Grudniowe, świąteczne wydanie naszego kwartalnika to poczet ekspertów branży MLM i DS, publicystów, prezesów zarządów firm, trenerów i praktyków MLM! Czyje felietony biznesowe, analizy i artykuły przeczytacie w grudniowym numerze? Z dumą przedstawiamy biogramy autorów (w kolejności alfabetycznej). Lista publicystów jest znacznie dłuższa, jednak – według prawideł marketingu i pokera – nie należy odsłaniać wszystkich Asów od razu!
Krystyna Derbin
Justyna Kotowiecka
Copywriterka z powołania, która każdą myśl przedstawia w sposób ciekawy i zrozumiały. Pomaga przelać treści z głowy na papier, gdy trzeba – oddając emocje, lub zachowując chłodny profesjonalizm. Emigrantka z wyboru, która pasjonuje się rozwojem osobistym. Swoimi tekstami od lat pomaga rodakom na obczyźnie odnaleźć się w nowym miejscu i wyznaczyć właściwy kierunek życiowej drogi. Inicjatorka powstania Centrum Pomocy Rodzinie „Propter Familia”.
Trener biznesu z wieloletnią praktyką biznesową oraz szkoleniową w zakresie komunikacji interpersonalnej, sprzedaży i negocjacji, dla firm sektora B2B (business to business). W MLM obecny od kilku lat jako budowniczy sieci, analityk branży, publicysta i szkoleniowiec. Jest aktywnym inwestorem i doradcą biznesowym. Zafascynowany potencjałem i perspektywami branży MLM, widzi celowość i możliwość wdrażania w niej sprawdzonych i efektywnych rozwiązań biznesu tradycyjnego. Ten bowiem dynamicznie się rozwija, dawno odrzuciwszy przeżytki, ciągle pokutujące w podejściu i metodach pracy Multi-Level Marketingu.
Polski biznesmen, multimilioner, inwestor, Anioł Biznesu, członek wielu prestiżowych organizacji, w tym Business Centre Club. Z wykształcenia psycholog zarządzania, prezes zarządu S7 Medical Company. Daniel Kubach jest również autorem wielu wartościowych artykułów z szeroko pojętej ekonomii biznesu, marketingu wielopoziomowego, a także psychologii biznesu. W swoich tekstach w sposób klarowny przekazuje tajniki budowania sukcesu firmy, pokazuje jak zaplanować rozwój własnego przedsiębiorstwa, a także jak pokierować swoim rozwojem osobistym. Jest praktykiem biznesu – na własnym przykładzie udowadnia, że zdobycie pełnego bezpieczeństwa finansowego w krótkim okresie czasu jest możliwe. Dzięki swojej pozycji finansowej i społecznej zapraszany jest na prelekcje do prestiżowych uczelni w kraju i za granicą. Pomaga młodym ludziom nabrać pewności siebie w dążeniu do wyznaczonych celów. Jego celem życiowym jest inspirować ludzi do działania, do bycia skutecznym przedsiębiorcą. Dlatego uruchomił darmowe szkolenia online, o których więcej dowiesz się na www.lekcjewartemiliony.pl. Jak sam o sobie mówi
Moją misją jest inspirowanie ludzi do działania i stwarzanie im nieograniczonych możliwości.
Autor książek: „Planowanie celów”, ”Jak osiągnąć sukces”, „Jak osiągnąć sukces z S7” oraz „Sztuka efektywności”.
Michał Mierzwiński
Prezes zarządu spółki InWay. Szkoli czołową kadrę managerską w Polsce i za granicą już od 18 lat. Publicysta i prozaik. Poznał branżę Multi-Level Marketingu i tradycyjnego biznesu. Praktyk przez wielkie „P” – prowadzi od 15 lat własna firmę, świadcząc usługi dla czołowych światowych i polskich korporacji. Jest ojcem sukcesu wielu polskich przedsiębiorców. Ekspert w dziedzinie komunikacji, perswazji i budowania wizerunku. Dyrektor Programu MBA w jednej z najstarszych szkół biznesu w Polsce, z wykształcenia psycholog biznesu i socjolog. Ukończył również podyplomowe studia z zarządzania na Connecticut University, obronił doktorat na Wydziale Ekonomii UG, uzyskał licencję coacha ICC.
Dr Alina Jadwiga Vogelgesang
Doktor nauk ekonomicznych, absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Rektor Gliwickiej Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości, członek Business Centre Club oraz Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego. Ekspert kapituły konkursowej „Współpraca sfery przedsiębiorstw i nauki” w ramach marki INNOSILESIA 2013. Autorka wielu publikacji naukowych i badań m.in. na potrzeby Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Prelegent wykładów otwartych oraz warsztatów z ramienia Fundacji FOR prof. Leszka Balcerowicza. Autorka bestsellera – pierwszej w Polsce monografii naukowej o marketingu sieciowym „Multi Level Marketing w gospodarce rynkowej”, za którą w 2013 roku uzyskała prestiżową nagrodę im. prof. dr hab. Marcina Bielskiego, przyznawaną przez Wyższą Szkołę Biznesu NLU w Nowym Sączu. Jej najnowsza książka „Charakterystyka i przyszłość zjawiska multilevel marketingu w gospodarce polskiej i światowej” w dniu premiery stała się bestselerem. Wyróżniona nagrodami rektorskimi za działalność edukacyjną wśród młodzieży na rzecz przedsiębiorczości oraz za propagowanie przedsiębiorczości z zakresu MLM wśród społeczności lokalnej i międzynarodowej. Doradca ekonomiczny firm i przedsiębiorców zarówno tradycyjnych, jak również marketingu wielopoziomowego.
Wywodzący się z rynku niemieckiego finansista, manager międzynarodowych struktur oraz szkoleniowiec i trener biznesu. Inwestor, założyciel oraz udziałowiec wielu spółek zagranicznych. Wykształcenie branżowe zdobywał na Uniwersytecie we Freiburgu w Deutsche Immobilien Akademie oraz Südwest Finanz Akademie. Jest twórcą wielu produktów finansowych i handlowych oferowanych w Europie. Współzałożyciel Niemieckiego Zrzeszenia Prawdziwych Wartości – Deutsche Sachwert Union – oraz Polskiego Instytutu Prawdziwych Wartości, w którym pełni funkcje prezesa.Od roku 1992 zdobywał zawodowe doświadczenie w Niemczech, Szwajcarii i Lichtensteinie. Obecnie działa na terenie Europy Środkowo-Wschodniej, przede wszystkim edukując z tematów ekonomii fizycznej, systemu finansowego i monetarnego oraz inwestycji alternatywnych w prawdziwe, fizycznie istniejące wartości. Twórca rynku inwestycyjnego prawdziwych wartości w Polsce oraz autor popularnej książki „Podatek od złudzeń”.
Przypominamy! Asy Branży 2016
Na łamach 16 numeru znajdzie się specjalna rubryka „Asy branży 2016”. Opiszemy w niej najbardziej innowacyjne, najlepsze produkty i usługi, które można znaleźć u dystrybutorów, agentów konsultantów i sprzedawców bezpośrednich, ale nie znajdziesz ich na półkach supermarketów, w agencjach czy biurach usługowych.
Na opis każdego produktu lub usługi poświęcimy całą stronę A4 – chcemy, aby nasi czytelnicy mogli poznać dokładnie właściwości, opinie użytkowników, skład, cenę, atesty i inne.
Miesiące listopad i grudzień to magiczny czas. Piszemy listy do Mikołaja, prosimy o gwiazdkę z nieba, sklepy zasypują nas niesamowitymi ofertami i promocjami, byśmy mogli sprawić radość najbliższym. W branży MLM i DS również trwa świąteczne szaleństwo. Po innowacyjnej zamieci na koniec roku, pod pierzyną cudów biotechnologii, techniki i nauki, znajdziemy idealne podarunki. Pochwalcie się nimi! Zacznijmy rok w gwiazdorskiej obsadzie z Asami Branży 2016!
[next_message styles=”1″ title=”Zasugerujcie nam w komentarzach pod artykułem, jakim produktom powinniśmy przyjrzeć się bliżej! Z zaproponowanych przez Was wybierzemy te, które naszym zdaniem spełnią wszystkie poniższe kryteria:„]
1. innowacyjność,
2. zawansowanie technologiczne lub biotechnologiczne,
3. klasyczna forma, ponadczasowy design przyciągający wzrok,
4. idealnie odpowiadają rynkowym potrzebom,
5. produkt lub usługa zyskał pozytywny feedback użytkowników,
6. cena odpowiada jakości produktu.
[/next_message]