Sukces Marketing, to grupa młodych ludzi, która za swój główny cel obrała sobie profesjonalne działanie w marketingu sieciowym. To firma edukacyjna, która dostarcza wiedzę i kwalifikację wszystkim, którzy z nią współpracują.
Grupa tworzy wszelkiego rodzaju materiały edukacyjne np. w formie audio i video, które pomagają poszerzać zakres kompetencji niezbędnych w prowadzeniu biznesu opartego na MLM. Grupa prowadzi swój własny portal edukacyjno-społecznościowy SukcesMarketing.pl, który wystartował w kwietniu tego roku. Wokół serwisu skupionych jest blisko siedemset osób z całej Polski. Portal dostarcza użytkownikom niezbędne materiały, a dzięki interaktywnej formule pozwala na wzajemne komunikowanie się i wymianę informacji oraz doświadczeń.
Sukces Marketing, to inicjatywa wykreowana przez osoby współpracujące z FM Group Polska. Założycielem zespołu jest Leszek Narloch z Bydgoszczy, do grupy należą także między innymi Katarzyna Guza, Jakub Majcher, Rafał Guza i Sławomir Królak. Sukces Marketing jest innowacyjnym i nowoczesnym sposobem na budowę struktur sprzedażowych poprzez ich uświadamianie i stałe edukowanie. Młodzi, ale już doświadczeni ludzie wiedzą, jakiego rodzaju nieprzewidywalne sytuacje mogą spotkać osoby, które zaczynają swoją działalność w Multi Level Marketingu. Swoimi doświadczeniami dzielą się z wchodzącymi do struktur nowymi dystrybutorami.
Jedną z form działalności Sukces Marketingu – oprócz portalu internetowego – jest biuletyn informacyjny SM Info, którego pierwszy numer ukazał się w tym roku. Swoją nazwą pismo to nawiązuje do nazwy biuletynu wydawanego przez macierzystą firmę – FM Info. W publikowanych przez grupę Sukces Marketing wydawnictwie zaprezentowano między innymi sylwetki inicjatorów projektu, są też wywiady z dystrybutorami i liderami FM Group. Nie zabrakło informacji o osiąganych przez grupę sukcesach sprzedażowych, nowych awansach partnerów grupy oraz o wynikających z nich nagrodach i premiach.
– Zaczynamy przyciągać ludzi samą marką – mówi z przekonaniem Leszek Narloch, pomysłodawca i założyciel Sukces Marketingu – grupa, w której obecnie jestem, daje mi i wszystkim innym jej członkom wsparcie i oparcie zarówno w bieżącej działalności biznesowej, jak i w rozwiązywaniu nieoczekiwanych problemów czy pokonywaniu przeszkód – dodaje. Tajemnicą sukcesu Sukces Marketingu są ambitne cele, jakie stawiają sobie jej liderzy i członkowie oraz nieustająca edukacja służąca poszerzaniu zakresu wiedzy i kompetencji biznesowych.
Leszek Narloch – właściciel firmy Sukces Marketing – wydawcy portalu SukcesMarketing.pl oraz branżowego biuletynu SM Info. Perłowa Orchidea w strukturze FM Group Polska. Założyciel i koordynator Club CashFlow. Absolwent Wyższej Szkoły Gospodarki w Bydgoszczy oraz Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.
Marek Łuszczki
Leszek Narloch i Katarzyna Guza razem z grupą swoich przyjaciół od kwietnia tego roku współtworzą społeczność MLM pod marką Sukces Marketing