Oto garść świeżych informacji dotyczących działań firm Multi-Level Marketingu poza granicami naszego kraju. W Azji Mary Kay wykorzystuje rosnącą potrzebę dbania o skórę wśród mężczyzn. Z kolei Oriflame opracowuje nową linię kosmetyków z myślą o kobietach wyczynowo uprawiających sport. Również Herbalife ogłosiła wprowadzenie nowej linii kosmetyków. A WorldVentures otwiera działalność na nowym rynku…
Rośnie zapotrzebowanie na kosmetyki dla mężczyzn w Azji
W regionie Azji Pacyficznej nie tylko kobiety biją rekordy w kupowaniu i stosowaniu kosmetyków do pielęgnacji skóry. Azjatycki rynek kosmetyków dla mężczyzn stanowił w roku 2012 60 procent globalnej sprzedaży, tym samym stając się największym na świecie.
Euromonitor International opublikował ostatnio raport dotyczący rosnącego zapotrzebowania na męskie kosmetyki w Tajlandii. Na tym rynku obserwuje się co roku dwucyfrowy wzrost sprzedaży. Bloomberg Businessweek raportuje podobny trend w Chinach, gdzie sprzedaż produktów przeznaczonych do pielęgnacji męskiej skóry wzrosła w ubiegłym roku o 7 procent. Mimo tego produkty przeznaczone dla mężczyzn stanowią jedynie 5 procent chińskiego rynku kosmetyków. Kosmetyczny gigant Mary Kay jest gotowy zapełnić tę lukę. Chiny to drugi, po Brazylii, najszybciej rozwijający się rynek tej firmy, przynoszący ponad miliard dolarów rocznie. Obecnie Mary Kay jest na etapie rozmów i planuje stworzenie pierwszego biurowca w Chinach – 11-pietrowego wieżowca w Szanghaju.
Oriflame i WTA opracowują nową linię kosmetyków najwyższej jakości
Oriflame jest oficjalnym partnerem kosmetycznym WTA (Women’s Tennis Associacion) od 2011 roku, a obecnie współpracuje z najlepszymi tenisistkami świata aby stworzyć ekskluzywną linię produktów. Tak powstał nawilżający żel pod prysznic, balsam do ciała i dezodorant chroniący przed potem przez 24 godziny z serii „Strong is beautiful”, która jest odpowiedzią na potrzeby zawodniczek – zapewnienie maksymalnej świeżości i nawilżenia. Seria kosmetyków Oriflame wpisuje się ponadto w prowadzoną przez WTA kampanię reklamującą kobiecy tenis pod tym samym tytułem.
Caroline Wozniacki, do niedawna numer 1 na liście WTA, jest fanką produktów z linii „Strong is beautiful”: „Jeśli trenujesz ciężko i dużo podróżujesz, potrzebujesz kosmetyków, które działają. Chcesz się czuć pewnie, a także atrakcyjnie wyglądać” – mówi.
WorldVentures w Portoryko
1 marca WorldVentures, wiodąca międzynarodowa firma MLM z branży turystycznej, ogłosiła otwarcie rynku w Portoryko. Ten niewielki kraj, słynący z pięknych plaży i pełnych życia wydarzeń kulturalnych oraz muzyki już od jakiegoś czasu był na celowniku WorldVentures. Poza tą wyspą firma oferuje tańsze wyjazdy dla swoich klubowiczów oraz możliwości biznesowe już w 26 krajach na świecie.
„Ekspansja naszych produktów i usług w Portoryko świadczy o potężnym rozwoju, jakiego nasza firma doświadczyła w ciągu ostatnich ośmiu lat” – powiedział współzałożyciel i dyrektor generalny WorldVentures Mike Azcue. „Portoryko to jeden z najpopularniejszych wakacyjnych kierunków, łatwo więc było przewidzieć, że będziemy chcieli zaistnieć na tym rynku i zapewnić osobistą wolność i spełnienie tym, którzy dołączą do naszego biznesu”.
WorldVentures oferuje wszystkim lubiącym podróże Portorykańczykom możliwość dołączenia do ekskluzywnego klubu. Jego członkowie mogą korzystać z tańszych wyjazdów do różnych zakątków naszego globu, a także zarabiać na sprzedawaniu członkostwa w DreamTrips. W ostatnim czasie firma zaczęła działać w Islandii, Polsce, Malezji i właśnie Portoryko.
Nowe produkty Herbalife
Herbalife, jedna z największych firm marketingu wielopoziomowego z branży wellness, ogłosiła wprowadzenie nowej linii produktów do pielęgnacji skóry – Herbalife SKIN. Te wolne od parabenów, siarczanów, przebadane przez dermatologów i okulistów kosmetyki bazujące na wyciągach roślinnych są kombinacją natury i nauki.
W skład linii SKIN wchodzi dziesięć produktów: Soothing Aloe Cleanser, Polishing Citrus Cleanser, Energizing Herbal Toner, Line Minimizing Serum, Firming Eye Gel, Hydrating Eye Cream, Daily Glow Moisturizer, Replenishing Night Cream, Instant Reveal Berry Scrub oraz Purifying Mint Clay Mask. Wszystkie one dostarczają optymalnej dawki witaminy B3, C i E oraz aloesu. Wszystkie produkty są przeznaczone zarówno dla kobiet jak i mężczyzn, zawierają wyciągi z owoców, olejków, enzymów roślinnych, rumianku i witaminy – antyoksydanty. Większość z nich jest odpowiednia dla każdego rodzaju skóry. Ponadto w lecie tego roku ma zostać wprowadzony kolejny produkt z serii SKIN – Protective Moisturizer SPF 30, który zapewni wszechstronną ochronę skóry przed promieniami słonecznymi.
———-
http://www.businessforhome.org
———-