Co słychać w branży MLM? Działania charytatywne idą pełną parą: Amway, Nu Skin i USANA pomagają ofiarom tajfunu na Filipinach, a MonaVie i jej fundacja zbierają pieniądze dla dzieci z brazylijskich faweli. Poza tym kilka cennych nagród od konsumentów dla Herbalife i Nu Skin – jest czego gratulować!
Branża MLM pomaga Filipińczykom
W listopadzie tajfun Haiyan dosłownie spustoszył Filipiny, zabijając tysiące ludzi, a setki tysięcy pozbawiając dachu nad głową. Firmy z branży MLM nie pozostały obojętne na tę tragedię, mobilizując swoich przedstawicieli do udzielenia pomocy.
Amway ofiarował 100 tysięcy dolarów w gotówce i produktach. Ta firma zamierza ściśle współpracować z lokalnymi organizacjami pozarządowymi i placówkami pomocowymi, zwłaszcza tymi, które pomagają dzieciom – Amway prowadzi już kampanię ONE BY ONE, która wspiera najmłodszych.
Nu Skin Force for Good Foundation przekazała 50 tysięcy dolarów na najpilniejsze potrzeby ludzi, którzy ucierpieli w tej katastrofie. Fundacja zbiera fundusze on-line i zamierza je przeznaczyć na długoterminową pomoc przy usuwaniu skutków żywiołu i wsparcie pracy ratowników.
USANA True Health Foundation ofiarowała 20 tysięcy dolarów International Relief Teams (IRT) – międzynarodowej humanitarnej organizacji non profit – aby wspomóc ofiary tajfunu. Te pieniądze zostały przeznaczone na najbardziej niezbędne rzeczy, takie jak czysta woda, tabletki uzdatniające wodę do picia i żywność. Niezależny dystrybutor USANA na Filipinach organizuje również Fun Run, imprezę charytatywną, w której weźmie udział 5 tysięcy biegaczy, a cały dochód zostanie przeznaczony na pomoc potrzebującym.
MonaVie i fundacja MORE Project zebrały 73 tysiące dolarów dla dzieci z faweli
30 listopada po raz pierwszy odbyła się akcja „Day of Giving” pod patronatem MonaVie i założonej przez tę firmę organizacji MORE Project. Darczyńcy z 17 krajów – Australii, Brazylii, Kanady, Francji, Niemiec, Hong Kongu, Izraela, Korei, Malezji, Meksyku, Nowej Zelandii, Polski, Portugalii, Rosji, Tajwanu, Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych – ofiarowali łącznie 73 638 dolarów. Te pieniądze zostaną przeznaczone na pomoc dla dzieci i rodzin żyjących w brazylijskich fawelach (dzielnicach nędzy tworzących się wokół dużych miast) przez dostarczenie żywności, schronienia, dostępu do edukacji, pomocy terapeutycznej, rekreacji i nauki zawodu.
MORE Project powstał w roku 2005 i od początku swego istnienia jest uważany za serce MonaVie. „Jesteśmy niezwykle wdzięczni dystrybutorom, pracownikom i wszystkim innym związanym z MonaVie ludziom na całym świecie, którzy nie pozostali obojętni i zdecydowali się wesprzeć naszą pracę” – powiedziała Andrea Barnes, dyrektor naczelna MORE Project. „Dzięki tej pierwszej światowej kampanii zebraliśmy więcej, niż się spodziewaliśmy. Te pieniądze pozwolą nam pomóc najbiedniejszym dzieciom i ich rodzinom. Razem możemy zmienić świat!”
Herbalife zdobywa prestiżową nagrodę konsumentów na Ukrainie
Firma Herbalife, jedna z wiodących organizacji w branży produktów odżywczych, zdobyła ostatnio zaszczytny tytuł „Wybór roku 2013” w kategorii Suplementy Diety w ramach corocznego, prestiżowego konkursu organizowanego na Ukrainie. Zwycięzcy są wybierani na podstawie głosów oddanych w ankietach przez konsumentów z całego kraju, a przeprowadzeniem badań wśród konsumentów zajmuje się wyspecjalizowany zespół nadzorowany przez Deloitte. Dlatego plebiscyt ten cieszy się dużą popularnością, a jego wyniki uważa się za godne zaufania, ponieważ bazują na aktualnych ocenach konsumentów. „Wybór roku 2013” potwierdza dominującą pozycję Herbalife na rynku ukraińskim i świadczy o uznaniu, jakim cieszą się produkty tej firmy.
Nu Skin doceniona za rozwój i innowacje
Nu Skin Enterprises otrzymała ostatnio kilka prestiżowych nagród za osiągnięcia biznesowe, zarządzanie i innowacyjne produkty. Nagrodziły ją między innymi Golden Bridge Awards i Consumer World Awards. Pierwsza z nich przyznała Nu Skin tytuł Najlepszej Firmy Roku za wyniki biznesowe i ogólny rozwój. Golden Bridge Awards to doroczny konkurs wyłaniający najlepsze firmy każdego typu i wielkości w Ameryce Północnej i Południowej, Europie, Bliskim Wschodzie, Afryce i Azji Południowo – Wschodniej.
Ponadto zespół zarządzający firmą otrzymał tytuł „Managment Team of the Year” w konkursie Consumer World Awards, w którym wyróżniono także serię produktów – ageLOC jako jedna ze stu najlepszych produktów i usług z całego świata. Na tej liście znalazły się produkty takie jak iPhone 5s, zegarek Seiko Solar, czy Sony’s VAIO Duo 13 Custom Touch Ultrabook.
Nu Skin pokazuje swoją tradycję innowacji przez kompleksową ofertę produktów przeciwstarzeniowych, możliwość prowadzenia niezależnego biznesu i inicjatywy społeczne. Działa w 53 krajach na całym świecie.
Redakcja Rankingu MLM
Źródła:
http://www.businessforhome.org