Adam Śliż "Poznaj i poczuj"
„Poznaj i poczuj” to filozofia, którą kieruje się Adam Śliż w promowaniu produktów firmy Nikken. Dzięki stosowaniu tej idei w kontakcie z klientami następuje – jak twierdzi – samosprzedaż. Kiedyś lider największej struktury A.T.W. Products w Polsce. Dzisiaj pomaga...
Czytaj więcejEfektywna sprzedaż telefoniczna.
Sztuka efektywnej sprzedaży przez telefon polega na umiejętności budowania z klientem relacji. Żeby móc to zrobić, sprzedawca musi zdobyć na chwilę uwagę Klienta. Jak to zrobić, żeby wyróżnić się spośród setek innych sprzedawców codziennie napadających Klienta z niepowtarzalnymi...
Czytaj więcejA przejdź sobie po desce!
„Doświadczenie Carpentera z XVIII wieku pokazuje, że największe sukcesy możemy sobie… wymyślić! Jego przykład jest prosty, stosowałem go wiele razy na szkoleniach. Układamy kartki papieru na podłodze – taką krótką ścieżkę z 3-3 kartek. Pytamy uczestnika czy po niej...
Czytaj więcejDlaczego dystrybutorzy odchodzą ?
Na początek dobra informacja. Liczba dystrybutorów firm marketingu bezpośredniego systematycznie rośnie. Oznacza to, że branża zdobywa swoich nowych zwolenników. Każdego dnia rzesze osób decydują się na współpracę z wybraną firmą. Są też tacy, którzy decydują się na więcej niż...
Czytaj więcejROZSTRZYGNIĘCIE KONKURSU na najlepszy artykuł
Umiejętne kreowanie emocji wokół treści, skuteczne stopniowanie napięcia i znakomita pointa, ale przede wszystkim rzetelna i usystematyzowana prezentacja zagadnień, to te cechy artykułu prasowego bądź internetowego, które najlepiej i najdobitniej świadczą o jego profesjonalnym przygotowaniu. O tym jak cenna...
Czytaj więcej