14 września. Centrum Konferencyjne Mazurkas, godzina 12:00. Właśnie rozpoczyna się seminarium „Żyj pełnią życia z MonaVie!”. Sala wypełniona po brzegi. Tysięczny tłum rozmawia, spaceruje po sali, czeka z niecierpliwością na rozpoczęcie. Ostatni przybyli goście w pośpiechu zajmują wolne miejsca. Na scenie niezawodny, „diamentowy” duet – Jan Brykczyński (Blue Diamond Executive) oraz Dietmar Dahmen (Diamond Executive) zapowiadają kolejnych gości, zabawiają publiczność, pilnują, aby wszystko działo się zgodnie z planem.
Blake Schroeder, Wiceprezes na Europę
„Wspaniale Was dzisiaj widzieć” – tymi słowami powitał ponad tysiąc przybyłych dystrybutorów i liderów Blake Schroeder, wiceprezes MonaVie na Europę. Po powitaniu przytoczył słowa Mauricia Bellory – prezesa i CEO MonaVie: „Nie chodzi o to, aby mieć bardziej znaczący tydzień, nie chodzi o to, aby mieć lepszy miesiąc, chodzi o bardziej znaczące życie”. „Zadaniem nas wszystkich – mówił wiceprezes – jest zastanowić się, czym właściwie to bardziej znaczące życie jest dla nas”. Blake Schroeder zapowiedział również prezentację serca MonaVie, czyli charytatywnego projektu MORE.
O czym podczas swojego wystąpienia mówił wiceprezes? Blake Schroeder opowiadał o ciężkiej pracy, której owocem jest zaistnienie na rynku europejskim funkcjonalnego soku z jagód acai oraz RVL – suplementu kontrolującego wagę. Zapowiedział na początek nowego roku wprowadzenie nowych produktów – specyfiku pozwalającego kontrolować stres oraz preparatu zapewniającego zdrowszy i dłuższy sen. Zanim nowe produkty wkroczą na europejski rynek, odbędą się liczne szkolenia z udziałem naukowców, którzy pomogą zrozumieć wszystkim przedstawicielom działanie i właściwości nowych specyfików. Firmowa strategia na najbliższy czas to inwestowanie w produkty dostosowane do potrzeb konsumentów.
Mauricio Bellora – Prezes i CEO MonaVie
„Prawdziwy lider. Człowiek-skała” – tak przedstawili prezesa zapowiadający go Jan Brykczyński i Dietmar Dahmen. „Słowa te – skomentował powitanie Mauricio Bellora – odzwierciedlają to, co robię, a nie to, kim jestem”. „Proszę, wybaczcie mi, że jeszcze nie mówię po polsku”, „[…] chciałbym być w środku, między Wami. Tam jest moje miejsce” – przemawiał prezes i dyrektor zarządzający MonaVie. „To nie biznes służący jedynie zarabianiu pieniędzy, lecz biznes dostarczający pomocy każdemu, kto tej pomocy potrzebuje”. „Jestem przekonany, że ponad sprzedażą musimy też działać ku wspólnemu dobru” – mówił prezes. Na końcu swojego poruszającego wystąpienia zaprosił wszystkich obecnych do rozpoczęcia wspólnej podróży w imię życia, które będzie znaczyło więcej.
Sergio Ponce – dyrektor Projektu MORE
Prosto z ojczyzny Jagód acai, z Brazylii przybyły na seminarium do Mazurkasa dwie wyjątkowe osoby, nazwane przez Mauricio Bellorę „sercem MonaVie”. To Sergio i Sylvia Ponce – dwoje ortodontów z Rio de Janeiro, którzy po latach praktyki stomatologicznej stwierdzili, że nie chcą już dłużej leczyć zębów. Zamiast tego postanowili leczyć życia i dusze, również ubogich, brazylijskich dzieci. Tak powstał nietuzinkowy Projekt MORE.
Projekt MORE to kompleksowy program pomocy dzieciom i młodym ludziom, którzy wychowują się w Fawelach (port.: favela) – rozległych dzielnicach nędzy, tworzących się wokół miast, zamieszkiwanych przez najbiedniejszą ludność. Dzieciństwo w Fawelach jest zawsze wyrokiem życia z piętnem ograniczeń – społecznych, edukacyjnych oraz kulturowych. Sergio i Sylvia Ponce z projektem MORE wychodzą naprzeciw młodym ludziom, pomagając im wyrwać się z ponurej rzeczywistości Faweli. Dlaczego właśnie Brazylia? To akt wdzięczności za brazylijską jagodę, która jest głównym aktywnym składnikiem soku MonaVie. Podczas przerwy można było nabyć koszulkę projektu MORE – cały dochód ze sprzedaży zostanie przekazany dla potrzebujących dzieci.
Diamenty i sesja uznań
Po krótkiej przerwie lunchowej wystąpili na scenie liderzy z najwyższymi pozycjami firmie: Artur Rdzonek – Black Diamond Executive, gość specjalny – Maria Carreon – Black Diamond Executive z Meksyku oraz Piotr Mosio – Black Diamond Executive. Każdy z nich opowiadał o swojej własnej drodze do sukcesu. Liderskie wystąpienia zamykała sesja uznań – mogliśmy poznać osoby, które awansowały i zdobyły wyższą firmową rangę. W trakcie sesji uznań z ust Marii Carreon padły ważne dla polskich liderów słowa: „Polska ekipa to najlepszy zespół na świecie. Moc i przywództwo, jakie tu macie, nie mają sobie równych”. Maria zakończyła swoje przemówienie przesłaniem skierowanym do wszystkich, którzy podjęli decyzję o budowaniu biznesu z MonaVie – „Nie milcz – za każdym razem, kiedy zamykasz usta, odbierasz szansę na sukces osobom, które są tuż obok ciebie”.
Po zakończeniu oficjalnej części seminarium odbyła się Polska Gala Noc Diamentów MonaVie. Gala to wspaniała, wystawna kolacja, na której zakwalifikowani do udziału mogli skorzystać z gościnności firmy. Ku zaskoczeniu wszystkich obecnych Noc Diamentów odbyła się w Pałacu Kultury i Nauki. Nad wejściem do Pałacu wyświetlono logo MonaVie.
Drugi dzień szkoleniowy (nazwany Diamentową Niedzielą MonaVie) rozpoczął się o godzinie 8:00 Porannym Treningiem z Diamentami MonaVie według Marka Macdonalda. Po treningu dystrybutorzy mogli uczestniczyć w dwóch inspirujących sesjach szkoleniowych z Marią Carreon.
Chcesz poznać więcej szczegółów z seminarium Żyj pełnią życia z MonaVie? W październikowym wydaniu Managera MLM znajdziesz relację i zdjęcia z tego wydarzenia.
●
Redakcja Rankingu MLM