Rozpoczął się grudzień, miesiąc, który nie tylko dzieciom kojarzy się bardzo przyjemnie – Święta, Mikołajki, niezwykła atmosfera i oczywiście prezenty… Najwyższa pora zastanowić się nad tym, co, w jaki sposób i gdzie zamierzamy kupić, aby obdarować najbliższych.
Wielu z nas nie ma wątpliwości. Według badania ARC Rynek i Opinia przeprowadzonego na zlecenie Poczty Polskiej aż 80 procent internautów deklaruje, że w świąteczne prezenty zaopatrzy się w Internecie, przynajmniej w pewnej części. Jedynie 17 procent zdecydowanie stawia na tradycyjne zakupy, a siedem na dziesięć pytanych klientów sklepów internetowych wybierze Pocztę Polską jako dostawcę przesyłki.
To ważna informacja dla wszystkich właścicieli e-sklepów. Warto przygotować swoją ofertę tak, aby ułatwić klientom wybór prezentów i ułatwić im zakupy. Wirtualne kupowanie cenimy bowiem przede wszystkim ze względu na wygodę. Liczy się również cena – według 67 procent badanych niższa niż w sklepach stacjonarnych – oraz większy wybór (43 procent). Aż połowa badanych jest zdania, że zakupy on-line to najlepszy sposób nabywanie prezentów świątecznych.
Ciągle jednak nie mamy pełnego zaufania do towarów prezentowanych w sklepach internetowych. 80 procent badanych chętnie najpierw wybiera się do stacjonarnego sklepu, aby wybrany produkt obejrzeć, dotknąć lub przymierzyć, a następnie zamawia go przez Internet. Osoby, które wolą tradycyjne zakupy, uzasadniają swoje podejście właśnie chęcią osobistego obejrzenia produktów. Na drugim miejscu stoi obawa, ze towar zamówiony on-line może być wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem.
Co i za ile Mikołaj kupuje w Internecie?
Przez Internet najchętniej kupimy kosmetyki (56 procent), słodycze (49 procent), zabawki (45 procent) oraz książki (50 procent). Na świąteczne prezenty wydamy w tym roku średnio 500 złotych. Połowa pytanych nie planuje wydać więcej niż 400 złotych, a 25 procent zamierza na obdarowywanie najbliższych przeznaczyć więcej niż pół tysiąca złotych.
Wybór Poczty Polskiej na operatora przesyłek świątecznych zadeklarowało ponad 70 procent badanych. Respondenci jako główne przyczyny wskazują korzystne ceny oraz małą odległość do najbliższej placówki pocztowej. Inni podkreślają pozytywne doświadczenia z narodowym operatorem oraz zaufanie do niego.
O badaniu
Badanie „Zakup prezentów świątecznych przez Polaków” zrealizowane było przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Poczty Polskiej. Przebadano 508 osób, które planują kupno prezentów świątecznych. Badanie jest reprezentatywne dla populacji internautów ze względu na wiek, płeć oraz wielkość miejscowości zamieszkania. Termin realizacji wywiadów: 7–12 listopada 2014 r.
Źródło: http://www.marketing-news.pl/message.php?art=43540
[next_message styles=”1″ title=”Villa Italia spełnia przedświąteczne życzenia – luksusowy asortyment za pół ceny!„]
Dla wielu z nas okres przedświąteczny kojarzy się z wielką gonitwą za prezentami, zatłoczonymi chodnikami pędzących w biegu ludzi i niekończącym się chaosem przygotowań. Na każdym kroku czyhają na nas zakupowe pułapki, których ataku nie jesteśmy w stanie odeprzeć. Centra handlowe zatopione w blasku choinkowych światełek potrafią przyciągać nie tylko pięknymi ozdobami, ale również atrakcyjnymi cenami. Przedświąteczne promocje i rabaty to zatem domena świąt Bożego Narodzenia. Prezenty kupić trzeba, co jednak zrobić, gdy nie przepadamy za wielogodzinnym spędzaniem czasu na ich poszukiwanie?
Zanim zegar wskaże datę 24. grudnia, warto odpowiednio rozplanować sobie czas. Na sprzątanie i zakupy zawsze znajdzie się pora, ale co z prezentami? Niestety Św. Mikołaj nie wyręczy nas w tej kwestii, więc musimy sami stawić czoła zadaniu. Wielu z nas nie może jednak poszczycić się tytułem „wojownika”, który ostatnie siły przeznacza na konsumencką walkę pośród półek sklepowych. Dla nich istnieje o wiele przyjemniejsze rozwiązanie – zakupy przez Internet. Czy coś bowiem może dorównać zakupom w domowym zaciszu, urozmaiconym filiżanką ulubionej kawy?
W Internecie nie sposób nie znaleźć idealnego prezentu dla naszych bliskich. Nierzadko są to również prawdziwe perełki, niedostępne na ogół w sklepach stacjonarnych. Takim miejscem w sieci jest butik Villa Italia. Inspirowany najlepszymi projektami, gromadzi w swoim asortymencie luksusowe produkty, które zaspokoją nawet najbardziej nietypowe wymagania. Eleganckie portfele i torebki od Michaela Korsa, skórzane paski od Armaniego wieczne pióra i długopisy wykonane ze szlachetnych surowców oraz szeroka gama odzieży damskiej i męskiej, pochodzącej z najnowszych kolekcji renomowanych europejskich marek – Elisabetta Franchi, Versace, Guess, Alex Caprice, Just Cavalli i wielu innych. Bogaty asortyment to nie jedyna zaleta sklepu Villa Italia. Przyjemny dla oka layout, darmowa dostawa na terenie kraju oraz 2-letnia gwarancja na wszystkie zakupione produkty – wszystko po to, by każdy klient mógł poczuć się wyjątkowo.
Tym razem jednak marka przygotowała coś zupełnie nowego – cały asortyment dostępny za pół ceny! Dni trwania promocji, tj. 1-14 grudnia to zatem doskonała okazja, by choć na chwilę stać się Św. Mikołajem i zdobyć prezenty dla swoich bliskich, oszczędzając przy tym nawet do 1000 zł! Aby te święta były magiczne, sami musimy stworzyć wokół siebie magiczną aurę – usiądźmy więc w domowym zaciszu i pozwólmy sobie na chwilę odprężenia w towarzystwie Villa Italia – łącząc tym samym przyjemne z pożytecznym.
[/next_message]