No i stało się. Nasza branża jakkolwiek ją nazwiemy: Network Marketing, MLM, Sprzedaż Bezpośrednia wypłynęła na szerokie wody społecznej świadomości. Wall Street Journal, prestiżowy dziennik finansowy opublikował obszerny raport na temat MLM business pod wiele obiecującym tytułem; „Network Marketing The ULTIMATE Social Business Model”.
Poza masą danych statystycznych wyników giełdowych i analiz, raport Wall Street Jurnal pragnie przedstawić czytelnikom branżę MLM, która dla wielu jest niezrozumiała, obca i pełna stereotypów. Zobacz, co piszą o biznesie MLM w Ameryce.
W sercu sprzedaży bezpośredniej, czyli w domu.
Idealny biznes, który możesz prowadzić z domu to sprzedaż bezpośrednia. Tak uważa 16 milionów amerykanów. Ludzie, którzy reprezentuję setki firm działających w Stanach Zjednoczonych w 2010 roku stworzyli rynek warty 28,3 miliarda dolarów. O ile tylko cześć konsultantów zajmuje się tą branżą na pełen etat większość traktuje sprzedaż bezpośrednią, jako źródło dodatkowego dochodu. Zdecydowaną większość w tej branży ( ok 80 %) stanowią kobiety, które cenią sobie elastyczne godziny pracy oraz niski koszt inwestycji koniecznej do rozpoczęcia biznesu.
Pojawiające się trendy i zmiany.
Co stanowi o dużej atrakcyjności tego zajęcia? Zaleta wskazywana w pierwszej kolejności to; dostępność, każdy może zacząć działać w tym biznesie. Aktualnie doszło jeszcze jedno udogodnienie, które przyciąga nowych, kreatywnych konsultantów – technologia, która pozwala prowadzić swój biznes dosłownie z domu. Jako biznes równych szans dla wszystkich, MLM bywa postrzegany, jako biznes niskiej jakości. Według Direct Selling Association 24% sił sprzedażowych w network marketingu stanowią osoby z wykształceniem licealnym, 35% osoby z licencjatem i 12% absolwentów uczelni wyższych. Statystyki wskazują na nadchodzącą dramatyczną zmianę w tych proporcjach. Przyczyną tych zmian jest wkraczająca w sfery MLM technologia oraz deklarowana przez amerykanów chęć posiadania własnego biznesu.