„Szlachetne zdrowie, Nikt się nie dowie, Jako smakujesz, Aż się zepsujesz” – ta myśl Jana Kochanowskiego doskonale podkreśla rangę i wartość naszego zdrowia. Firma S7Health działa na rynku od 2014 roku. Specjalizuje się w świadczeniu usług medycznych w formie abonamentu dla firm i instytucji oraz osób prywatnych. W swojej ofercie posiada szeroki wybór wszelkiego rodzaju pakietów, aby być Waszym wsparciem zarówno w zdrowiu jak i chorobie. W związku z obecną sytuacją spowodowaną epidemią Koronawirusa firma wyszła naprzeciw oczekiwaniom pacjentów i wprowadziła nową usługę – telemedycynę.
Telemedycyna – jak to działa?
To proste. Jeżeli potrzebujesz szybkiej porady medycznej przez telefon, możesz umówić się na wizytę z lekarzem bez wychodzenia z domu. Wystarczy, że:
- Zarezerwujesz bezpłatnie dzień konsultacji
- Potwierdzisz swój wybór dokonując opłaty
Wówczas uzyskujesz telefonicznie od lekarza rozwiązanie swojego problemu.
Historia choroby jednego z pacjentów, który skorzystał z usługi S7Health – telemedycyna:
Dwa tygodnie temu poczułem się źle i dostałem kaszlu. Gdy następnego dnia poszedłem do pracy, zostałem odesłany przez dowódcę jednostki do domu. W mieszkaniu byłem około 14.00. O godzinie 15.30 zadzwoniłem na infolinię celem umówienia sobie wizyty u internisty. Po 30 minutach oddzwoniła Pani i powiedziała, że mam umówioną wizytę na poniedziałek w placówce Polmed. Zaproponowała także odbycie konsultacji telefonicznej, ale odmówiłem. Niestety mój stan przez weekend nieco się pogorszył, więc w niedzielę rano znów zadzwoniłem na infolinię i poprosiłem o konsultację telefoniczną. Otrzymałem informację, że mam się spodziewać telefonu od doktora o 18.30. Faktycznie zadzwonił, zapytał mnie o objawy, skonsultował, jakie mam leki i zalecił mi inne. Zapytał też o to, czy potrzebuję zwolnienie, ale odmówiłem, ponieważ do czwartku miałem wolne w pracy. Ustaliliśmy, że mam umówić się z nim na wizytę telefoniczną na środę. Następnie zadzwoniłem na infolinię i zrezygnowałem z wizyty w poniedziałek, gdyż nie była już ona konieczna. W środę ponownie skontaktowałem się z infolinią i umówiłem wizytę telefoniczną na wieczór do tego samego doktora. Zadzwonił, dał mi nowe wytyczne, leki oraz zwolnienie do niedzieli.
Oprócz internistów, pediatrów i lekarzy rodzinnych dostępnych jest dla Ciebie aż 23 lekarzy specjalistów, takich jak:
- alergolog
- alergolog dziecięcy
- dermatolog
- diabetolog
- dietetyk
- endokrynolog
- endokrynolog dziecięcy
- gastrolog
- gastrolog dziecięcy
- ginekolog
- kardiolog
- laryngolog
- nefrolog
- neurolog
- ortopeda
- psycholog
- pulmonolog
- pulmonolog dziecięcy
- reumatolog
- urolog
Zgłoszenia przyjmowane są 24H/7. W zależności od potrzeb klient może otrzymać e-receptę, e-skierowanie bądź e-zwolnienie. Usługa realizowana w całej Polsce, a jej koszt zaczyna się już od 69,00 zł. Każdy otrzymuje indywidualnego opiekuna, który pomoże w wyborze najlepszego rozwiązania dostosowanego do indywidualnych preferencji. Zapraszamy do zapoznania się z najbardziej elastyczną ofertą na rynku firmy S7Health pod adresem: www.telemedycyna.s7health.pl