Ruszyła Direct Marketing Academy – inicjatywa szkoleniowa skierowana do menedżerów MLM, którzy chcą podnosić swoje kwalifikacje, pozyskiwać wiedzę i poznawać nowe sposoby rozwijania i stabilizacji prowadzonego przez siebie biznesu. Inicjatorami programu są doświadczeni i znani w branży top liderzy MLM i zarazem trenerzy – Kamila Molińska i Bernard Jastrzębski. O nowym przedsięwzięciu, celach, jakie chcą osiągnąć autorzy projektu i korzyściach wynikających z udziału w zajęciach DMA z pomysłodawcami i realizatorami programu rozmawia Marek Łuszczki.
Marek Łuszczki: Jaka jest geneza powstania projektu szkoleniowego Direct Marketing Academy?
Bernard Jastrzębski: Nasz nowy projekt jest implementacją programu studiów. Stanowi odpowiedź na liczne sygnały, które otrzymywaliśmy od menedżerów z branży. Wielu z nich pytało: Kiedy udostępnicie treningi, które oferujecie nielicznej grupie studentów, wszystkim liderom z branży? Kiedy będziemy mogli skorzystać z Waszych szkoleń, zapraszając Was do naszych grup? Odpowiedź brzmi: Właśnie TERAZ! Oczywiście wzięliśmy pod uwagę liczne sugestie naszych studentów oraz wpływowych menadżerów MLM. Wprowadziliśmy poprawki, wzięliśmy pod uwagę innowacyjne pomysły. W myśl zasady KAIZEN: Ulepszanie nie ma końca.
Kamila Molińska: Direct Marketing Academy, to firma szkoleniowa, której misją jest dostarczenie liderom narzędzi zapewniających im maksymalizację zysków i stabilność biznesu. Dotychczas pracowaliśmy osobno, szkoląc managerów z branży marketingu sieciowego. Bernard prowadził firmę Olokun, ja – Molińska Business Coaching. Postanowiliśmy połączyć swoje doświadczenia i przedstawić wspólnie wypracowane rozwiązania. Branża zasłużyła na specjalnie zaprojektowane szkolenia, prowadzone przez ludzi, którzy znają jej specyfikę. Czas na szkolenia prowadzone przez trenerów, którzy swoją wiedzę zdobyli na polu bitwy, a nie tylko z książek czy poradników. W swojej pracy kierujemy się profesjonalizmem wyrażanym poprzez rzetelność, szacunek oraz wspieranie naturalnych talentów uczestników.
MŁ: Do kogo adresowana jest ta inicjatywa?
BJ: Oferta DMA dedykowana jest wszystkim menadżerom sprzedaży bezpośredniej, którzy chcą doskonalić swoje kompetencje i – co najważniejsze – uzyskiwać rezultaty! Nasze szkolenia, to aktywne treningi, w czasie których dostarczamy uczestnikom skutecznych i sprawdzonych narzędzi. Bywają dla nich trudne, za to z całą pewnością są skuteczne.
MŁ: Na czym polegają i czego dotyczą szkolenia w ramach DMA?
KM: Szkolenia, które oferujemy w ramach Direct Marketing Academy, to aktywne treningi, w czasie których uczestnicy doskonalą swoje kompetencje lub trenują nowe. Program akademii obejmuje obszary tematyczne, naszym zdaniem, niezbędne do tego, by być skutecznym i efektywnym menadżerem w branży marketingu bezpośredniego. Są to między innymi szkolenia dotyczące kompetencji menadżerskich, komunikacji, budowania i zarządzania zespołami o nieformalnych strukturach, motywacji, asertywności w biznesie oraz technik sprzedaży.
MŁ: Jak wygląda formuła zajęć?
BJ: Zajęcia prowadzone są w sposób poznawczy. Jesteśmy doświadczonymi trenerami. Swoją wiedzę zdobyliśmy zarówno na polu bitwy, kilkanaście lat sprzedając i budując własne struktury, jak również na specjalistycznych studiach – Kamila w zakresie Coachingu.
Ja – Zarządzania Zasobami Ludzkimi i Trenera Biznesu. Dlatego też zajęcia, które proponujemy są kompozycją naszych doświadczeń, sprawdzonych teorii oraz kreatywnych ćwiczeń. Mają one na celu zainspirowanie do wprowadzenia zmiany i opuszczenia zajmowanej przez uczestnika strefy komfortu.
MŁ: Kto prowadzi szkolenia, jaki poziom przygotowania prezentują trenerzy?
KM: Szkolenia prowadzimy my sami, ale też korzystamy z pomocy najlepszych trenerów i specjalistów, z którymi współpracujemy w ramach studiów Marketing Bezpośredni. Wybieramy ich starannie, stawiając na doświadczenie. Nie korzystamy z pomocy teoretyków.
MŁ: Do czego może przydać się wiedza, którą słuchacze pozyskają na zajęciach?
BJ: Wiedza, którą podajemy wpływa bezpośrednio na efektywność pracy uczestnika szkoleń.
Jesteśmy fanami majautycznej metody nauczania. Wychodzimy z założenia, ze każdy, kto przychodzi na ten świat, jest wyposażony w indywidualne talenty. Naszym celem jest pomoc w ich wydobyciu i oszlifowaniu. Wspierając naszych podopiecznych, dajemy im możliwość wprowadzenia istotnych zmian w ich życiu. Poprzez uszyte na miarę szkolenia chcemy wpływać na maksymalizację zysków indywidualnych uczestników oraz organizacji, którą reprezentuje nasz klient.
MŁ: Kiedy ruszacie państwo z realizacją projektu?
KM: Direct Marketing Academy jest aktywnym projektem. Choć oficjalna premiera nastąpiła w drugiej połowie czerwca bieżącego roku, nasze terminarze zapełniają się w dynamicznym tempie. Jesteśmy bardzo zadowoleni, widząc liczbę zleceń, ale zdajemy sobie również sprawę z odpowiedzialności, jaką na siebie bierzemy.
MŁ: Jak wygląda zainteresowanie tym tematem ze strony potencjalnych klientów?
BJ: Tak, jak wspomniała Kamila, projekt spotkał się z dużym zainteresowaniem. Zlecenia, które otrzymujemy napływają z różnych firm i różnych stron Polski. W planie mamy również implementację projektu poza granicami kraju. Na początek Wyspy Brytyjskie.
MŁ: Życzę powodzenia i dziękuję za rozmowę.