciowego. Pakiet startowy zakupiony. Co dalej? Idź w Polskę i rób MLM. Słyszałeś to już kiedyś? A teraz wyobraź sobie, że istnieją firmy, które mają coś zupełnie innego w zanadrzu. Możesz otrzymać za darmo szkolenia, na których dowiesz się, jak zacząć, co powinieneś zrobić na początku, jak sprzedawać, jak rekrutować, jak poszukiwać nowych klientów. Troszczy się o Ciebie Dział Wsparcia Sprzedaży (w postaci 5 pięknych pań i jednego „rodzynka”), do którego możesz zgłaszać się z każdym pytaniem i wątpliwością. Masz jakąś sugestię? Zapraszamy, wysłuchamy, chętnie pomożemy. Brzmi jak bajka? Nie, to już rzeczywistość, w której również MLM ewoluuje tak, aby jak najlepiej zaspokoić potrzeby klientów i dystrybutorów. Wysłać lepiej komunikatu „zależy nam na Was” nie można.
Istnieje pewien rodzaj energii, który kieruje nasze życie zawodowe na lepsze tory. Tego rodzaju energii i społecznego dowodu słuszności, które można doświadczyć podczas spotkania z firmą, szkoleniowcami oraz współpracownikami na żywo, nie wyzwolimy w żaden inny sposób. Jak mawia Randy Gage:
Zgromadź dużą grupę ludzi w eleganckiej auli, a atmosfera stanie się magiczna.
Tego właśnie doświadczyliśmy razem z Niezależnymi Partnerami S7 Medical Company podczas pierwszego oficjalnego szkolenia „Sprzedaż i rekrutacja”. Firmowe wydarzenia są jak klej, który spaja Twój biznes.
—
Bernard Jastrzębski podczas swojego kultowego już szkolenia „Wirtuoz sprzedaży” nie mówił, jak sprzedawać. On uczył sprzedawać, a to istotna, zasadnicza wręcz różnica. Tłumaczył, że marketing bezpośredni to nie bierna postawa, ale aktywne, ciągłe wychodzenie naprzeciw klientom. Marketing sieciowy jest w rzeczywistości marketingiem partnerskim – tu wciąż budujemy relacje. Nie zabrakło także skutecznych technik sprzedażowych i rekrutacyjnych do wykorzystania na co dzień, które pomagają zwiększyć efektywność oraz zwielokrotnić liczby na partnerskim koncie.
Prezes S7 Medical Company, Daniel Kubach z pasją opowiadał przybyłym gościom ze szkoleniowej sceny o swojej firmie. Poznaliśmy „dlaczego” prezesa, a konkretnie odpowiedź na pytanie, z jakiego powodu zdecydował się zainwestować właśnie w branżę medyczną.
Okazało się, że na dziś wellness, czyli, ogólnie mówiąc – siłownie i spa, warte są miliard złotych rocznie. Czy to dużo, czy mało? – pojęcie względne. Idąc dalej, rynek suplementów wart jest 2 miliardy złotych w skali roku, a cały rynek sprzedaży bezpośredniej w Polsce to 2,7 miliarda złotych, również rocznie. Jeżeli chodzi o rynek usług medycznych, to jego roczna wartość wynosi – uwaga – 102,8 miliarda złotych i każdego roku rośnie o kilka miliardów. Na podstawie tego porównania wartości rynków postanowiłem, że zainwestuję w branżę medyczną, bo jest to rynek znacznie większy od innych, o ogromnym potencjale, który daje możliwości szybkiego rozwoju
– mówił Daniel.
—
Prezes przekazał swoim Niezależnym Przedstawicielom coś niezmiernie ważnego, a mianowicie – nic nie stoi na przeszkodzie, aby rozwijać swoją sieć sprzedaży również poza klientem detalicznym. Małe i średnie przedsiębiorstwa to świetny klient dla każdego Niezależnego Przedstawiciela S7 Medical Company, tym bardziej, że abonamenty medyczne, oprócz premii pieniężnej okazały się być jednym z najbardziej pożądanych bonusów przez pracowników.
Po oficjalnej części szkoleniowej odbyła się mniej oficjalna, ale nie-mniej przyjemna część wydarzenia, czyli integracyjne spotkanie we wrocławskiej restauracji ilGusto. W końcu ludzie sukcesu powinni mieć świadomość, że wiele można dowiedzieć się także… w szkoleniowych kuluarach.
Pierwsze oficjalne wydarzenie S7 Medical Company już za nami, ale mamy ochotę na więcej. Liczymy na to, że firma S7 Medical Company utrzyma poziom, bo sama umieściła sobie poprzeczkę bardzo wysoko. Za perfekcyjne przygotowanie i realizację eventu od redakcji Rankingu MLM należy się piątka z plusem!
●