Włoskie stowarzyszenie sprzedaży bezpośredniej Avedisco ogłosiło, że firmy członkowskie w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy 2015 roku wygenerowały ponad 418 milionów euro sprzedaży. Jest to wzrost o ponad 16% względem roku ubiegłego.
MLM i DS w walce z kryzysem
Avedisco uważa, że firmy członkowskie znacznie przyczyniły się do walki z kryzysem gospodarczym poprzez zapewnienie w tym okresie pracy na własny rachunek ponad 151,265 osobom, które zostały przedstawicielami branży sprzedaży bezpośredniej.
W jakich segmentach odnotowano wzrost?
Przede wszystkim w segmencie „Odzież i Tekstylia” o 30%, który wybił się przed inne sektory. Następnie „Żywność i suplementy diety”, który osiągnął sprzedaż na poziomie 309 milionów dolarów, co stanowi wzrost o prawie 20% w porównaniu z rokiem poprzednim. Sektory „Usługi” i „Dom” poprawiły się kolejno o 16% i 11%. Tendencję wzrostową odnotował także sektor kosmetyczny (więcej niż 10%).
Firmy członkowskie stowarzyszenia oferują młodym ludziom wielką szansę, by stać się przedsiębiorcami. Nabywają oni ważną cechę, jaką jest profesjonalizm, który stanowi podstawę naszej działalności. Naszym celem jest nieustanne podnoszenie standardów w naszej ofercie bezpiecznych produktów i usług za pośrednictwem etycznych metod i wykwalifikowanych współpracowników.
– powiedział John Pauline, prezes Avedisco.
Założona w 1969 roku Avedisco to pierwsze we Włoszech stowarzyszenia firm zajmujących się sprzedażą bezpośrednią. Międzynarodowo Avedisco jest związany z Seldią (Europejskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej) i WFDSA (Światową Federacją Stowarzyszeń Sprzedaży Bezpośredniej).
Źródło:
http://www.businessforhome.org/2015/12/italian-direct-sales-grows-16-17-in-9-months/