Skuteczny marketing to nie technika, to filozofia życia. Czas najwyższy przyciągnąć tych, którzy chcą zbudować domowy biznes. W obecnej chwili mam przeładowaną skrzynkę mailową i mnóstwo nagrań na pocztę głosową z prośbą o oddzwonienie.
ARTYKUŁ KONKURSOWY
W branży marketingowej odniesiono dotychczas 97% niepowodzeń – nie trzeba geniusza, aby zauważyć, ze coś tu nie gra. Widocznie warto zmienić to, co się nie sprawdza. I właśnie marketing sieciowy daje Ci mocne fundamenty, na których możesz budować swoją firmę.
Liderzy w branży są tymi, którzy nieustannie pracują nad sobą I nigdy nie odpoczywają w obliczu możliwości zaprezentowania swojego wizerunku: zarówno osobistego jak i profesjonalnego.
Kiedy ludzie pytają mnie, jakie umiejętności interpersonalne najlepiej przekładają się na sukces odpowiadam: to umiejętność ustanawiania i realizowania celów. Zapewne zastanawiasz się, co to tak naprawdę oznacza. To oznacza, że masz jasno sprecyzowane intencje i uporządkowane w szeregu kolejne kroki działania. Nigdy nie wygrasz gry zwanej życiem żyjąc nieświadomie. Sukces wymaga stworzenia projektu, nad którym jego zwolennicy będą chcieli pracować i uczynić swoim własnym i uwzględniali wszystkie zmiany, które następują podczas jego realizacji.
Twój biznes MLM będzie się rozwijal z dnia na dzień. Najpierw ludzie usłyszą o Twoim biznesie, a następnie poznają dzięki Tobie sekrety marketingu. Poprzez skupianie się na nauce, jak sprzedawać online będziesz w stanie zaangażować dużo więcej ludzi oraz stać się autorytetem na niszowych rynkach. Poprzez skupienie się na sprzedaży siebie, jako eksperta będziesz zyskiwał nowych uczniów, na których będziesz wywierał wpływ – kupujących i wyedukowanych odbiorców. W jaki sposób tego dokonać?
Opiekuj się
Jedną z największych wątpliwości powstających w czasie podejmowania decyzji o przystąpieniu do marketingu wielopoziomowego jest brak umiejętności sprzedaży. Jednakże Ty wcale nie sprzedajesz: Ty się dzielisz, a kontynuując ten tok myślenia: troszczysz się. Gdy tylko zmienisz swoje nastawienie na oferowanie czegoś, co zmieni na lepsze życie innych, od razu spowoduje to radykalną zmianę. Część z nas jest świętsza od papieża, inny z kolei lecą na kasę, w każdym razie, jeżeli włożysz wysiłek w zapewnienie wartości dla innych, pieniądze z czasem same się znajda.
Mów o możliwościach zysku
Zamiast przeznaczać ogromne budżety na kampanie, zainwestuj w marketing szeptany. Jest to darmowe narzędzie stymulujące marketing wirusowy, dzięki któremu rekomendujący polecają kolejne osoby. Nigdy nie zakładaj ze ktoś nie jest zainteresowany, ponieważ nawet, jeżeli nie, to na pewno zna kogoś, kto jest.
Nie przejmuj się porażkami
A zwyciężysz. Marketing sieciowy może być niezwykle zabawny i wielu marketerów twierdzi, że zawarli świetne przyjaźnie z ludźmi w swoich grupach. Z drugiej strony jest to także ciężka praca, w przeciwnym razie każdy by się tym zajmował. Jest to powód, dla którego sprzedaż i marketing sieciowy są tak dobrze opłacane. Determinacja i gotowość na krótkotrwałe porażki są wliczone w koszta zostania mistrzem. Pokaz możliwość, spodziewaj się odmowy, ale ciesz się jak szalony, kiedy powiedzą tak! W rzeczywistości najlepsi sprzedawcy słyszą kilka razy „nie” w poszukiwaniu swojego „tak”.
Bądź ekspertem
Nie tyle poznaj produkt, co stan się ekspertem. Im więcej wiesz, tym lepiej będziesz mógł odpowiedzieć na postawione pytania. Jeżeli ludzie uznają Cię za eksperta, wtedy będą kupować od Ciebie za każdym razem. Dodatkowo, im więcej wiesz, tym pewniej czujesz się podczas prezentacji. Z każdym dodatkowym punktem pewności siebie czujesz się coraz lepiej z tym, co robisz a także jesteś bardziej przekonujący w swoim przekazie.
Zaangażuj się
Słowo rozchodzi się z zwielokrotniona siłą. Angażując się w wiele grupowych spotkań masz okazje porozmawiać z wieloma ludźmi na temat nadarzających się możliwości. Nie ważne czy jest to grupa networkingowa czy jakiekolwiek inne spotkanie – zaangażuj się. Następnie nie przesadzaj tylko mów o MLM we właściwym czasie we właściwym tonie, inaczej ludzie uznają Twoje akcje za bardzo jednostronne. Daj poznać siebie, ponieważ to ty jesteś biznesem.
Zaistniej w sieci
Kiedy planujesz strategię marketingową, powinieneś być absolutnie pewny, że kreujesz kampanię reklamową, która trafia do globalnej społeczności użytkowników sieci. Obecnie wielu użytkowników z różnych krajów korzysta z Internetu .
Twój plan powinien być nie tylko efektywny, ale również długodystansowy. Możesz zająć się tworzeniem relacji online, ale dopóki nie masz opracowanej strategii budowania tejże relacji, dopóty nie będziesz w stanie efektywnie sprzedać swojego produktu swoim potencjalnym klientom, z którymi budujesz sieć kontaktów.
Nie ma wielu środków reklamy, które byłyby tak elastyczne i oferowałyby możliwości takie jak PPC (czy to poprzez Google Adwords czy Facebook Ads).. Kiedy korzystasz z tej formy może się skupić na niemalże dowolnym kraju na świecie i zachęcić tylu klientów, ilu sobie zażyczysz.
Jeżeli szukasz rozwiązania o bardziej dostępnym budżecie z pewnością warto rozważyć reklamę Twoich produktów na stronach, gdzie użytkownicy komunikują się ze sobą (media społecznościowe). Istnieją dosłownie miliony takich stron, co daje ogromne możliwości wyboru kraju, do którego chce się dotrzeć. Największa i najszybciej rozwijająca się medium społecznościowym jest Facebook i właśnie tam polecałbym skupienie swoich działań.
Jedną z najbardziej naturalnych metod reklamy jest posiadanie własnej strony internetowej. Jest to świetne rozwiązanie, ponieważ możesz kierować ludzi z całego świata poprzez wyszukiwarki (np. Google, Bing, Yahoo). Wyszukiwarki są obecnie najpopularniejszymi stronami, co oznacza, że będziesz celem dla największej grupy użytkowników. Ponadto użytkownicy szukają informacji i produktów, dzięki czemu można ich łatwo zachęcić do odwiedzenia Twojej strony i oferowanych przez nie produktów.
Najprostszą drogą, aby Twoja strona znalazła się na górze wyników wyszukiwania wiedzie poprzez wybór słów kluczowych. Zawartość Twojej strony także jest kluczowa. Jeżeli nie posiadasz świetnej treści nie jesteś w korzystnej pozycji to zachęcenia ludzi skierowanych z wyszukiwarek. Dlatego powinieneś mieć bardzo dużo zawartości, która została stworzona pod precyzyjne wybrane słowa kluczowe. Dzięki temu będziesz mieć globalną kampanię marketingu sieciowego, by zachęcić ludzi z całego świata.
Rafał Kaczmarek