Andrzej Różycki
Największa współczesna pisarka niemiecka Marie von Ebner-Eschenbach zdefiniowała wielkość jako patrzenie bez zawiści, gdy inni osiągają sukcesy, do których samemu się wytrwale dąży. Richard St. John uważa, że spełnienie wszystkich swoich oczekiwań odnośnie dostatku, swobody i zdrowia nastąpi dzięki naszej pasji, pracy, kunsztowi, skupieniu na celu, motywacji, służeniu czymś cennym, kreatywności i uporowi. Za pomocą odpowiedniego produktu jakim jest Xoçai strategia ta jest jeszcze prostsza i ogranicza się do zaledwie pięciu elementów: wyjątkowego produktu, nauki, odpowiedniego czasu i refleksu, firmy oraz systemu wynagradzania. Bez względu na posiadane wykształcenie czy poziom doświadczenia możesz osiągnąć sukces, przy okazji wzbogacając innych w wyrób o idealnym zestawie składników.
Słowo Xoçai (czyt. szo-sa-ji) symbolizuje doskonałą kombinację smaków. Pierwszy człon nazwy — „Xo” — jest skrótem od „xocolatl”, będącego pradawnym indiańskim napojem z kakao, najbogatszego na całym świecie źródła antyoksydantów. Drugi człon — „cai” — stanowi natomiast skrót od nazwy zdrowych egzotycznych jagód açai. Te dary amazońskiej dżungli są kolejną co do wielkości skarbnicą przeciwutleniaczy. Kakao i açai znakomicie zatem współgrają ze sobą, efektywnie sprzyjając osiągnięciu zdrowia i dobrobytu. Tworzą fantastyczną harmonię smaku w postaci czekolady Xoçai. Nie bez kozery Majowie nazywali ten napój „pokarmem bogów”, doceniając lecznicze i odżywcze właściwości kakao. Współczesne prace badawcze wskazują na ewidentne korzyści prozdrowotne gorzkiej i mało przetworzonej czekolady.
Uniwersytety typu Yale czy Oxford wraz z prestiżowymi pismami medycznymi, takimi jak „Jama” i „Journal of Nutrition”, chętnie informują o korzyściach spożywania gorzkiej czekolady. Przeprowadzono ponad 2000 badań, ujawniających jej pozytywny wpływ na serce, dziąsła czy stany zapalne. Produkty Xoçai zostały przetestowane w niezależnym laboratorium Brunswick Labs na zawartość przeciwutleniaczy. Wyniki ukazały niezwykle wysoki poziom antyoksydantów i pozwoliły uzyskać wyrobom marki Xoçai w pełni zasłużony certyfikat.
Czekolada jest ulubionym przysmakiem miliardów ludzi, a dzielenie się nią sprawia ogromną przyjemność. Założyciele Xoçai — Jeanette i Andrew Brooks — proklamowali ulepszanie smacznej, efektywnej i prozdrowotnej czekolady. Ogromna wiedza tych znakomitych liderów na temat czekoladowych produktów i marketingu sieciowego umożliwia osiągnięcie sukcesu. Chętnie zarażają oni innych swoją pasją, cierpliwie ucząc, doradzając i współtworząc ogólny dobrobyt. Znacząco przyczyniają się do zbudowania dobrego interesu.