W 213 roku w Polsce, wg Centralnego Ośrodka Informacji Gospodarczej, powstało około 357 000 nowych firm. Ile z nich utrzyma się na rynku? Ile z nich już upadło?
Przytaczamy tę liczbę z konkretnego powodu: aby pokazać Wam, że każdy, nawet dobrze wykalibrowany strat-up, ma przed sobą wyboistą drogę – musi wybić się ponad 300 tysięcy innych pomysłów, bez względu na to, czy jest marketingiem rekomendacyjnym, czy należy do tradycyjnego, mainstreamowego nurtu. Co zamortyzuje wstrząsy? Start-up musi być oparty na wizji, która rozprzestrzeni się niczym wirus. Ale wizji i strategii założycielom nowego polskiego marketingu sieciowego, SmartMeUp, na szczęście nie brakuje.
SmartMeUp – Kto?
—
Twórcy SmartMeUp mają ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą na rynkach europejskich – tego dowiadujemy się na stronie www.smartmeup.pl Dla nas zapewnienie to zdecydowanie za mało. Szukamy relacji, powiązań. Biuro SmartMeUp zlokalizowane jest przy ul. Idzikowskiego 2A lok. 1 w Warszawie. Znamy ten adres – mieści się tam również siedziba FMG. Przypadek? Nie, za SmartMeUp stoją między innymi założyciele firmy, która od ponad 20 lat funkcjonuje na rynku w branży produktów finansowych i ubezpieczeniowych. Mało który MLM może pochwalić się takim stażem.
SmartMeUp – Co?
—
Usługą rozpowszechnianą w ramach projektu SmartMeUp są różne warianty abonamentów telefonicznych. System jest bardzo prosty – rozprowadzasz wśród znajomych usługę, oni robią to samo co Ty. Zdobywają kolejnych ludzi. Znajomi znajomych też robią to samo. Wasza sieć rośnie. Wszyscy zarabiacie. Proste? Proste!
Produkt jest u niezbędny na co dzień właściwie każdemu – o ile nie postanowiłeś wieść życia jako pustelnik lub tybetański mnich, nie trzeba Cię o tym przekonywać.
Założeniem firmy jest stworzenie przyjaznego środowiska dla młodych, dynamicznych ludzi, którzy chcą osiągnąć sukces zawodowy, a co najważniejsze – sukces finansowy.
Naszą społeczność tworzą ludzie różnych profesji i zainteresowań, w różnym wieku i z różnych środowisk. Połączył nas jeden cel – osiągniecie sukcesu finansowego, który da nam wolność późniejszego wyboru
SmartMeUp – Dlaczego?
—
Po pierwsze: idealna propozycja dla młodych ludzi. Mamy tu dbałość o identyfikację wizualną marki, chwytliwą ideę, oszczędność wyrazu, żadnych skomplikowanych planów marketingowych na dzień dobry. Pomysłowo, sprytnie i praktycznie. MLM budowany w oparciu o znajomych przyłączających się do tej samej sieci to pomysł nie wymagający złożonych tłumaczeń – sieć abonamentowa doskonale obrazuje strukturę sieci sprzedażowej.
Po drugie: rynek telefonii mobilnej wciąż się rozszerza. Wystarczy przyjrzeć się danym z Raportu o stanie rynku telekomunikacyjnego w Polsce w 2013 roku, opublikowanym w lipcu 2014 na oficjalnej stronie internetowej Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Czego możemy dowiedzieć się z Raportu? W 2013 roku używano ponad 56 mln kart SIM, co przełożyło się na penetrację na poziomie powyżej 148%. Wskaźnik ten zwiększył się o 5,7% względem roku poprzedniego i utrzymał niemal liniowy trend wzrostu. Podobnie jak w roku poprzednim, w 2013 roku większą popularnością cieszyły się usługi przedpłacone. Korzystało z nich 54,2%, generując jednak tylko około 19% przychodów operatorów. 81% przychodu, czyli około 15 miliardów złotych pochodzi więc z umów abonamentowych (post paid). Zauważalny był wzrost łącznego czasu trwania połączeń wychodzących o 9,6% do poziomu ok. 75,7 mld minut. Średnia długość jednego połączenia to 1,89 minuty. Liczba minut wychodzących w roamingu aktywnym wzrosła o 45,4% względem 2012 r. Najniższa dynamika zmian charakteryzowała wiadomości SMS. Dynamicznie rozwijał się natomiast segment transmisji danych, gdzie wolumen wzrósł o 150% w stosunku do roku ubiegłego.
SmartMeUp – Jak?
—
Przejdźmy do konkretów. Jak SmartMeUp zamierza zrealizować swoją wizję stworzenia przyjaznego środowiska i społeczności zrzeszonej w sieci? Poprzez dwie proste ścieżki kariery.
Program Relax:
Załóżmy, że każdy znajduje kolejne 4 osoby, które zdecydują się nie tylko kupić umowę abonamentową na telefon, ale także staną się członkiem społeczności SmartMeUp. Przecież każdy ma wokół siebie 4 bliskie osoby, które może zaprosić do dołączenia do społeczności i zarabiania. To opcja dla tych, którzy chcą dorobić nie angażując się w 100%.
Program Professional:
Ścieżkę karierę można kontynuować w ramach programu Professional. Jest to miejsce dla profesjonalistów, którzy marzą o karierze, wielkich pieniądzach i rozwoju. Zaangażowanie, jak zapowiadają twórcy, będzie się bardzo opłacało. Tutaj dotrą najlepsi i najambitniejsi. Uczestnicy tego programu będą intensywnie wspierani w rozwoju swojej społeczności.
Firma zaplanowała szkolenia i treningi, które przygotują Cię do zarządzania grupami członków społeczności na terenie całej Polski. Jako manager będziesz otrzymywał od SmartMeUp kontakty do osób zainteresowanych przystąpieniem do społeczności.
Do 2014 roku firma zamierza sprzedać 100 000 abonamentów oraz zbudować społeczność liczącą 50 000 osób.
[next_message styles=”3″ title=”Chcesz poznać warunki współpracy?„]
Zadzwoń do siedziby firmy i umów się na spotkanie!
22 354 60 27
Możesz również skorzystać z formularza kontaktowego na stronie SmartMeUp:
[/next_message]
Źródła: