Ponad trzy tysiące dystrybutorów i pięćset samochodów marzeń znalazło się na pierwszym Europejskim Regionalnym Zjeździe Kyäni w Wiedniu, który odbywał się w dniach 5-7 września 2014 roku. Wydarzenie okazało się wielkim sukcesem i otworzyło nową erę w dziejach firmy. Setki dystrybutorów przybyły z całej Europy, aby wspólnie świętować swoje sukcesy i czerpać wiedzę z pierwszej ręki, od przemawiających na scenie najlepszych współpracowników Kyäni.
Kyäni Road Rally
—
Zjazd rozpoczął się właściwie już 4 września – wtedy właśnie z czterech europejskich miast: Wenecji, Monachium, Pragi i Budapesztu wyruszyły kawalkady samochodów marzeń, tworząc jedyny w swoim rodzaju Kyäni Road Rally. W sumie prawie 500 aut z całej Europy zmierzało równocześnie do Wiednia, tworząc radosne karawany, prowadzone przez założycieli firmy, kierownictwo i najważniejszych dystrybutorów o statusie Diamentów.
Wcześniej szczęśliwi posiadacze samochodów marzeń zjechali ze swoich miast do jednego z czterech wyznaczonych jako punkt zbiórki. Europejski przejazd białymi pojazdami z logo Kyäni i flagami poszczególnych państw był dla jego uczestników niezapomnianym przeżyciem, a dla firmy – genialną w swojej prostocie reklamą, bo na taką „karawanę” każdy musiał zwrócić uwagę!
Wiedeń 2014
—
Miejscem zjazdu był ogromny obiekt znajdujący się w centrum austriackiej stolicy – Wiener Stadthalle, która może pomieścić 16 tysięcy osób. Uczestnicy tryskali energią i entuzjazmem.
W czasie zjazdu nie zabrakło istotnych wydarzeń. Założyciele i członkowie zarządu firmy przemawiając ze sceny poinformowali dystrybutorów o wielu ważnych zmianach, dotyczących produktów Kyäni, ulepszonego planu kompensacyjnego, nowych strategii marketingowych i nadchodzących szkoleń. Wszystkie te podejmowane przez firmę wysiłki mają jeden cel: sprawić, aby dystrybutorzy Kyäni odnosili coraz więcej sukcesów.
Uczestnicy wiedeńskiego zjazdu uważają, że był to wspaniale spędzony czas. Spotkania z najlepszymi liderami, którzy zawsze są gotowi do pomocy i dzielenia się swoim doświadczeniem, rozwijająca się firma, która nie ustaje w wysiłkach i podejmuje ciągle nowe inicjatywy, aby wspierać rozwój biznesu wzbudziły entuzjazm uczestników spotkania.
Założyciele firmy ujęli uczestników swoją gościnnością, sprawiając, że uczestnicy spotkania jeszcze lepiej poczuli misję Kyäni i zrozumieli możliwości, jakie otwiera przed nimi współpraca z tą firmą. Zjazdy Kyäni to zawsze ogromna dawka nowej energii do działania – po ostatnim z nich dystrybutorzy w ciągu kolejnych dwóch miesięcy zwiększyli swoje dochody o średnio 83 procent!
Liderzy rodzą się na zjazdach Kyäni – ta zasada z pewnością sprawdzi się również w wypadku pierwszego Europejskiego Zjazdu Regionalnego, który zapisze się pozytywnie w historii firmy.
Kilka słów o Kyäni
—
Swoją nazwę firma zawdzięcza owocowi o niezwykłych właściwościach. Ky-äni oznacza dziką czarną borówkę z Alaski, która stała się podstawą suplementów diety oferowanych przez tę firmę. Założyli ją Dick i Gayle Powellowie, zafascynowani pozytywnym wpływem tego owocu na regularnie spożywające go plemiona z Alaski.
Firma Kyäni obecna jest w 44 krajach i prowadzi 13 biur przedstawicielskich na całym świecie. Z ofertą obejmującą cztery unikalne suplementy żywnościowe Kyäni realizuje wyjątkowy model biznesowy, w ramach którego klienci są nagradzani za dzielenie się produktami i informacjami o nich z innymi osobami. Założyciele firmy mogą oznajmić z satysfakcją, że realizują swoje marzenie i przyczyniają się do poprawy zdrowotności ludzi na całym świecie.