Działałam w branży sprzedaży , ale niestety nie wiodło mi się tak jak bym tego chciała pomimo to, że bardzo się starałam. Z trudem zdobywałam klientów a dotarcie do nich za pomocą reklam było bardzo kosztowne.
Znajomy przedstawił mi wideo e-mail a ja zaczęłam myśleć zupełnie inaczej. Po pierwsze zrozumiałam, że jest to efektywne i tanie narzędzie do kontaktu z klientem, którego mi w moim biznesie brakowało. Po drugie zrozumiałam, że wideo e-mail je ponadczasowym środkiem wszelkiej komunikacji.
Zaczęło mnie bawić wymyślanie dla różnych znajomych i firm, jak najlepiej komunikować przy pomocy wideo e-maila. Bawiło mnie też wymyślanie grafik oraz tekstów do komunikacji z moimi klientami.
Dowiedziałam się, że wideo e-mail jest świetnym nastrojem do budowania sieci marketingu wielopoziomowego, lider komunikuje się przy pomocy wideo e-mailu i wideokonferencji z całą siecią, bardzo efektywnie, częściej niż na spotkaniach osobistych. Za pomocą raportów, szybko dowie się kto ma jakie nawyki, kto na prawdę obejrzał wideo e-mail, o której godzinie a ile razy go obejrzał. Lider w ten sposób może nastawić komunikację z poszczególnymi członkami zespołu. Wideo e-mail jest świetnym narzędziem dla nowych członków, lider zaoszczędzi dużo czasu, dlatego, że pośle mu wideo e-maile z prezentacjami a nowy członek zespołu tak szybciej zrozumie strategie a lepiej włączy się do pracy zespołu. Wielu moich klientów to zrozumiało i zaczęło wykorzystywać w sprzedaży a także budowania sieci. Kilku liderów zdradziło mi w tajemnicy, że w ich zespół nie zauważył nawet kiedy odjechali na urlop. Nastawili sobie w systemie wideo e-maile, które były odsyłane według planu w kalendarzu a zespół w ten sposób był stale motywowany.
Wideo e-mail mogą świetnie zastosować nie tylko dyrektorzy generalni wielkich firm, pośrednicy nieruchomości, doradcy finansowi, właściciele firm handlowych ale i trenerzy rozwoju osobistego oraz salony piękności.
Wideo e-mail Talk Fusion zmienił moje życie, forma współpracy nie jest skomplikowana a co najważniejsze, wszystkim klientom i współpracownikom przynosi wielką wartość, dlatego chętnie inwestują do tego środka komunikacji.
Mirka Ekiert