Jesteś młodym przedsiębiorcą, któremu wciąż brakuje odpowiednich kontaktów biznesowych? Szukasz wsparcia dla swojej firmy i konkretnych porad działania na początku drogi do sukcesu?
Arena Biznesu to projekt, do którego powinieneś przystąpić, aby wypromować swoją firmę. To właśnie tutaj spotkasz się z ludźmi, którzy mają większe doświadczenie w branży i chętnie udzielą cennych wskazówek. Będziesz mieć okazję opowiedzieć innym przedsiębiorcom o swojej działalności oraz weźmiesz udział w integracji. Na spotkaniach Areny Biznesu nauczysz się w jaki sposób efektywnie nawiązywać relacje biznesowe.
Arena Biznesu pomaga również w zdobywaniu klientów wykorzystując dwa najskuteczniejsze narzędzia promocji: Internet i rekomendacje. – Aby jednak kogoś polecać, trzeba go najpierw poznać. Dlatego cyklicznie organizujemy spotkania networkingowe połączone z integracją – mówi Dorota Mastalska, pomysłodawczyni projektu.
Dorota Mastalska, założycielka Areny Biznesu zaczynała swoją działalność od organizacji „Imprez z przytupem, że hej!” czyli imprez integracyjnych w stylu góralskim. Współpracowała z wieloma młodymi, kompetentnymi przedsiębiorcami i zauważyła, że mają oni problem w nawiązaniu współpracy z firmami, które mają już doświadczenie w biznesie. Postanowiła zorganizować pierwszą Arenę Biznesu, której celem było pokazanie dlaczego warto współpracować z młodymi przedsiębiorcami.
Arena Biznesu to projekt, który składa się z dwóch części. Pierwsza część to baza firm, w której najważniejsze jest skuteczne wyeksponowanie zalet poszczególnych przedsiębiorstw. Każdy z użytkowników Areny Biznesu znajduje w bazie bezpośrednie kontakty, może korzystać z systemu rabatów, udzielić bądź otrzymać rekomendację.
Drugą częścią są regularne spotkania networkingowe, których celem jest nawiązywanie sieci kontaktów, ale także edukacja biznesowa. Aby przedsiębiorcy mogli się dobrze poznać i zaprzyjaźnić się ze sobą postanowiliśmy dodać do każdego spotkania część edukacyjno-integracyjną. Podczas naszych spotkań uczestnicy np. grają w golfa, tańczą tańce brzucha, masują się, grają w ruletkę, jeżdżą konno i biorą udział w wielu aktywnościach – wylicza Dorota Mastalska.
W pierwszej Arenie Biznesu, która odbyła się w Hotelu Sheraton w Krakowie wzięło udział 60 firm. W kolejnych edycjach uczestniczyło nawet po 150 przedsiębiorców. Potem zdecydowano się jednak postawić na cykliczne spotkania w mniejszym gronie biznesowym. Odbywają się one raz w miesiącu w różnych miastach Polski.
Jak przygotować się do takiego spotkania:
Podczas samego spotkania pamiętaj, aby przede wszystkim być pozytywnie nastawionym, uśmiechać się, rozmawiać a nie prowadzić monolog i szukać płaszczyzny współpracy.
Wiele kontraktów zostało zawarte dzięki takim spotkaniom, bo ważny jest świadomy wybór – jeśli Cię znają, to Cię polecają.
Promując swoją firmę w Arenie Biznesu otrzymujesz konkretne korzyści: poznajesz kilkadziesiąt nowych osób miesięcznie, promujesz swoje usługi bezpośrednio w grupie docelowej, zwiększasz wiarygodność swojej firmy, pozyskujesz nowych klientów, a w konsekwencji zwiększasz swoje zyski i rozwijasz biznes.
„Arena Biznesu to narzędzie. Jak każde narzędzie – jest skuteczne, jeśli się go używa.”
Sprawdź sam:
Daniel Kubach