Wszyscy mają świadomość szybkich zmian, jakim podlega świat. Oczywiście, świat zawsze się zmieniał, lecz nigdy w takim tempie i na taka skalę. Sprawa dodatkowego dochodu – długoterminowego zabezpieczenia i zysku na czasie – uważana jest za najważniejszy czynnik decydujący o rozwoju sieci marketingu sieciowego.
Siła partnerstwa w biznesie marketingu sieciowego
Nie ma żadnych przesłanek, ku temu aby sądzić, że w najbliższych dziesięcioleciach te potrzeby i pragnienia ulegną osłabieniu. W minionych czasach starano się je zaspokoić zwiększeniem liczby godzin pracy. Jednakże łączenie się wielkich firm drastycznie zmniejszyło liczbę miejsc pracy dla średniego i wyższego personelu. Zamknęły się drogi do wielu stanowisk. Z drugiej strony, pojawiają się setki szans w marketingu sieciowym. Dlatego, że daje on wolność wyboru. Sami wybieramy z kim chcemy współpracować i w jakiej branży. Decydujemy w jakim czasie i za jakie wynagrodzenie. Ponadto mamy wpływ na rozwój danej firmy. To sprawia, że możemy się w niej rozwijać. Wiele z nich jednak ma krótki żywot. Dlatego tak ważne jest, aby wybrać dla siebie odpowiednich partnerów.
Mówiąc o sile partnerstwa, mówimy tutaj o trzech najważniejszych partnerach w biznesie.
Pierwszym i kluczowym „parterem” jest firma marketingu sieciowego.
Jest to ogromnie ważne i istotne pod kilkoma względami;
- Jaka to firma– czy jest to firma z długoletnim stażem, czy też firma dopiero wschodząca na rynek. Jakie są jej perspektywy rozwoju? Czasami jest tak, że kto pierwszy ten lepszy, ale i tak nie ma reguły na to, kiedy decydujemy się na współpracę – i tak osiągamy wspaniałe wyniki.
- Jakie oferuje produkty, czy usługi.Czy to jest coś co lubimy robić i w czym czujemy się dobrze, np. branża kosmetyczna jest wspaniałym rozwiązaniem dla kobiet, które dbają o swój wygląd i lubią nowości kosmetyczne a usługi finansowe dla mężczyzna, którzy interesują się ekonomią, giełdą i inwestowaniem.
- Jaką ma ścieżkę kariery zawodowej– w jaki sposób jest wypłacana premia, jak naliczana i jakie są możliwości rozwoju. Ważnym czynnikiem w tej kwestii, jest to, czy po osiągnięciu wysokiego poziomu będziemy otrzymywać dodatkowe premie, w jakiej wysokości i w jakim okresie czasu. Czy za odpowiednio wykonaną pracę są nagrody rzeczowe, wycieczki zagraniczne i krajowe, przywileje.
- Czy firma, którą mamy reprezentować dba o ochronę środowiska,oferując swoje produkty, angażuje się w pomoc różnym instytucjom i fundacjom.
Drugim „partnerem” powinna być firma, która szkoli swoich pracowników.
Firmy marketingu sieciowego bardzo często sami szkolą swoich partnerów na różnego rodzaju seminariach i spotkaniach personalnych oraz treningach rozwoju osobowości. Niektóre jednak firmy współpracują z wybraną firmą szkoleniową, której zadaniem jest organizowanie seminariów obejmujących prelekcje na takie tematy jak: przywództwo, zarządzanie, ustalanie celów, stosunki międzyludzkie, rozwiązywanie konfliktów i wiele innych.
Trzecim „partnerem” jest indywidualny właściciel biznesu.
To ludzie, którzy tworzą zespoły, są liderami i inspiracją dla innych. To zwycięzcy. Przeszli oni już swoją drogę, mają odpowiednie nastawienie, upór, wizję i swoją historię, która pozwala na rozwój ogromnego potencjału. To również, te osoby, które inspirują innych, dają ludziom wiarę w to, że każdy może być wspaniałym partnerem, zarówno w biznesie, jak i w życiu. Często ci ludzie staja się sobie bardzo bliscy i tworzą się przyjaźnie na całe życie. Bo jeśli możecie razem marzyć, budowa przyszłość, razem podróżować i uczyć się od siebie, a przy tym jesteście na tym samym, bądź podobnym poziomie finansowym, macie wsparcie i wymieniacie się doświadczeniami – to czy można to inaczej nazwać jak „wspaniałą siłą partnerstwa”?!
Współpraca z firmą marketingu sieciowego
Decydując się na współpracę z firmą marketingu sieciowego, pamiętajmy o tym, aby wybrać odpowiednią dla nas firmę, która ma nie tylko wspaniałe produkty czy usługi, ale również, jakie daje nam możliwości rozwoju osobistego, ścieżkę kariery i wypłacanej premii. Jakich ludzi możemy tam spotkać i czy są oni tymi ludźmi, za którymi chcemy podążać.
Wierzę, że każdy z was wybierze dla siebie odpowiednich partnerów do biznesu, takich, którzy mogą mieć ważny wpływ na przyszłość, zarówno pod względem społecznym, ekonomicznym i rozwojowym. A firma jak i jej ludzie staną się dla was długoletnimi partnerami biznesowymi i zmienią was i wasze życie na lepsze.
AnnaTrzpioła
annatrzpiola@wp.pl
+48 691-799-441