Drodzy Czytelnicy, przedstawiamy naszą kolejną pozytywną rekomendację dla firmy marketingu sieciowego. Tym razem pod redakcyjną lupę trafiła firma Betterware Polska, a trzeba szczerze przyznać, że nawet jako obiekt oglądany w sporym powiększeniu wygląda nienagannie.
Betterware Polska wciąż w akcji!
—
Na pierwszy rzut oka, przeglądając katalog firmy Betterare Polska myślisz sobie – ot miseczki, ozdoby, ceraty na kuchenny stół – po co mi to? Kolejny niepotrzebny grat do kuchni. Nagle jednak trafiasz na coś prostego, a zarazem szalenie innowacyjnego, na coś, co rozwiązuje problem, którego doświadczyłeś, i po prostu wiesz, że musisz to mieć! Nie każdy wie, że dzisiaj Betterware Polska to nie tylko kolorowe plastykowe pojemniczki i wieszaki, ale również rozbudowany dział chemii gospodarczej, suplementy diety dla aktywnych, naturalny kolagen i markowe kosmetyki.
W 1928 roku we wschodnim Londynie Albert Edward Clark i Edward Ernest Willis założyli firmę Betterwear – tak zaczyna się ta historia. Dzisiaj firma, już jako oddzielna spółka pod nazwą Betterware Polska prowadzi działalność w naszym kraju, rozprowadzając produkty niezbędne w każdym gospodarstwie domowym. Firma błyskawicznie odpowiada na wszelkie trendy rynkowe, dlatego kryzys jej nie zagraża. Jest wręcz odpowiedzią dla wszystkich, których dotknął kryzys, a zwłaszcza pań domu, chcących wzmocnić kondycję finansową swojego budżetu – idealny sposób na zarabianie dodatkowych pieniędzy
– pisaliśmy w marcu 2013 o Betterware Polska, podając ją jako przykład firmy odpornej na kryzys.
Firma płaci podatki w Polsce, co zalicza się do niewątpliwych plusów. Posiada niski próg wejścia, dzięki czemu jest gotowym rozwiązaniem na problemy finansowe dotykające i studentów, i emerytów, i gospodynie domowe. Wciąż poszerzany asortyment oraz błyskawiczna odpowiedź na rynkowe trendy to z kolei coś, co przyciąga uwagę ludzi biznesu z doświadczeniem.
Co jeszcze lubimy w Betterware Polska? Firma zatrzymuje swoich najlepszych liderów planem marketingowym, bonusami i szerokim asortymentem, a nie klauzulami o zakazie konkurencji. Betterware oferuje również wszelkiego rodzaju wsparcie w postaci narzędzi sprzedażowych i rekrutacyjnych – począwszy od przyciągających oko katalogów, które każdy chce przejrzeć, przez promocje sezonowe, program samochodowy, aż po coachingi, szkolenia i eventy w większych miastach Polski. Czego chcieć więcej?
Jedyny fakt, który może budzić wątpliwość to ceny produktów – są niewygórowane, więc i prowizja nie jest oszałamiająca – tak podpowiada logika. Ale czy to na pewno skaza na nienagannym obliczu firmy? Z obserwacji historii wielkich koncernów takich jak Avon wiemy już, że im tańsze produkty, tym więcej klient może ich kupić. A wybierać jest z czego. Podstawowymi produktami firmy są artykuły i środki gospodarstwa domowego, w większości ekologiczne i bardzo innowacyjne. Wiele z nich stało się „must have” sezonu, np. ekologiczna kula do prania bez użycia detergentów czy wyjątkowo zmyślna gilotynka do obierania jabłek. Poza tym warto zwrócić uwagę na bogactwo oferty, w której znajdziemy również droższe marki, takie jak Blue Nature (suplementy diety, wellness) czy Bottega Verde.
Tygrys MLM-u
—
Kiedyś pisaliśmy: charyzmatyczny, ekspresyjny, potrafi rozbawić publiczność do łez. Sam mówi o sobie – „(…) jestem niepoprawnym optymistą i marzycielem, ale potrafię zachować realistyczny pogląd na Świat.” Mowa oczywiście o prezesie firmy Betterware, Michale Mierzwińskim. Dzisiaj nie zmieniło się nic. Przynajmniej nie na minus. Michał Mierzwiński wciąż cieszy się ogromnym autorytetem w branży i świetnie się prezentuje. Michał ma na swoim koncie szereg trafnych decyzji – od wdrożenia do Betterware Polska produktów welllness, po włoskie kosmetyki Bottega Verde, które okazały się być przysłowiowym strzałem w dziesiątkę. Dziś wprowadza swoją firmę do Czech i na Słowację.
Budowanie wizerunku w Internecie: piątka z plusem!
—
Po wpisaniu w Google hasła „Betterware Polska” na pierwszym miejscu pojawia się oficjalna strona internetowa, na której znajdziemy aktualności, wywiady z ludźmi sukcesu, filmy promocyjne, aktualną ofertę – generalnie wszystko to, co mogłoby zainteresować potencjalnego kandydata na współpracownika. Na oficjalnej stronie znajdziemy również przekierowanie do blogów pełnych praktycznych informacji i setek sposobów na wykorzystanie produktów Betterware w kuchni, przy sprzątaniu i do pielęgnacji ciała. Jeżeli jeszcze nie wiesz, jak zaskoczyć rodzinę pysznym i oryginalnym daniem, błyskawicznie zaprowadzić porządek przed wizytą gości i jak na koniec szybko i skutecznie się zrelaksować, powinnaś (powinieneś) przejrzeć blogi Anastazji Dądeli, Katarzyny Skubiszewskiej, Edyty Pytko-Ruszel oraz Elżbiety Gawron.
Najciekawszy znany nam pomysł na promowanie swojego biznesu wcieliła w życie Diamentowa Dyrektor Betterware Polska, Magdalena Szewczuk, której struktura liczy ponad 60 000 Przedstawicieli. Magdalena przygotowała serial internetowy „MLM od kuchni”, w którym prowadzi ciekawe rozmowy z wyjątkowymi gośćmi przy… gotowaniu! Chcesz nauczyć się smacznie gotować, poznać zastosowanie produktów Betterware i jednocześnie dowiedzieć się, jak zarabiać pieniądze? Oglądaj „MLM od kuchni”! O media społecznościowe firma również dba, jak trzeba: na facebooku łatwo odszukamy ciekawy oficjalny fanpage, można go zobaczyć tutaj.
—
Firmo Betterware Polska! Nie chcieliśmy napisać Wam laurki, naprawdę. Staramy się przedstawiać fakty najrzetelniej, jak tylko się da, a problem leży w tym, że nie bardzo mamy do czego się przyczepić. No… właściwie jest jedna rzecz – liczymy na większą ilość głosów oddanych w naszym Rankingu Firm i Produktów, w myśl zasady, że dobre rzeczy trzeba promować wszelkimi dostępnymi sposobami.