Już jest na rynku! Już można czytać drugie wydanie kwartalnika Manager MLM! Magazyn zaskoczy was swoim rozmiarem, zawartością i wagą tematów oraz wielością spraw, jakimi się zajęliśmy. Zapraszamy do lektury ponad siedemdziesięciu stron z interesującymi artykułami, komentarzami, tekstami eksperckimi i relacjami z wydarzeń w branży MLM, jakie miały miejsce pod koniec trzeciego i w całym czwartym kwartale 2011. Szczególnej uwadze polecamy nowe rubryki Managera, które już na stałe wejdą do naszego menu!
Drugi numer Managera otwiera przekrojowy tekst autorstwa Michaela Lorenza, Krajowego Dyrektora Marketingu firmy NSA. Jest to prawdziwa, życiowa, znakomicie opowiedziana historia człowieka, który uwierzył w MLM i którego MLM też uwierzył, dając mu szczęście, bogactwo, poczucie spełnienia i wielką radość z czynienia dobra i pomagania innym. Historia Michaela Lorenza jest ciekawym, retrospektywnym szkicem poświęconym drodze głównego bohatera od ciężkiej i pozbawionej większych perspektyw na przyszłość pracy na etacie do pozycji niekwestionowanego lidera i prawdziwego mentora Multi Level Marketingu.
Ważnym i nowym elementem kwartalnika są relacje z ważnych wydarzeń, w których uczestniczyli przedstawiciele naszej redakcji. Pierwsze z nich, to szkolenie motywacyjne FM Group w Portugalii połączone z obchodami siódmej rocznicy powstania firmy. Tekst opatrzony jest ciekawymi zdjęciami, które oddają klimat i atmosferę tego niezapomnianego spotkania. Drugie ważne wydarzenie, to Your Akuna Day czyli kilkusetosobowe zgromadzenie liderów firmy, którzy przez cały dzień podsumowywali kolejny rok swojej działalności, a po zakończeniu części oficjalnej świetnie się bawili, ciesząc się swoimi sukcesami oraz możliwością rozmowy i wymiany myśli. Także wielki bal Betterware stał się tematem ciekawego artykułu, w którym na temat swoich codziennych działań i wynikających z nich sukcesów opowiadają najskuteczniejsi liderzy tej firmy. Kolejnym ciekawym i bardzo oryginalnym wydarzeniem, jakie relacjonujemy na naszych łamach są I Ogólnopolskie Regaty Branży MLM i Sprzedaży Bezpośredniej. To wielce wartościowa impreza, która miała charakter integracyjny i sportowy, co podkreślamy ze szczególnym naciskiem ponieważ to właśnie ten charakter sprawił, że uczestnicy spotkania znakomicie się bawili, nawiązywali nowe, interesujące znajomości oraz pogłębiali kontakty już nawiązane.
To oczywiście nie koniec nowości w najnowszym wydaniu Managera. Po raz pierwszy na ten przykład prezentujemy zestawienie Marek polskiego MLM czyli postaci, które w sposób szczególny wyróżniają się w branży, działając nie tylko na rzecz swoich własnych firm i odnosząc w związku z tym sukcesy, ale także wpływając na poprawę opinii o całym sektorze DS/MLM. Zupełnie nowa jest również rubryka Arena Trenera, w której wybitny coach i gwiazda polskiego Multi Level Marketingu – Bernard Jastrzębski – w charakterystyczny dla siebie, lekko kontrowersyjny i nowatorski sposób zaprasza czytelników do wytężonej pracy nad sobą, który to trud jest prostą drogą do sukcesu i finansowego awansu.
Do Managera pisze coraz więcej, bardzo interesujących i doświadczonych osób. Oprócz naszych stałych, obecnych od początku, publicystów swoje artykuły, komentarze i opinie prezentują nowi autorzy – eksperci w swoich dziedzinach. Nasi redakcyjni dziennikarze przygotowali też wartościowe i pogłębiające wiedzę zarówno ogólną, jak i biznesową wywiady z przedstawicielami branży, którzy opowiadają o swoich biznesach i o tym, jak spędzają dni wolne od obowiązków.
Uwadze czytelników polecamy także nasze stałe i sprawdzone rubryki, a wśród nich Ring Numeru, w którym starły się dwie, świetnie prosperujące na rynku firmy: Ganoderma Natura Polska i NSA AG oraz Ranking Numeru, po lekturze którego można poczuć przedsmak rocznych podsumowań prowadzonych przez nas rankingów firm, managerów, produktów czy blogów.
Na koniec jeszcze niespodzianka dla wszystkich, którzy chcieliby otrzymywać nasz kwartalnik regularnie co trzy miesiące i w dodatku całkowicie za darmo. Wystarczy, że skutecznie zarekomendujecie naszą prenumeratę pięciu osobom, a takie życzenie się spełni. Przystapcie do Programu Partnerskiego i polecajcie Managera znajomym, klientom, kontrahentom i wszystkim innym zainteresowanym osobom. Jeśli przekonacie pięciui nowych czytelników, to sami nie będziecie musieli płacić za nasz magazyn!
A tymczasem wszystkim serdecznie polecam drugie wydanie Managera, życząc przyjemnej i pouczającej lektury oraz – jako, że to już czas – Wesołych Świąt!
Marek Łuszczki
redaktor naczelny