Choć Prouvé to młoda marka w branży MLM, w ciągu trzech lat osiągnęła mocną pozycję w branży. Teraz podsumowuje kolejny rok swojej działalności, który został nazwany Rokiem Sukcesu.
O firmie
Prouvé to polska marka o międzynarodowym zasięgu. W swojej ofercie ma perfumy komponowane z francuskich olejków zapachowych z Grasse, wegańskie kosmetyki do pielęgnacji ciała i włosów, kosmetyki kolorowe inspirowane francuskim podejściem do urody i makijażu oraz pachnące środki czystości i kosmetyki do domu o autorskich formułach. Po trzech latach funkcjonowania w branży MLM marka jest obecna już na ponad 30 rynkach, m.in. w Hiszpanii, Portugalii, Rosji, Mongolii, na Węgrzech, we Francji, w Wielkiej Brytanii, w Czechach, Grecji i na Cyprze. Jesienią otworzyła dwa kolejne oddziały – w Rumunii i we Włoszech. Przez ostatni rok znacznie powiększyła także międzynarodowe grono swoich Ambasadorów i Partnerów.
Osiągnięcia
2019 rok był dla firmy czasem nagród i wyróżnień. Produkty Prouvé zostały docenione przez jury oraz przez konsumentów, zyskując kolejne tytuły. Kolekcja innowacyjnych perfum molekularnych otrzymała statuetkę Love Cosmetics Awards oraz Influencer’s Top 2019. Mineralny Puder i podkład sypki zdobył tytuł Kobieca Marka Roku 2019 – Klasa i Styl, a perfumy Blossom Symphony zostały wyróżnione tytułem Superprodukt Świata Kobiety 2019. Również Katarzyna Trawińska, twórczyni i właścicielka marki, została nagrodzona za swoją działalność biznesową i społeczną. Stała się także jedną z bohaterek książki „50 wpływowych kobiet sukcesu”, znalazła się w raporcie „50 Kobiet Biznesu” oraz w Rankingu Osobowości Opiniotwórczych na naszym portalu. Sama marka została nagrodzona statuetką „Marketing Sieciowy Godny Zaufania” w plebiscycie Polish Businesswomen Awards.
Trzeci rok działalności marki to także poszerzenie oferty produktowej. We wszystkich seriach pojawiły się nowości, m.in. perfumy damskie i męskie, odzwierciedlające światowe trendy w perfumiarstwie oraz ekskluzywne zapachy Unique Collection, linia wegańskich kosmetyków do pielęgnacji włosów, wielofunkcyjny płyn micelarny, naturalny balsam do ust, wodoodporne kredki do oczu i stylizacji brwi czy płyn do prania odzieży sportowej.
Walka z COVID-19
Wiosną wiele branż musiało zmierzyć się z trudną sytuacją gospodarczą związaną z epidemią COVID-19. Na tym polu Prouvé także może pochwalić się sukcesami. Jej Partnerzy i Ambasadorzy szybko i skutecznie dostosowali się do nowych warunków i przenieśli swoje działania do Internetu. O ich efektywnej pracy online pisał m.in. serwis internetowy włoskiego dziennika „La Repubblica” (opisał również, jak Prouvé pomogło Włochom z Apulii poradzić sobie z kryzysem na rynku pracy) oraz portugalskie czasopismo biznesowe „Valor Magazine”, które doceniło ich za widoczny rozwój na tym rynku oraz wzrost pomimo szalejącej epidemii.
Więcej informacji o marce i jej produktach znajduje się na stronie www.prouve.com
Redakcja portaluRankingMLMżyczy firmie Prouvé kolejnych sukcesów w roku 2020!