Dlaczego nie zarabiasz w MLMie? Mi idzie całkiem dobrze – aut. Maciej Skrzypczak (artykuł konkursowy)
Wszystko zaczęło się 2 lata temu, kiedy to odwiedziła mnie moja dobra znajoma, mówiąc że ma dla mnie świetną propozycję. Położyła na stole przyniesiony ze sobą prostokątny przedmiot przypominający aktówkę używaną przez mojego dziadka do przechowywania najważniejszych dokumentów jakie posiada....
Czytaj więcejStrategia rodem z Hollywood, czyli jak wypromować nowy produkt w internecie ?
Tradycyjnym sposobem byłoby stworzenie strony z ofertą i skierowanie na nią stargetowanego ruchu. Być może metoda ta się sprawdzi w przypadku niektórych produktów. Jednak przy typowej ofercie masz właściwie tylko jedną szansę sprzedaży. Potencjalny klient, który wejdzie na...
Czytaj więcejImperatyw komunikacyjny – AUT.Wojtek Grad (ARTYKUŁ KONKURSOWY)
Imperatyw to taka zasada, nakaz, reguła, która nie podlega dyskusji. I żeby było jasne. Do niczego nie chce cie zmuszać, ani twierdzić, że to co ma ci do powiedzenia, jest jedynie słuszne i prawdziwe. ARTYKUŁ KONKURSOWY Bo będę pisał...
Czytaj więcejKonkurs- Najlepszy Artykuł
Drodzy użytkownicy Przypominamy o konkursie na najlepszy artykuł. Konkurs jest szansą na wykazanie się, na przedstawienie w sieci swojego punktu widzenia, podzielenie się zdobytym doświadczeniem, oraz oczywiście promowanie swojego wizerunku, co pomoże Wam podczas rekrutacji. Ponadto publikacja artykułu konkursowego...
Czytaj więcejJak przekonać sceptyka do zakupu Twojego produktu w Internecie?
A oto jedna z ciekawszych technik z arsenału wspólczesnego copywritera, która pomaga przekonać nieprzekonanych. Czy pozwoli srzedać lód Eskimosom a piasek mieszkańcom Sahary? Sprawdź. Copywriting i sceptycy. Jeżeli starasz się sprzedać przez Internet dobry produkt, który jednak nie...
Czytaj więcej