Zapraszamy na świeżą porcję zagranicznych wiadomości ze świata Multi-Level Marketingu. Możesz zagłosować na najlepszą Twoim zdaniem firmę MLM na świecie, dowiedzieć się, jak sprzedaż bezpośrednia rozwija się na Karaibach, dlaczego Indonezyjki bardzo sobie cenią współpracę z Tupperware i jakie korzyści niesie ze sobą inwestowanie w hodowle komórek macierzystych.
Głosowanie na najlepszą firmę MLM na świecie!
Każdego dnia ponad 70 tysięcy ludzi na całym świecie szuka możliwości rozpoczęcia współpracy z firmami MLM. Wiele osób sądzi, że produkty rozprowadzane w tym systemie to jedynie kosmetyki, suplementy i artykuły niezbędne w gospodarstwie domowym, a przecież sprzedawcy bezpośredni oferują o wiele, wiele więcej. Gdzie zatem można zarobić prawdziwe pieniądze? Jakie firmy są najlepsze? Czy te ze Stanów Zjednoczonych, Niemiec, Tajlandii czy może Chin?
Aby odpowiedzieć na te pytania portal internetowy Business For Home po raz kolejny ogłosił konkurs na najlepszą firmę działającą w systemie Multi-Level Marketingu i sprzedaży bezpośredniej. Nominowanych jest już ponad 500 firm z całego świata. Głosowanie trwa do 15 grudnia 2013 roku. Jeśli chcesz wziąć w nim udział, wejdź na stronę http://www.businessforhome.org/2013/11/the-top-direct-selling-companies-in-the-world-in-2014-poll/
MLM na Karaibach
Karaiby nigdy nie kojarzyły się ze sprzedażą bezpośrednią, a wszystkie próby wprowadzenia tam firm działających w tym systemie kończyły się porażką. A jednak udało się! Sukces firmy Global Wealth Trade osiągnięty na Karaibach pokazuje, że ich mieszkańcy są wreszcie gotowi na samozatrudnienie.
Global Wealth Trade, kanadyjska firma oferująca towary luksusowe – biżuterię, zegarki, torebki i wiele innych – to pierwsza firma MLM, która tak dobrze funkcjonuje na Wyspach Karaibskich. Pierwszą wyspą, na której firma rozpoczęła działalność w 2008 roku była Sint Maarten, której jedna część należy do Francji, a druga do Holandii. Ostatnio miało miejsce uroczyste otwarcie na kolejnej wyspie, Saint Lucia, w którym udział wzięło 800 konsultantów GWT, przedstawiciele władz wyspy i mediów. „To nie Karaibowie nie pasowali do innych firm MLM, które próbowały przed nami, ale to te firmy nie odpowiadały Karaibom” – powiedział założyciel GWT, Ramin Mesgarlou.
Tupperware wzmacnia pozycję kobiet w Indonezji
Ostatnie badania „Empowering Women Entrepreneurs: A Study of the Impact of Tupperware Brands in Indonesia” wykazały, że aż 99% kobiet współpracujących z Tupperware uważa, że dzięki tej pracy ich życie zmieniło się na lepsze – zarówno pod względem finansowym, jak i społecznym. Zyskały większy szacunek otoczenia i większą pewność siebie. Część z nich diametralnie zmieniła swoje życie, z typowych gospodyń domowych stając się prawdziwymi businesswomen, świadomymi swojej wartości, wyznaczającymi własne cele i spełniającymi marzenia.
Badania objęły 800 przedstawicielek Tupperware, które współpracowały z firmą przez co najmniej 3 lata, z 6 indonezyjskich miast. Okazało się, że 97% badanych odczuło poprawę swojej sytuacji finansowej, 71% zauważyło pozytywne zmiany w relacjach z mężem i dziećmi, prawie połowa czuje się bardziej doceniana i uważa, że stała się autorytetem dla swoich dzieci. 48% przedstawicielek uznało, że praca z Tupperware pomogła im znaleźć motywację do osiągania własnych celów i większą pewność siebie przy rozwiązywaniu problemów (42%). Ponadto aż 57% uważa, że Tupperware dało im możliwość zmieniania życia innych ludzi na lepsze.
Oriflame inwestuje w hodowlę komórek macierzystych
Firma Oriflame Cosmetics ogłosiła znaczącą inwestycję w pionierską technologię hodowli komórek macierzystych roślin. Firma produkuje własne hodowle komórek – ta innowacyjna technologia ma stać się nowym źródłem surowców niezbędnych do produkcji kosmetyków Oriflame.
Prace nad tą technologią, która jest częścią wdrażanego planu ekorozwoju, rozpoczęły się w grudniu 2012 roku. Oriflame zbudowało supernowoczesne laboratorium, ponadto podjęło współpracę ze szwedzką firmą In Vitro Plant-Tech, aby rozwijać hodowlę tych komórek. Uzyskane dzięki temu nowe możliwości pomogą zmniejszyć zużycie wody, oszczędzać naturalne zasoby, chronić zróżnicowanie biologiczne oraz podnieść jakość produktów.
„Oriflame dąży do wprowadzania innowacji, wykorzystując naukę, odkrywanie nowych składników i poszukiwanie nowych sposobów na wykorzystanie tego, co najlepsze w naturze w sposób nienaruszający równowagi ekologicznej. Korzystanie z hodowli komórek macierzystych odzwierciedla nasze dążenie do spełniania marzeń w naturalny, postępowy i etyczny sposób” – powiedział dr Alain Mavon, dyrektor ds. badań skóry w Oriflame.
Źródła:
http://www.directsellingnews.com/
—
Newsy z zagranicy zebrała i przetłumaczyła redaktor Anna Kaźmierczak