Niedawno na łamach portalu Ranking MLM przedstawiliśmy listę dziesięciu sprzedawców wszech czasów. Tym razem nadeszła pora na dziesięć superproduktów, które podbiły rynki na całym świecie, osiągając absolutnie rekordowe wyniki sprzedaży w swoich kategoriach. O takim produkcie w swojej ofercie marzy każdy prezes i każdy sprzedawca. Co prawda na liście pt. „Najlepiej sprzedające się produkty na świecie” przygotowanej przez 24/7 Wall Street nie znalazł się (jeszcze) żaden produkt wytwarzany przez firmę marketingu wielopoziomowego, ale mając na uwadze niezwykle dynamiczny rozwój tej branży można optymistycznie założyć, że pozostaje to wyłącznie kwestią czasu…
1. iPhone
Absolutny rekordzista w kategorii smartfonów – 516 milionów sprzedanych egzemplarzy[1]! Firma Apple może pękać z dumy. Wprowadzony na rynek w 2007 roku podbił go w błyskawicznym tempie. Pomimo opinii niektórych analityków, twierdzących, że jego sprzedaż osiągnęła już szczyt, nadal sprzedaje się w ilościach masowych. Z wyjątkiem krótkiego okresu w 2012 roku iPhone był i jest najlepiej sprzedającym się smartfonem od momentu swego powstania.
2. Kostka Rubika
Ta niezwykle prosta, a zarazem skomplikowana zabawka zyskała niezwykłą popularność, o czym świadczy liczba sprzedanych egzemplarzy – 350 milionów. Wyprodukowała ją firma Seven Towns Ltd., a na rynek wypuszczono ją po raz pierwszy w 1980 roku. Pomysłodawcą kostki był węgierski profesor architektury Erno Rubik, który stworzył ją, aby wytłumaczyć swoim studentom zasady geometrii trójwymiarowej. Dzisiaj miliony osób na całym świecie wytężają szare komórki, aby ułożyć kolorowe kwadraciki, orgaznizowane są nawet konkursy w tej dziedzinie. Co prawda kolekcje zabawek firm takich jak Mattel (producent lalki Barbie) oraz Hot Wheels sprzedały się w większej ilości, pod względem pojedynczego modelu kostka Rubika pozostała niepokonana.
3. Harry Potter
Najgorętszy książkowy bestseller ostatnich lat sprzedał się w sumie w 450 milionach egzemplarzy. Serię książek o młodym czarodzieju napisaną przez J.K. Rowling przetłumaczono na 73 języki, a ich autorka stała się najlepiej zarabiającym pisarzem na świecie. W 2007 roku amerykański wydawca Harrego Pottera, Scholastic, sprzedał ostatnią książkę cyklu „Harry Potter i Insygnia Śmierci” w liczbie 8,3 milionów w ciągu 24 godzin! Książki, z których pierwsza ukazała się w 1997 roku, zostały zekranizowane. Osiem filmów przyniosło dochód w wysokości 7,7 miliarda dolarów. Doskonale sprzedają się również wszelkiego rodzaju gadżety związane z czarodziejską sagą.
4. „Thriller” Michaela Jacksona
Ta płyta Króla Popu sprzedała się w 70 milionach egzemplarzy (według danych z oficjalnej strony Sony Music, inne źródła podają liczbę nawet 110 milionów od 1982 roku), co czyni ją najlepiej sprzedającą się płytą wszech czasów. Dzięki niej słynny moonwalk na stałe zagościł w kulturze masowej. Na miano klasycznych hitów zasłużyły piosenki „Beat It”, „Billie Jean” oraz tytułowy „Thriller”. Słynny jest również 14-minutowy teledysk do tej ostatniej piosenki.
5. Mario Bros
Mario to postać z gry komputerowej, która podbiła serca graczy na całym świecie. Z życiorysu Maria, który znajdziemy w Wikipedii, dowiemy się, że jest on włoskim hydraulikiem zamieszkałym na nowojorskim Brooklynie, który został wciągnięty przez rury do krainy zwanej Grzybowym Królestwem. Od debiutu w 1981 roku w popularnej grze Donkey Kong, Mario (początkowo znany jako Jumpman) pojawił się w 115 grach, został również bohaterem kreskówki. Firma Nintendo sprzedała na całym świecie 262 miliony gier, których głównym bohaterem była postać stworzona przez Shigeru Miyamoto.
6. PlayStation
Konsola produkowana przez Sony od 1995 roku sprzedała się w 344 milionach egzemplarzy. Pierwszy model wyposażony w 32-bitowy procesor był najmocniejszym urządzeniem tego typu na rynku. Sprzedano 70 milionów egzemplarzy, a w roku 2000 powstała PlayStation 2, która również zyskała wielką popularność. Sześć lat później wypuszczono na rynek PlayStation 3 i sprzedano 80 milionów sztuk. Również najnowsza konsola z tej serii, oznaczona czwórką, sprzedaje się świetnie – w ciągu pierwszego miesiąca rozeszło się 7 milionów sztuk.
7. Lipitor
Produkt w Polsce mało znany, Lipitor, wytwarzany przez firmę Pfizer to lek redukujący ilość szkodliwego cholesterolu we krwi. Stosuje się go w celu obniżenia ryzyka wystąpienia udaru, zawałów serca, chorób mięśnia sercowego, miażdżycy czy udarów. Całkowity dochód ze sprzedaży tego specyfiku szacuje się na 141 miliardów dolarów. I pomimo spadku sprzedaży w ostatnich latach żaden lek nawet nie zbliżył się do pobicia komercyjnego sukcesu Lipitora, wypuszczonego na rynek w 1997 roku.
8. Star Wars
W kategorii filmów tylko „Przeminęło z wiatrem” zarobiło więcej niż oryginalny film „Star Wars”. Jednak wpływy brutto z całej trylogii wyniosły 2,4 miliarda dolarów, nakręcony ponad 20 lat później „Star Wars: Episode I” przyniósł kolejne 675 milionów, a późniejsze części druga i trzecia – po 400 milionów. W sumie cała seria, łącznie ze specjalnymi edycjami, przyniosła 4,6 miliarda dolarów z uwzględnieniem inflacji. Prawa do oryginalnych Gwiezdnych Wojen ma 20th Century Fox. To jednak jeszcze nie koniec – prawa do produkcji kolejnych epizodów zakupiła wytwórnia Disneya, pierwszy z nich ma się ukazać w przyszłym roku.
9. iPad
Kolejny strzał w dziesiątkę firmy Apple, iPad, sprzedał się w 211 milionach egzemplarzy od momentu wejścia na rynek w roku 2010 i ciągle jest najlepiej sprzedającym się tabletem. W pierwszym kwartale 2013 iPady stanowiły aż 40 procent wszystkich sprzedanych tabletów. Najgroźniejszym rywalem na rynku jest Samsung, jednak większość klientów pozostaje wierna marce Apple.
10. Toyota Corolla
Corolla powstała w 1966 roku w Japonii i od tamtej pory Toyota sprzedała 40,7 milionów tego modelu samochodów, co oznacza, że Corolla jest najchętniej kupowanym autem na świecie. Z biegiem lat jej popularność wcale nie maleje – wręcz przeciwnie, w roku 2013 sprzedaż wzrosła o 5 procent w stosunku do roku poprzedniego. Tak wielki sukces Corolla zawdzięcza swojej niezawodności, stosunkowo niewielkiemu zużyciu paliwa oraz przystępnej cenie. Najnowszy model Corolli z 2014 roku jest już jedenasty i reklamuje się niższym zużyciem paliwa i nieco większym wnętrzem. Ceny Corollli prosto z salonu zaczynają się od 16 800 dolarów.
Na podstawie:
http://247wallst.com/special-report/2014/05/08/the-best-selling-products-of-all-time-2/2/
[next_message styles=”1″ title=”E-przewodnik po alternatywnych źródłach dochodu„]
Przygotowujemy dla Was „E-przewodnik”, czyli internetowy almanach wiedzy o alternatywnym zarabianiu, opartym o system prowizyjny. Chcemy, aby każda osoba związana z jakąkolwiek formą marketingu bezpośredniego miała do niego dostęp i postaramy się, żeby tak właśnie było. Co kwartał „E-przewodnik” będzie uzupełniany i aktualizowany. Już w kwietniu przetłumaczymy go na język angielski i udostępnimy na rynku anglojęzycznym. Pierwsza edycja „E-przewodnika” zostanie opublikowana w naszych mediach przed Świętami Bożego Narodzenia. Wszyscy użytkownicy naszych mediów (25 000 osób miesięcznie) otrzymają „E-przewodnik”. Wyślemy go w każdym newsletterze i mailingu kierowanym do subskrybentów. Link do strony z naszym kompendium wiedzy będzie dostępny w stopkach mailowych wszystkich pracowników 8&8. Zamieścimy go z możliwością bezpłatnego pobrania na portalu www.sklepmlb.com oraz w innych wirtualnych księgarniach i sklepach z e-bookami. Link do pobrania „E-przewodnika” pojawi się w naszych artykułach. „E-przewodnik” wyślemy także do Urzędów Pracy w całej Polsce. Bloggerzy będą zamieszczali go z możliwością darmowego pobrania na swoich blogach.
50% zysków z „e-przewodnika” przekazujemy na konto fundacji.
Pewnie zastanawiasz się jak możesz skorzystać na publikacji informacji o Twojej firmie lub Twoim teamie w „E-przewodniku”. Każdy może zyskać na integracji branży w realizacji wspólnego celu – pomocy potrzebującym!
- Uczestnicy akcji otrzymają elektroniczny certyfikat oraz logo „Wielkich z Wyboru” do zamieszczenia na stronie internetowej z informacją „Działam charytatywnie. Znajdziesz mnie w publikacji „Make Legal Money. E-przewodnik po alternatywnych źródłach dochodu”.
- Prestiż, jaki wiąże się z publikacją w „E-przewodniku” pomoże Ci budować marę osobistą w sieci.
- „E-przewodnik” zostanie odpowiednio zakodowany, aby pozycjonował się w Google z Twoim imieniem i nazwiskiem lub nazwą firmy. Co to oznacza? Po wpisaniu nazwy firmy „E-przewodnik” pojawi się w wyszukiwarce Google, a każdy, kto będzie chciał wyszukać informacje na temat Twojej działalności dowie się, że jesteś Wielkim z Wyboru.
- Możesz potraktować „E-przewodnik” jako źródło informacji dla kandydatów na współpracowników i narzędzie rekrutacyjne. Pokaż na spotkaniu „E-przewodnik” – uwiarygodnij swój wizerunek!
- Wyjście z ofertą na rynek anglojęzyczny – po przetłumaczeniu na język angielski „E-przewodnika” nie będzie granic, których ten elektroniczny dokument nie będzie mógł przekroczyć.
- W grudniowym wydaniu kwartalnika „Manager MLM” opublikujemy listę wszystkich osób, firm oraz organizacji, które przyłączyły się do akcji.
- Nieograniczona liczba wyświetleń i pobrań „E-przewodnika” – udostępnimy go za darmo, również poza branżą MLM i DS. Większy rynek to nowi klienci, nowi dystrybutorzy i większa sprzedaż! Poznają Cię sklepy internetowe, agencje reklamowe, wydawnictwa, drukarnie, organizatorzy eventów, liderzy… I wiele innych organizacji oraz osób. Zainwestuj w większą rozpoznawalność na polskim i zagranicznym rynku.
Zobacz ofertę!
http://rankingmlm.com/wp-content/uploads/2014/10/Wielcy-z-wyboru_do-5-grudnia.pdf
[/next_message]