Marketing alternatywny to branża, która nigdy nie śpi, czego dowodem są dzisiejsze newsy. W ciągu ostatniego miesiąca odbyło się wiele ciekawych wydarzeń, a najważniejszym wnioskiem, jaki z nich płynie jest fakt, że kariera w MLM i DS to znakomity pomysł na życie. Dowodem na to jest Jeunesse, nagradzająca pracowników za lojalność, założyciel ItWorks, którego kariera to jedno wielkie pasmo sukcesów oraz ForeverGreen, którego najnowszy produkt w rekordowym czasie stał się hitem. Na samym końcu spróbujemy was zachęcić do wzięcia udziału w badaniu. Zapraszamy!
Wycieczka do Dubaju za dobre wyniki sprzedaży
Jeunesse po raz kolejny nas zaskakuje. W poprzednim miesiącu mieliśmy okazję dowiedzieć się jak wielkie zyski odniosła firma w zeszłym roku oraz jakimi wzrostami sprzedaży może się pochwalić. Tym razem udowodniła, że obrót, jaki został wypracowany głównie przez pracę tysięcy współpracowników, nie zostanie niedoceniony i wysłała swoich najlepszych dystrybutorów z całego świata na luksusową wycieczkę do Dubaju.
Z racji tego, że zaplanowano wysłanie ponad 3500 osób, wyjazdy były podzielone na turnusy. Europejscy dystrybutorzy pojechali najwcześniej, a po nich pustynne miasto odwiedzili Chińczycy oraz mieszkańcy południowej Azji. W programie zawarte zostały oczywiście odwiedziny tarasu widokowego najwyższego budynku świata – Burdż Chalifa.
Zbuduj firmę, spłódź syna… kup wyspę?
Często mamy do czynienia z osobami, które są żywymi dowodami na to, że zainteresowanie się MLM i sprzedażą bezpośrednią oraz rozpoczęcie kariery w tych branżach może być doskonałym pomysłem na prowadzenie dostatniego życia. Z kolei właściciele firm swoją zasobnością powodują opad szczęki u nawet najlepszych dystrybutorów. Jedną z takich osób jest założyciel ItWorks – Mark Pentecost, który (wraz ze swoją żoną Cindy) pobił rekord największej pojedynczej transakcji nieruchomościowej w historii południowo-zachodniej Florydy. „Przedmiotem”, który zakupił, była prywatna wyspa, warta 14,5 mln dolarów.
Posiadłość ma wielkość 104 akrów oraz została zakupiona wraz ze zgodą na wybudowanie około 30 budynków. Na wyspie znajduje się już budynek z 1928 roku (wielki – niemal na 2000 metrów kwadratowych), staw, wodospad, basen oraz – oczywiście – piękne plaże.
Kolejny sukces ForeverGreen
Najnowszy produkt ForeverGreen już po dwunastu dniach od premiery, może poszczycić się bardzo dobrą sprzedażą. W tak krótkim okresie zostały złożone zamówienia suplementu Ketopia, warte okrągły milion dolarów. Firma jednak nie zamierza spocząć na laurach i od początku sierpnia rozpoczęła „agresywną” kampanię promocyjną swojego produktu, mającą na celu pokazanie ludziom korzyści jakie można odnieść z kupna Ketopii. Według Jeffa Grahama, szefa północnoamerykańskiego rynku ForeverGreen, sukces suplementu spowodował, że ma się on stać flagowym produktem firmy, ważniejszym nawet niż plastry Powerstrips.
Wesprzyj PSSB – weź udział w badaniu!
Instytut Badań Rynkowych i Społecznych (do niedawna znany jako Homo Homini) ponownie organizuje badanie, mające na celu poznanie wiedzy i opinii na temat rynku sprzedaży bezpośredniej oraz osób z nim związanymi. Przeprowadzenie ankiety zostało zlecone przez Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej. W badaniu są poruszone kwestie takie jak: co spowodowało o podjęciu przez was decyzji rozpoczęcia kariery sprzedawcy oraz jaki jest wasz stosunek do niej.
Jeśli jesteś konsultantem lub sprzedawcą związanym z sprzedażą bezpośrednią weź udział w badaniu i wspomóż w ten sposób rozwój branży:
[next_button color=”violet” link=”http://pssb.go-survey.net/”]Ankieta aktywna do 16 sierpnia![/next_button]
Źródła:
- http://www.businessforhome.org/2015/07/jeunesse-rewards-thousands-with-luxury-trip-to-dubai/
- http://www.businessforhome.org/2015/07/founder-of-itworks-purchases-private-island-for-14-5-million/