Plan kompensacyjny to zdecydowanie podstawa funkcjonowania każdej firmy marketingu wielopoziomowego, a jego znaczenia dla rozwoju firmy i satysfakcji jej współpracowników nie sposób przecenić. Oczywiście każdy potencjalny dystrybutor ma nieco inne oczekiwania – jedni wolą mieć większe prowizje od sprzedaży, inni stawiają na rekrutację, budują strukturę i oczekują pasywnego dochodu.
Codziennie na całym świecie około 70 tysięcy osób poszukuje informacji na temat planów marketingowych firm MLM i między innymi na tej podstawie podejmuje decyzję, z którą z nich warto rozpocząć współpracę.
W związku z tym portal Business For Home ogłosił konkurs na najlepszy plan kompensacyjny na świecie roku 2014. Do konkursu nominowano ponad 500 firm Multi-Level Marketingu z całego globu. Na podstawie głosów odwiedzających ten poświęcony branży marketingu sieciowego portal Ted Nuyten zamierza stworzyć ranking firm na podstawie planów marketingowych, które sami zainteresowani – czyli aktualni i potencjalni przedstawiciele – uznali za najbardziej wartościowe i po prostu opłacalne.
Na swoich faworytów zagłosowało do tej pory ponad 23 tysiące osób. Na pierwszym miejscu dzięki 1 992 głosom znajduje się amerykańska firma Wake Up Now. Na miejscu drugim TelexFree ze Stanów Zjednoczonych (1 937 głosów), a podium zamyka działające również w Polsce Organo Gold z Kanady – 1 537 głosów.
Na pierwszych miejscach w konkursie znajdują się w większości firmy z siedzibą w Stanach Zjednoczonych, ale pojawiają się również MLM-y z innych krajów i kontynentów – Meksyku, Brazylii, Austrii, Kanady czy Hong Kongu.
Głosowanie ciągle trwa – aby oddać głos, wystarczy mieć konto na Facebooku, wybrać z listy firmę, której plan marketingowy uważamy za niedościgniony i wcisnąć przycisk. Głosować można tutaj
Oto pierwsze dwadzieścia pięć firm, których plany kompensacyjne zostały docenione przez użytkowników portalu Business For Home:
- WakeUpNow – USA (8%, 1,992 głosów)
- Telex Free – USA (8%, 1,937 głosów)
- Organo Gold – Canada (6%, 1,537 głosów)
- Seacret Direct – USA (5%, 1,197 głosów)
- Mega Holdings – Hong Kong (5%, 1,181 głosów)
- DS Domination – USA (4%, 1,076 głosów)
- Isagenix – USA (4%, 1,022 głosów)
- WorldVentures-USA (4%, 937 głosów)
- Jeunesse Global – USA (3%, 879 głosów)
- SabeGanha – Brazil (3%, 744 głosów)
- Wor(l)d GMN – USA (3%, 733 głosów)
- Skinny Body Care – USA (3%, 679 głosów)
- Vemma – USA (3%, 648 głosów)
- Talk Fusion – USA (2%, 547 głosów)
- Kannaway – USA (2%, 465 głosów)
- Nerium International – USA (2%, 411 głosów)
- Sanki Global – Mexcio (2%, 403 głosów)
- It Works! Global – USA (1%, 360 głosów)
- Brain Abundance – USA (1%, 285 głosów)
- Monavie – USA (1%, 262 głosów)
- Kyani – USA (1%, 249 głosów)
- Premier Designs – USA (1%, 248 głosów)
- Plexus Slim – USA (1%, 227 głosów)
- Shopping Sherlock – USA (1%, 222 głosów)
- Xplocial – USA (1%, 212 głosów)
—