Czy za pomocą Internetu można rozwijać biznes MLM? Na to pytanie odpowiada Jacek Dudzic, który jest praktykiem w dziedzinie wykorzystania tego medium w marketingu wielopoziomowym. Realizuje obecnie nowy projekt usprawniający tę działalność. W związku z tym zainicjował wydarzenie, które nastąpi za kilka dni i o którym głośno się mówi.
Dlaczego zająłeś się GVO?
Każdy, kto mnie zna wie, że jestem niestrudzonym orędownikiem wykorzystywania Internetu w biznesie MLM i robię, co mogę, żeby wykorzenić mit, iż marketingu sieciowego nie da się robić online.
No właśnie, przekonaj mnie, że się da.
Jakiś czas temu zorganizowałem webinar, w którym wzięło udział 977 osób z kilkunastu krajów Świata. Przez niemal trzy godziny słuchali oni wykładu oraz oferty biznesowej. Spróbuj to w dzisiejszych warunkach powtórzyć offline.
Zaraz, zaraz, biznes to nie jest jeden webinar…
Oczywiście, że nie. Wyobraź sobie, ile musiałbyś spotkań w hotelach przeprowadzić, ile kilometrów przejechać oraz jak wysokie rachunki zapłacić, aby się przekonać, jaki procent z tego tysiąca w ogóle jest zainteresowany twoją ofertą! Szkoda czasu na krzesanie ognia ręcznie, skoro można skorzystać z zapalniczki.
To znaczy?
Internet oferuje nam dzisiaj niezwykle skuteczne narzędzia to budowania listy osób, które szukają biznesu i są zainteresowane rozmową na ten temat. Poza tym możemy ich wstępnie kwalifikować i filtrować, a na spotkanie offline jedziesz i nie musisz borykać się z większością tradycyjnych problemów. I właśnie tego większość piewców wyższości krzesania ognia kamieniami nad korzystaniem z nowoczesnych rozwiązań, zrozumieć nie jest w stanie.
Cięty jesteś.
Wcale. Ludziom jednak należy się kompetenta informacja. Powinni wiedzieć, że dzisiaj kto nie buduje listy w Internecie, ten nie ma biznesu. I już.
Jaką w tym rolę odgrywa GVO?
Posługuję się Internetem w MLM od trzech lat i efekty są naprawdę niesamowite. Jedyny mój problem to była słaba możliwość duplikacji…
Czyli jednak nie wszystko da się zrobić za posrednictwem Internetu?
To nie w tym rzecz. Chodzi o fakt totalnego rozproszenia narzędzi – musisz mieć kilka różnych kont, każde wygląda inaczej, w inny sposób się je obsługuje…. Słowem koszmar dla osób, które mają kłopoty z techniczą stroną. Od samego początku szukałem rozwiązania tego problemu i stąd moje zainteresowanie systemami, oferującymi pakiet usług w jednym koncie. Na początku wpadł mi w ręce TWR i nawet przez dwa miesiące to promowałem, ale zaraz po premierze zorientowałem się, że właściciel tamtej firmy zupełnie nie orientuje się w tym, co oferuje i dlatego wycofałem się z promocji i nigdy nie korzystałem z tamtych, kiepskich zresztą narzędzi. Niektórzy potem mówili, że Dudzic ciągle zmienia biznes, ale to oczywista bzdura – trzeba umieć odróżnić zakup konkretnej marki samochodu od wyboru salonu, gdzie tej transakcji dokonamy. Poza tym TWR był kiepskim biznesem, a z firmą nie można było się dogadać. Wystarczy powiedzieć, że osobiście przetłumaczyłem im oprogramowanie panelu administracyjnego, a instalacja jednego pliku językowego zajęła im pół roku, bo właściciel nie wiedział co to ftp! I jak można było z taką firmą współpracować?
Czy GVO w pełni odpowiada Twoim oczekiwaniom?
Tak, tak. W końcu znalazłem ofertę, która wydaje się kompletna. Cały zestaw tego, z czego sam korzystam, a na dodatek niespodzianka: ludzie, z którymi nie tylko można się dogadać, ale którzy są zainteresowani współpracą na lokalnych rynkach. I w taki sposób pomogłem wprowadzić do Polski serwis GVO, który jest obecnie spolszczony i można korzystać z całego zestawu świetnych usług po polsku. A i najnowsza rzecz: w dziale obsługi klienta mamy już Polaka!
A jak to się ma do innych podobnych ofert? Weźmy dla przykładu SiteTalk czy TalkFusion.
Zostawmy SiteTalk na boku, bo po pierwsze, tam nie ma żadnych narzędzi marketingowych w postaci usług dostępnych dla klientów, a po drugie, to zupełnie inna bajka. Jeśli chodzi z kolei o TalkFusion, to chętnie bym poznał kogoś, kto to wszystko wymyślił, bo temu człowiekowi należy się nagroda Nobla w dziedzinie marketingu. Wykreował markę i genialny przekaz marketingowy wokół nieistniejącego produktu.
Słucham?
Mówię o video mailu. Przecież ty i ja wiemy, że nie ma czegoś takiego. Halo! Video mail nie istnieje…
Jacek Dudzic – MLM online – nowe możliwości
- Autor Redakcja Ranking MLM
- w dniu 11 grudnia 2011
- Home
- Jacek Dudzic – MLM onlin...