Indyjscy dystrybutorzy ciągle walczą o zmianę w prawie, umożliwiająca im swobodne prowadzenie biznesu bez narażania się na kary czy nawet więzienie. Firma Jeunesse zadziwia świat niezwykle dynamicznym rozwojem i zdobywa prestiżowe nagrody w Azji. A Mary Kay, kojarzona z różowym Cadillakiem, wprowadza nowy samochód jako motywator dla swoich konsultantów.
Sprzedawcy bezpośredni w Indiach nalegają na reformy
Branża sprzedaży bezpośredniej w Indiach zanotowała około 12-procentowy wzrost w ciągu ostatniego roku fiskalnego. W związku z tym tamtejsi sprzedawcy bezpośredni stanęli przed niełatwym wyzwaniem przekonania rządu do zmian w niesprzyjającym branży prawie.
Grupy takie jak FDCI – forum przeznaczone dla firm sprzedaży bezpośredniej, dystrybutorów, klientów i producentów – wysłały petycję, w której proszą rząd o legislacyjne ramy odróżniające firmy działające uczciwie od piramid finansowych. Obecnemu prawu obowiązującemu w Indiach brakuje jasnej definicji sprzedaży bezpośredniej. Niejednoznaczne przepisy powodują, że rząd przeprowadza uciążliwe kontrole, a nawet aresztowania w wielu firmach MLM.
Według prognoz Indyjskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej, sektor ten będzie w najbliższym czasie rósł o 20 procent każdego roku. Problem reform staje się wobec tego coraz bardziej palący.
Złoty Midas MLM 2013 dla Jeunesse Global
Jeunesse Global została nagrodzona Złotym Midasem MLM 2013 oraz zdobyła 2013 Yes Brand Award of Asia, przyznaną po starannej selekcji dokonanej przez grupę niezależnych azjatyckich przedsiębiorców MLM Toper Malaysia. Jeunesse otrzymała Złotego Midasa na podstawie kilku decydujących czynników: oryginalnego podejścia do sprzedaży, strategicznego pozycjonowania, dynamicznych liderów i efektywnego zarządzania, efektywności produktów potwierdzonej badaniami, solidnego planu wynagrodzeń oraz sukcesu skutecznego systemu szkoleń.
Nagrodę Yes Brand firma otrzymała w uznaniu za rozwojowe zarządzanie poprzez inicjatywy promujące markę i wzmacnianie marki w oczach dystrybutorów. Ceremonia wręczenia nagród miała miejsce 22 grudnia w Putra World Trade Center w Kuala Lumpur (Malezja). Na scenie odebrał je główny manager Jeunesse Malezja i Singapur – Paul J. H. Lim.
Jeunesse zwiększyła swoje obroty o 121 procent!
Jeunesse Global niedawno opublikowała swoje rekordowe zarobki w roku 2013 – firma świętuje szokujące 256 milionów dolarów przychodów ze sprzedaży, kończąc rok ze 121-procentowym wzrostem w stosunku do roku 2012. Tylko w grudniu do firmy dołączyło 28 tysięcy nowych dystrybutorów, co pokazuje gwałtowny wzrost firmy i jej ogromny rozmach. Te osiągnięcia i przychód ze sprzedaży w grudniu, który wyniósł 33 miliony dolarów, pomógł firmie wznieść się nieprzeciętnie wysoko, a zarazem zaostrzył apetyt na kolejne sukcesy.
„Jesteśmy niezwykle podekscytowani oraz ośmieleni rozwojem firmy w ciągu zaledwie 4 lat od jej założenia. Stało się jasne, że Jeunesse będzie się nadal rozwijać dzięki swoim nowatorskim przeciwstarzeniowym produktom, lukratywnym planem wynagrodzeń oraz bezprecedensowym programem globalnym. Naszym obecnym celem jest sprawienie, aby rok 2014 był fantastycznym czasem dla naszej firmy”.
– mówi Scott Lewis, Jeunesse Global’s Chief Visionary Officer.
W roku 2013 Jeunesse otrzymała prestiżową Rising Star Award od Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej (DSA), a także znalazła się na liście Global 100 magazynu Direct Selling News. Ten sam magazyn przyznał Jeunesse trzecie miejsce wśród najszybciej rozwijających się firm.
Czarne BMW nowym symbolem Mary Kay?
Mary Kay, kojarzona do tej pory w różowym Cadillakiem, wprowadza nowy samochód jako zachętę dla dystrybutorów osiągających najlepsze wyniki sprzedażowe – czarne BMW 320i.
Od 1969 roku różowy Cadillac jest symbolem sukcesu dla konsultantów Mary Kay. Firma ogłosiła, że BMW 320i zastąpi Forda Mustanga, wprowadzonego przez Mary Kay w 2011 roku.
„Kiedy myślisz o BMW, myślisz o wyrafinowaniu, luksusie, bezpieczeństwie i klasie, ale przede wszystkim myślisz o wydajności. Te wszystkie cechy doskonale wpisują się w działalność Mary Kay. Poprzez dodanie BMW 320i do programu Career Car, zapewniamy nowy rodzaj elegancji i stylu najbardziej wydajnym Konsultantom, inspirując ich do osiągania nowych celów w ich biznesie”.
– powiedziała Sara Friedman, wiceprezes działu marketingu Mary Kay Inc.
—————–
Redakcja Rankingu MLM na podstawie:
http://www.businessforhome.org