Przed Wami porcja aktualności dotyczących firm marketingu wielopoziomowego i ich działań w Polsce i za granicą. PSSB przyjęło dwie kolejne firmy w szeregi oczekujących na członkostwo, kawy Aurile zostały nagrodzone Laurem Konsumenta, Cristiano Ronaldo promuje nową kampanię firmy Herbalife, a Avon poszerza działalność w Brazylii.
Nowe firmy w szeregach PSSB
—
Podstawowy wymóg stawiany przed firmami kandydującymi do Stowarzyszenia to zgodność jego działań z regulacjami konsumenckimi obowiązującymi w Polsce, a także postanowieniami Kodeksu Sprzedaży Bezpośredniej PSSB. Podczas rocznego okresu kandydackiego przedsiębiorstwa mają czas na dostosowanie swoich działań i dokumentów do wymogów Stowarzyszenia. Po upływie tego okresu następuje ponowna weryfikacja firmy i przyjęcie jej w poczet członków PSSB. Stowarzyszenie sprawdza również wizerunek rynkowy kandydata.
Zepter International zajmuje się produkcją, sprzedażą i dystrybucją produktów z kategorii AGD, ale nie tylko. W ofercie firmy znajdziemy popularne garnki i naczynia kuchenne, urządzenia medyczne, odświeżacze powietrza czy biżuterię. Zepter działa na rynku polskim od ponad 20 lat, a na całym świecie jest obecny w 60 krajach i ma 7 fabryk w Szwajcarii, Niemczech i Włoszech.
Z kolei Energetyczne Centrum S.A. to lider wśród niezależnych sprzedawców energii elektrycznej i paliwa gazowego na polskim rynku, działający od 2001 roku. Ponadto spółka oferuje usługi dodatkowe, takie jak polisy ubezpieczeniowe i pakiety usług medycznych.
Kawa Aurile nagrodzona srebrnym Laurem Konsumenta 2014
—
Laur Konsumenta to największy program konsumencki w Polsce. Co roku w ogólnokrajowym sondażu wyłaniane są najpopularniejsze produkty, usługi oraz marki, a wyróżnienie jest w rzeczywistości nagrodą od polskich konsumentów i unikalną formą rekomendacji. FM Group już po raz trzeci osiągnęła wysokie miejsce w tym plebiscycie. Wcześniej firma zdobyła tytuł Laur Klienta – Odkrycie Roku w kategorii kosmetyki dystrybuowane w kanale pozasklepowym w roku 2011 oraz w kategorii chemia gospodarcza w 2013 roku.
Cristiano Ronaldo partnerem Herbalife
—
5 czerwca Herbalife we współpracy z gwiazdą piłki nożnej Cristiano Ronaldo ogłosiła start kampanii prowadzonej w mediach społecznościowych „CR7 Driven to Perfection” zachęcającej fanów z całego świata do zamieszczania filmików przedstawiających rzeczy i wydarzenia, które doprowadziły ich do sukcesu. Zwycięskie wideo zostanie wyeksponowane na facebookowym profilu piłkarza.
Ronaldo codziennie dąży do udoskonalenia swojej gry i wybiera produkty odżywcze Herbalife, które pomagają mu osiągnąć sukces. Piłkarz zamieścił już wideo o swojej drodze do perfekcji na Facebooku i Twitterze.
Dobre odżywianie jest źródłem mojego sukcesu, a zespół Herbalife uświadomił mi znaczenie zaspokajania potrzeb organizmu przed, w trakcie i po treningu, a także ułatwił maksymalne wykorzystanie treningów w celu ciągłego udoskonalania mojej gry
– powiedział Ronaldo.
Porozumienie Avon i Coty Inc.
—
Avon i producent kosmetyków Coty Inc. zawarły nowe porozumienie w Brazylii, największym na świecie rynku perfumeryjnym. Avon, który jest numerem dwa na brazylijskim rynku, będzie sprzedawał wybrane zapachy Coty Inc. poprzez rozwiniętą sieć swoich dystrybutorów.
Brazylia to największy rynek firmy Avon, gdzie posiada ona około 1,5 miliona konsultantów. Według Davida Leghera, prezesa Avon Brazil, nawiązanie relacji partnerskich z Coty stwarza możliwość dotarcia do większej ilości klientów i może być impulsem do rozwoju. Perfumy tej firmy poszerzą ofertę i pomogą dystrybutorom zwiększyć dochody i znaleźć nowych klientów. Z drugiej strony firma Coty ma szansę na podbicie nowego rynku i wzmocnienie wpływów z krajów rozwijających się.
Źródła:
http://www.businessforhome.org