Porozmawiajmy o skutecznej reklamie
Czy wiesz, że za część ceny jednej reklamy prasowej, możesz zorganizować całą akcję, w wyniku której z Twoją ofertą zapoznają się setki, a może nawet tysiące Twoich potencjalnych Klientów? Tradycyjna reklama (prasa, radio, billboardy) trafia do wszystkich. Czy to...
Czytaj więcejInwestycyjny portret Polaków
Aktywni, nie bojący się ryzyka wytrawni inwestorzy, którzy stawiają na nowości? Czy może ostrożni, słabo wyedukowani finansowo i raczej stroniący od produktów inwestycyjnych? Jaki jest inwestycyjny portret Polaków? Jak podchodzą do inwestowania i gdzie najchętniej lokują swoje pieniądze? –...
Czytaj więcejJak budować efektywny zespół?
Żeby stworzyć efektywny zespół, menadżer musi podjąć się innej pracy niż ta, nakierowana na indywidualny rozwój poszczególnych pracowników. Powinien on skupić się na czterech obszarach: Budowanie zespołowego poczucia wartości i celu Poczucie wartości (uczucie satysfakcji czerpane nie tylko z...
Czytaj więcejTechnika perswazji, która działa zawsze.
Sprzedawcy z całego świata zadają sobie wiele trudu, aby wymyślić taką technikę perswazji, dzięki której dotrą do każdego klienta. Sprzedawcy z całego świata zadają sobie wiele trudu, aby wymyśleć taką technikę perswazji, dzięki której dotrą do każdego klienta. Doświadczeni...
Czytaj więcejMagdalena Szewczuk – Realizuje marzenia
Na początku nie wierzyła w ten biznes. Obecnie jest liderem nr 1 w firmie Betterware. Wiele osiągnęła, ale nadal ma wielkie marzenia. Czy jest kimś wyjątkowym? Czy każdy może powtórzyć jej sukces? Odpowiedzi na te pytania Magda udzieliła nam...
Czytaj więcej