26 kwietnia redakcja Alterbusiness.info uczestniczyła w jednym z największych eventów w historii polskiego marketingu sieciowego, oficjalnym otwarciu Colway International. Wydarzenie odbyło się w gdyńskiej Hali Arena. Około 2500 osób przybyło, żeby zobaczyć, jak Colway International stawia żagle i opuszcza port. Wielu z obecnych, dowiedziawszy się, w jakim kierunku okręt wyrusza, od razu przyłączyło się do rejsu.
W jakim kierunku odpływa Colway International?
Jak dowiedzieliśmy się na otwarciu, Colway International to ruch i stabilność, kompetencja i ciekawość, rewolucja i solidność. Colway International to marketing partnerski wyrastający z doświadczeń Colway klasycznego, który zasłynął najwyższymi w Europie prowizjami wypłacanymi w przeliczeniu na jednego statystycznego beneficjenta przychodów pasywnych. Colway International to najnowsze osiągnięcia światowej, ale przede wszystkim polskiej biochemii. I wreszcie – Colway International to także biznes nowy, zaplanowany od swoich początków pod globalną ekspansję, której już niebawem dokona. Projekt ten powstawał długo i w sposób przemyślany, czerpiąc ze sprawdzonych metod, uznanych autorytetów i potencjału marketingowego, wypracowanego przez lata.
Event rodem z Hollywood
Kiedy tylko weszliśmy do Hali Arena, pierwsza rzecz, która przyszła nam do głowy, to… Gala Rozdania Oskarów. Nie prezentacja biznesu MLM, nie event motywacyjny, ale właśnie Oskary. Pierwsze skojarzenie jest proste: tysiące osób zgromadzonych w wielkiej auli czeka, aż na scenie zostanie odkryta tajemnica. Ale chodziło o więcej, niż tylko to. Scenariusz wydarzenia dopracowany był w każdym calu. Bardzo trudno jest oddać słowami coś, co zostało przygotowane tak perfekcyjnie wizualnie. Postanowiliśmy więc opublikować dla Was całą galerię zdjęć.
Wydarzenie otworzyli prowadzący – Adriana Lenartowska, członek Rady Nadzorczej Colway International oraz ekspert do spraw jakości, i Bernard Jastrzębski, Prezes Zarządu firmy. Na scenie prezentowali się świetnie, przenosząc uczestników mentalnie w prawdziwą mnogość miejsc: Rzym, Paryż, Londyn, ot co! Każda z części wydarzenia została nazwana na cześć jednej z europejskich stolic. W przerwach tańczyli i latali pod sklepieniem Hali artyści z wspaniałego zespołu Mira Art.
Po Adrianie Lenartowskiej i Bernardzie Jastrzębskim na scenę wkroczył założyciel i naczelny wizjoner Colway, Maurycy Turek. Zaskakująco szczerze opowiedział o tym, jak odcumował mentalnie, dzięki czemu tysiące osób mogą dzisiaj prowadzi swoje bezinwestycyjne biznesy oparte na naturalnym kolagenie. Po wystąpieniu mieliśmy okazję prześledzić historię całego Colway w postaci świetnie przygotowanej infografiki.
Po historii organizacji na scenę wpłynęła czysta energia, która po chwili przyjęła postać człowieka: Pawła Jana Mroza. Serce i siła. Jakim cudem mężczyzna o takim „mroźnym” nazwisku mógł tak rozgrzać serca uczestników? Zobaczcie na zdjęciach:
Następnie przyszedł czas na wyczekiwanego przez wielu Tomasza Kammela, który uraczył nas wspaniałym wykładem o komunikacji. Wnioski? Świeć światłem własnym, nie odbitym. Pamiętajmy – to my kreujemy siebie!
Po przerwie zobaczyliśmy drugą część występu podniebnych artystów z zespołu Mira Art. A następnie… Całą halę ponownie omiotła energia artysty innego rodzaju, czyniącego sztukę z doskonalenia umysłu i kształtowania wewnętrznej siły, Pawła Jana Mroza.
I w końcu na scenę wkroczył Andy Harrington – autor bestsellera „Od pasji do zysków”, mówca profesjonalny, autor wystąpień motywacyjnych. Andy mówił o sprzedaży i wystąpieniach publicznych. Esencja szkolenia to części składowe dobrej publicznej prezentacji: rób wrażenie, informuj, inspiruj i oddziaływaj. Jak Andy wymienił i wytłumaczył, tak zrobił. Każdy obecny słuchacz został zainspirowany do działania.
Po mistrzu wystąpień publicznych oczarował nas swoją inwokacją prezes Bernard Jastrzębski, nie występując na scenie, a schodząc na płytę Areny, aby być bliżej ludzi. Bądźmy razem, naturalnie! Mieliśmy także przyjemność posłuchać trenera Roberta Oskwarka oraz liderki Colway, Grażyny Polańskiej, silnej, pełnej charyzmy kobiety, która odważnie wyznacza swoje cele.
A później? Później działa się prawdziwa magia. Do zaczarowanego świata cosmetic fiction zaprosiła nas Adriana Lenartowska. I uwierzcie, to nie była ZWYKŁA prezentacja produktowa. Byliśmy świadkami hipnotyzującego połączenia dźwięków, muzyki, światła, efektów wizualnych i gry słów.
Wydarzenie zamknął Jarosław Zych, prezes Colway i członek Rady Nadzorczej Colway International. Jarosław użył sztuki, którą włada biegle – złapał słowami obecnych za kark i bezlitośnie wyrzucił ich poza strefę komfortu. „Przyszłość jest teraz, na co więc czekasz? Wolisz być na scenie życia, czy na widowni?” Na efekty nie trzeba było czekać długo. Zobaczcie sami:
Event zostawił w sercach obecnych przesłanie: zanim chwycisz za stery swojego biznesu, poznaj dokładnie swój statek. Przyjrzy się, jak jest skonstruowany. Prześledź mapy – misję, wizję, wartości i cele, abyś miał pewność, że dzielisz z Colway International kierunek podróży; że nie będziesz płynąć pod wiatr. Bo Colway International został skonstruowany tak, abyś miał cały czas wiatr w żaglach.
Misją Colway International jest zbudowanie struktur globalnego marketingu partnerskiego, który tym razem – odwracając tradycyjne wektory ekspansji – zaczyna się w Polsce. Zarząd i liderzy poniosą go najpierw do krajów Unii Europejskiej, a w dalszej perspektywie w każdy zakątek kuli ziemskiej. Ten marketing sieciowy stąd eksploduje na świat. Szansa na odwrócenie wektorów ekspansji w marketingu wielopoziomowym nie pojawia się często. MLM wychodzący z Polski, zaopatrzony w najnowocześniejsze rozwiązania i wszelkie atrybuty niezbędne, by odnieść wielki sukces, to niepowtarzalna szansa, by przyłączyć się do przedsięwzięcia, które za kilka lat ogarnie cały świat, a teraz każdy może być jednym z jego beneficjentów.