W dobie ogromnej konkurencji rynkowej poszukiwanie nowych sposobów dotarcia do klientów, a zarazem utrzymanie grupy stałych nabywców stało się pierwszorzędnym celem dla większości firm. Oczekiwania zadowolonych i lojalnych klientów są natomiast proste: oszczędzanie zarówno pieniędzy, jak i czasu podczas zakupów. Dlatego też Lyoness oferuje najlepsze rozwiązanie dla obu stron: przedsiębiorcy czerpią korzyści z efektywnego Programu Lojalnościowego, a kupujący otrzymują ‘cashback’, czyli zwrot pieniędzy przy każdym zakupie*.
Lyoness jest międzynarodową, ponadbranżową i ponadkrajową wspólnotą zakupową oraz Programem Lojalnościowym dla handlu, tworzącym unikalną
Ideę globalnej wspólnoty zakupowej stworzył Austriak, Hubert Freidl, który założył Lyoness w 2003 roku. Obecnie firma działa w 30 krajach w Europie, jak również w USA Kanadzie, Brazylii, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Katarze, Republice Południowej Afryki oraz w rejonie Azji i Pacyfiku (Hongkong, Makau, Australia, Tajlandia i Filipiny).
Mobilny Cashback oraz inne możliwości dokonywania zakupów z Lyoness
Korzyści zakupowe na płaszczyźnie regionalnej
Istotną część działalności wspólnoty Lyoness stanowią małe i średnie przedsiębiorstwa (MiŚP). Z jednej strony Uczestnicy Programu mogą dokonywać u nich zakupów otrzymując jednocześnie zwrot pieniędzy, z drugiej natomiast, dzięki Lyoness, MiŚP mogą rozwijać swój biznes w oparciu o efektywny Program Lojalnościowy dostosowany do ich potrzeb i klientów. W ten sposób mają oni możliwość pozyskania nowych oraz utrzymania stałych klientów ze swojego regionu i dzięki temu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku krajowym.
____________________________________________
*tylko u Partnerów Handlowych Lyoness