Styczeń dobiegł końca, warto więc zerknąć na podsumowanie rankingów, w których użytkownicy naszego portalu głosują na managerów firm sprzedaży bezpośredniej i rozprowadzane przez nie produkty.
[next_message styles=”4″ title=”Managerowie stycznia – top ten„]
Wśród managerów, na których głosowaliście w styczniu, wyraźnie wybija się Grażyna Byczuk, która zdobyła aż 532 głosy i zostawiła rywali daleko w tyle. Pani Grażyna współpracuje z Dr. Nona International. Za wkład w rozwój firmy została członkiem Senatu przy Prezydencie tej firmy. Inicjuje akcje charytatywne i propagujące świadomość zdrowia oraz pełni funkcję redaktora i wydawcy magazynu poświęconemu zdrowiu i działalności Dr. Nona International w Polsce.
Na miejscu drugim w styczniowym rankingu znalazła się Renata Zielezińska, dystrybutorka firmy Mariza i bloggerka. Jej również można pozazdrościć popularności – 381 głosów zdobytych przez 31 dni mówi samo za siebie.
Miejsce trzecie i 181 głosów to wynik, jaki wspólnie uzyskali Renata i Piotr Zarzyccy, związani z branżą MLM od 1992 roku. Oboje mają na swoim koncie publikacje internetowe lub książkowe, prowadzą również swoje blogi. W czerwcu 2011 Piotr założył Instytut Edukacji MLM, który zajmuje się profesjonalnymi szkoleniami w branży MLM.
Tuż za podium znaleźli się Roman Skarupa i Paweł Byczuk, którzy uzyskali identyczny wynik. Do miejsca „na pudle” obu panom zabrakło jedynie 12 głosów.
Na miejscu szóstym uplasował się Paweł Samarec – 104 głosy, a miejsce siódme przypadło w styczniu Wojciechowi Wesołowskiemu (65 głosów). Ósmą pozycję w zestawieniu zajął Krystian Kubach (28 głosów), dziewiątą – Paweł Ilnicki (20 głosów), a top ten stycznia zamknął Jacek Święs, na którego zagłosowano 18 razy.
[/next_message]
[next_message styles=”3″ title=”Produkty stycznia – top ten„]
Styczniowy Ranking Produktów został zdominowany przez produkty dwóch firm: Dr. Nona International i Mentor Cosmetics.
Na miejscu pierwszym zdobywca 454 głosów – balsam do ciała Solaris z oferty Dr. Nona International. Według opisu, który znajdziemy na stronie firmy, balsam Solaris „to ochrona przeciw wszelkiego rodzaju promieniowaniu, obniża ryzyko raka skóry, pomaga w regeneracji naskórka, opóźnia proces starzenia. Stosowany jest w profilaktyce guzków piersi. (…) posiada właściwości regenerujące i przeciwzapalne. Jest skuteczny w trudno gojących się ranach, w trądziku, w leczeniu poparzeń różnego typu, usuwa i spłyca zmarszczki.”
Miejsce drugie i 360 głosów przypadło Ice Gel Strong 4,5% firmy Mentor Cosmetics, który jest reklamowany jako „rewelacyjny w swym działaniu rozluźniający, chłodząco – rozgrzewający żel , w którego skład wchodzi między innymi mentol, kamfora i gliceryna. Jest to, według naszej opinii, najsilniej rozgrzewająco-chłodzący żel dostępny obecnie na polskim rynku. Specyfik ten skutecznie łagodzi bóle mięśniowe, stawowe i kostne. Pomaga zwalczyć dolegliwości reumatyczne.”
Podium zamyka inny produkt tej samej firmy – Aloe Gel 100% z Pantenolem i Mentolem, który zdobył niewiele mniej, bo 326 głosów. Żel sprawdzi się w przypadku oparzeń, ukąszeń owadów, otarć naskórka, ponieważ przyspiesza gojenie, niweluje ból i zapobiega powstawaniu blizn.
Kolejne dwa miejsca z styczniowym zestawieniu również zajmują produkty Mentor Cosmetics. Na miejscu czwartym uplasował się Odtłuszczacz KH7 Citrico (314 głosów), a na piątym Pieluszka Ptasie Radio (305 głosów).
Miejsca szóste i siódme zajęły produkty z oferty Dr. Nona International: Dynamiczny krem nawilżający (188 głosów) i suplement diety Okseen (178 głosów).
Dopiero na miejscu ósmym pojawił się produkt zupełnie innej firmy, a mianowicie Abonament Medyczny proponowany przez spółkę S7, który uzyskał 155 głosów. Tuż za nim znalazła się Kawa Aurile z oferty FM Group – głosów 145. Pierwszą dziesiątkę produktów stycznia zamyka Doradztwo Finansowe (20 głosów).
[/next_message]
Prezentowane podsumowanie rankingu managerów i produktów jest miesięcznym zestawieniem głosów użytkowników portalu Alterbusiness.info oddanych na wybranych liderów oraz produkty/usługi.
E-przewodnik po alternatywnych źródłach dochodu:
Dlaczego warto przyłączyć się do akcji?
- Uczestnicy akcji otrzymają elektroniczny certyfikat oraz logo „Wielkich z Wyboru” do zamieszczenia na stronie internetowej z informacją „Działam charytatywnie. Znajdziesz mnie w publikacji E-przewodnik po alternatywnych źródłach dochodu”.
- Prestiż, jaki wiąże się z publikacją w E-przewodniku, pomoże Ci budować marę osobistą w sieci.
- Możesz potraktować E-przewodnik jako źródło informacji dla kandydatów na współpracowników i narzędzie rekrutacyjne. Pokaż na spotkaniu E-przewodnik – uwiarygodnij swój wizerunek!
- Wyjście z ofertą na rynek anglojęzyczny – po przetłumaczeniu na język angielski E-przewodnika nie będzie granic, których ten elektroniczny dokument nie będzie mógł przekroczyć.
- W kwietniowym wydaniu kwartalnika opublikujemy listę wszystkich osób, firm oraz organizacji, które przyłączyły się do akcji.
- Nieograniczona liczba wyświetleń i pobrań E-przewodnika– udostępnimy go za darmo, również poza branżą MLM i DS. Większy rynek to nowi klienci, nowi dystrybutorzy i większa sprzedaż!