Daniel Kubach: System pracy a zarządzanie strukturami MLM, część 1
Kiedy miałem 22 lata, straciłem całą strukturę. Ponad 100 sprzedawców bezpośrednich, którymi zarządzałem. Był to dla mnie bolesny cios i lekcja, którą do dzisiaj pamiętam. Wyciągnąłem z niej wnioski… a ponad rok później ponownie straciłem całą strukturę. Tym razem...
Czytaj więcejKim jest sprzedawca bezpośredni?
Na stronie Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej opublikowano wyniki badań IBRiS lipiec-sierpień 2015, których celem było rozpoznanie sylwetki polskiego sprzedawcy bezpośredniego. W ogólnopolskim badaniu udział wzięły osoby pracujące w systemie sprzedaży bezpośredniej, współpracujące z firmami zrzeszonymi w PSSB. Z badań wynika, że...
Czytaj więcejSAYEN jeździ po Polsce! Relacja ze spotkania we Wrocławiu
Marka SAYEN, o której niedawno pisaliśmy na naszym portalu, ruszyła w Polskę, by szerzyć „Nową Filozofię Piękna”. Czy jesteście gotowi na rewolucję kosmetyczną, jaką wprowadza SAYEN do branży marketingu sieciowego? Na czym polega ta rewolucja? Na uważnym dobraniu składników...
Czytaj więcejChiny wyprzedzą USA?
Jak wynika z informacji podanych przez Ministerstwo Handlu, w Chinach rośnie liczba firm sprzedaży bezpośredniej, a ich dochody podatkowe przekroczyły 300 mld juanów (4,7 mld dolarów). Jeśli utrzyma się obecne tempo chińskiego wzrostu gospodarczego, tamtejszy rynek MLM i DS...
Czytaj więcejProf. Robert Cialdini o marketingu sieciowym i skutecznym przekonywaniu
Znajoma właścicielka sklepiku z indiańską biżuterią, która bardzo słabo się sprzedawała, poprosiła sprzedawczynię o obniżenie cen o połowę, chcąc pozbyć się towaru nawet ze stratą. Pracownica omyłkowo zamiast obniżyć ceny, podwyższyła je dwukrotnie – i wszystko sprzedała! Ta historia...
Czytaj więcej