Skóra to „naturalne ubranie”, które towarzyszy nam przez całe nasze życie. Każdy pragnie prezentować się wyśmienicie bez względu na wiek. Naturalnym procesem biologicznym jest starzenie się skóry, jednak oznaki starzenia są także przyspieszane przez czynniki zewnętrzne, takie jak nasłonecznienie, stres czy palenie tytoniu. Codzienne narażanie skóry na niekorzystne wpływy powoduje zmarszczki, przebarwienia i utratę elastyczności skóry. Możemy ukrywać ten efekt poprzez kosztowne operacje plastyczne lub botoks. Są też inne sposoby! Na przykład… Nerium International.
Sukces, sukces, sukces…
Nerium International z siedzibą w Addison w Texasie utworzyło 13 współpracowników, którzy w 2011 wypuścili na rynek pierwszy produkt – Age Defying Nerium, czyli Krem na noc Nerium, który szybko odniósł sukces. W roku 2012 firma zbudowała grupę 100 partnerów oraz osiągnęła 100 milionów dolarów rocznego obrotu. Kolejne lata przynosiły coraz liczniejsze sukcesy, a firma do swojej oferty dodawała kolejne rewelacyjne produkty.
Celem tej organizacji jest rozwój produktów i możliwości, które mają sprawić, aby każda kobieta kochała swoją skórę, bez względu na wiek. Firma na swojej stronie internetowej udostępnia wyniki z testów swoich produktów. Możemy zobaczyć tam skórę osób przed stosowaniem produktu oraz po nim. Efekt powala na łopatki.
Wynaleziony przypadkowo?
Podczas badań prowadzonych nad miejscowym leczeniem raka przy użyciu pewnej substancji, ludzie zaczęli odkrywać, że oprócz efektu leczniczego, wygląd i struktura ich skóry znacznie się poprawia. Tak właśnie powstał aktywny składnik produktów Nerium – „AD”. To połączenie Nerium Oleander i aloesu, które firma błyskawicznie opatentowała i można je spotkać wyłącznie w jej produktach. Substancja zwalcza oznaki i przyczyny starzenia się skóry oraz wzmacnia naturalny proces odbudowy komórek.
Zarabianie z Nerium International
Nerium dało nam wymarzony styl życia…
– opowiadają dystrybutorzy firmy na filmach promocyjnych i dodają:
Możemy podróżować po całym świecie.
Firma, oprócz tygodniowych premii, oferuje bonusy, nagrody (m.in. iPady), program samochodowy z luksusowymi Lexusami na czele, podróże i wiele innych możliwości. Dowiedzmy się trochę więcej o zarabianiu z Nerium.
Na początku mamy możliwość wyboru pakietu startowego. Zwykły Starter Pack kosztuje $499,5. Jeżeli jesteśmy gotowi na biznesową współpracę w pełnym wymiarze, możemy kupić droższy pakiet, który zawiera więcej produktów. Pakiet brązowy ma cenę $749,95, srebrny $1249,95, złoty – $1999,95. Za każdego klienta, który się zarejestruje, otrzymujemy produkt gratis (Krem na noc) w programie Free Inventory. Możemy zrobić z darmowymi produktami, co tylko chcemy. Podstawą jest zarabianie na marży produktów. Na początku firma oferuje nam „szybki bonus”. Za rekrutację 3 Business Partnerów w określonym czasie otrzymamy premię w wysokości $100. Od rangi Senior Director możemy wystartować w programie samochodowym. Nerium International przewiduje wiele innych sposobów zarabiania, m.in.: Coaching Commission, Director 60 Bonus, programy liderskie i wiele innych. Wjaśnienie planu marketingowego znajdziecie tutaj:
Ray Liotta i Nerium International
Sprawa, która odbiła się głośną czkawką na amerykańskim rynku MLM, dotyczy aktora Raya Liotty. Firma miała rzekomo reklamować swoje produkty jego twarzą. Na jednym ze zdjęć, które pojawiły się w mediach społecznościowych, widać było zniszczoną trądzikiem twarz gwiazdora, na drugim jego cera była gładka jak u niemowlaka. Miały to być zdjęcia zrobione przed i po użyciu cudownego kremu Nerium International… Liotta zapewnia, że nigdy nie słyszał o tym środku. Na dowód tego żąda, by firma pokazała umowę na wykorzystanie w reklamie jego wizerunku oraz nazwiska. Teraz aktor domaga się odszkodowania za nadużycie oraz usunięcia jego twarzy z reklam.
- http://www.telemagazyn.pl/artykuly/ray-liotta-skarzy-firme-kosmetyczna-21475.html
- https://www.youtube.com/watch?v=2oVp7nqr1pI
- http://www.nerium.com/