Krajowe przedsiębiorstwa mają wiele do zaoferowania. W ich działalności przejawia się talent biznesowy Polaków. Niektóre z nich posiadają innowacyjne produkty, które są opracowane i opatentowane przez polskich naukowców. Dlatego warto korzystać z tych produktów.
Śnieżniczanka – zdrowa woda, rewolucyjny antyoksydant
„Lądecka Zdrój” wzmacnia, oczyszcza i regeneruje organizm. Pozytywnie wpływa między innymi na układ krążenia, przemianę materii, poziom ciśnienia i cukru we krwi. Badania pokazują, że powszechnie stosowane opakowania PET nie są obojętne dla zdrowia. Dlatego woda rozlewana jest do szklanych butelek, o pojemności 250 ml. W ofercie znajdują się jej trzy rodzaje: niegazowana, niskonasycona dwutlenkiem węgla i gazowana. Oprócz wspomagania leczenia, można ją pić codziennie w ramach profilaktyki zdrowotnej. Jest alternatywą dla wody kranowej i jej oczyszczania dla celów spożywczych. Woda była badana przez Akademię Górniczo – Hutniczą z Krakowa.
Śnieżniczanka wprowadziła niedawno do oferty, opatentowany przez polskiego naukowca, innowacyjny produkt – wodę Red-OX. Zawiera ona wodór, który – jak można przeczytać na stronie firmy, jest najdoskonalszym antyoksydantem. Nie powoduje działań ubocznych i nie obciąża organizmu. Łatwo przenika struktury biologiczne i gromadzi się dokładnie tam, gdzie jest najbardziej potrzebny – w warstwie lipidowej błon komórkowych. Ponadto, w porównaniu do pozostałych antyoksydantów, nie wymaga wydatku energetycznego przy wchłanianiu do ustroju, transporcie wewnątrz oraz przy usuwaniu z organizmu. Woda Red-OX zastępuje wyprawy do naturalnych źródeł uzdrawiających, których na świecie jest niewiele. Posiada cztery właściwości wody doskonałej:
1. Idealnie czysta. Wymaga tego dodawany do niej wodór. Podlega filtracji najskuteczniejszą metodą – osmozy odwróconej.
2. Zrównoważona poprzez przegotowanie. Dzięki temu, według medycyny chińskiej, nie wyziębia i nie rozgrzewa. Pod tym względem jest obojętna i takiej wody najczęściej ludzki organizm potrzebuje.
3. Zredukowana. Podobnie jak wody z najlepszych uzdrawiających źródeł, powinna mieć jak najniższy potencjał redoks, czyli być mocno nasycona elektronami. Wzbogacenie wody wodorem obniża ten potencjał. Dzięki temu unieszkodliwia wolne rodniki i przywraca naturalną równowagę redoks w organizmie.
4. Ustrukturyzowana. Zachowuje naturalną strukturę cząsteczek wody, tzw. klastrów. Dzięki temu ma większą biodostępność – jest bardziej aktywna chemicznie, a jej naturalne oddziaływanie jest wzmocnione. Woda w takiej postaci znajduje się w roślinach, czyli również w owocach i warzywach.
Zachęcam do dyskusji o firmie i jej produktach na forum, w tematach „Polska woda w MLM”: http://forum.rankingmlm.com/topic/70-polska-woda-w-mlm oraz „Śnieżniczanka”: http://forum.rankingmlm.com/topic/65-sniezniczanka
Śnieżniczanka, ul. Lipowa 1b, 57-450 Lądek Zdrój, (74) 814 85 33, e-mail: bok@sniezniczanka.pl, www.sniezniczanka.pl
BONII – piękno, harmonia, natura
Produkty BONII są nowoczesne. Przykładem jest regenerujący krem pod oczy, w którego bogatym składzie znajdują się mikrokapsułki z kompleksem witamin młodości E i C. Rewitalizują one strukturę włókien kolagenowych i tym samym zwiększają jędrność i elastyczność skóry. Doskonale chronią ją przed działaniem wolnych rodników. Interesującym też kremem, ze względu na swą funkcję, jest krem na rozszerzone naczynka i zaczerwienienia. Bogaty skład produktów przejawia się w odżywce do włosów oraz szamponie do włosów przetłuszczających się. Znajduje się w nich aż siedem wyciągów roślinnych. Każdy znajdzie odpowiedni dla siebie – jest ich wiele rodzajów.
Wśród nich znajduje się szampon z wyjątkowymi składnikami – glinką Ghassoul i proteinami jedwabiu. Jest także taki, który zawiera miedź nanokoloidalną, mającą działanie przeciwutleniające, zwalczające wolne rodniki i zapobiegające procesom starzenia naskórka. Nanotechnologia znalazła zastosowanie również w niektórych mydłach. Znajduje się w nich srebro, które działa antybakteryjnie i przez to likwiduje nieprzyjemny zapach. Firma nie szczędzi cennych składników. Krem – balsam Hemadri, zawiera 24-karatowe czynne złoto, w formie zmikronizowanej. Stymuluje ono syntezę kolagenu, koi i działa silnie antybakteryjnie oraz przeciwzapalnie, przyspiesza migrację składników aktywnych w głąb skóry. To tylko niektóre z właściwości złota, o których można przeczytać na stronie internetowej firmy. BONII oferuje jeszcze kilka innych rodzajów kremów, żele pod prysznic, żel intymny, antyperspiranty, szminki, pudry, cienie do powiek i inne kosmetyki, w tym także dla mężczyzn.
Malina, truskawka, czekolada, pomarańcza – te nazwy brzmią bardzo smakowicie. W takich kolorach oferowane są mydła z dużą, aż 30-to procentową zawartością naturalnej gliceryny. Niektóre mają w sobie loofę. Ta grupa kosmetyków nawiązuje do idei spa, którą firma propaguje. Znajdują się w niej następujące produkty: pudry do kąpieli, peelingi solne, glinka Ghassoul przeznaczona do robienia maseczek i okładów, sól z Morza Martwego, maseczki algowe, świece zapachowe i inne. Oferta BONII jest bardzo szeroka. Znajdują się w niej nowoczesne kosmetyki z wartościowymi składnikami. Opakowania są bardzo ładne i co ważne, produkty mają bardzo atrakcyjne ceny. Na naszym rynku jest kilka firm zagranicznych MLM i sprzedaży bezpośredniej mających w ofercie kosmetyki. Okazuje się, że również polska firma może mieć równie atrakcyjną ofertę, a po dokładnym porównaniu, może nawet lepszą.
Big Open Network International Investments, ul. Ks. J. Jałowego 20, 35-010 Rzeszów, tel./fax (017) 85 209 17, e-mail: biuro@bonii.pl, www.bonii.pl
Tomek Nawrot
tomek@tomeknawrot.com
DOBRE, BO POLSKIE – CZĘŚĆ PIERWSZA
DOBRE, BO POLSKIE – CZĘŚĆ DRUGA
DOBRE, BO POLSKIE. CZĘŚĆ TRZECIA
DOBRE, BO POLSKIE. CZĘŚĆ CZWARTA
DOBRE, BO POLSKIE. CZĘŚĆ PIĄTA