Firmy Multi-Level Marketingu po raz kolejny potwierdzają fakt, że to biznes z prawdziwie ludzką twarzą. Dzięki zaangażowaniu w działalność charytatywną przedsiębiorstwa takie jak Amway czy EuCO poprawiają wizerunek całej branży. Gratulujemy również polskiej firmie FM Group, której produkt został po raz kolejny nagrodzony w plebiscycie Laur Konsumenta.
EuCO nagrodzone za działalność charytatywną
Europejskie Centrum Odszkodowań, od dawna angażujące się w działalność charytatywna na różnych polach, zostało uhonorowane przez minister MSWiA Teresę Piotrowską. 21 stycznia spotkała się ona z fundacjami wspierającymi poszkodowanych i zmarłych na służbie funkcjonariuszy Policji, Straży Pożarnej i ich rodziny oraz ich darczyńcami. W trakcie tego spotkania Prezes Europejskiego Centrum Odszkodowań S.A. Krzysztof Lewandowski odebrał z rąk minister MSWiA Teresy Piotrowskiej pióro, wylicytowane podczas II Charytatywnego Balu Oficerskiego Policji, który odbył się 16 stycznia 2015 roku w Auli Kryształowej SGGW, pod patronatem Pierwszej Damy Rzeczpospolitej Pani Anny Komorowskiej i honorowym przewodnictwem małżonki Komendanta Głównego Policji, generałowej Haliny Działoszyńskiej. Dochód z Balu przeznaczono na pomoc wdowom i dzieciom osieroconym przez policjantów, którzy zginęli podczas służby.
Przedstawiciel EuCO – Krzysztof Lewandowski – został zaproszony do Pałacu Prezydenckiego na Inaugurację Obchodów Roku Jubileuszu 30-lecia Olimpiad Specjalnych Polska z udziałem pierwszej damy, pani Anny Komorowskiej. W uroczystości uczestniczyli m.in. ambasadorzy Olimpiad Specjalnych Polska – aktorzy Piotr Adamczyk i Cezary Pazura oraz himalaistka Kinga Baranowska.
EuCO jest mecenasem paratriathlonowego tandemu Jarka Skiby i Marcina Suwarta, powołanego do kadry narodowej paratriathlonu na Letnie Igrzyska Paraolimpijskie w Rio de Janerio.
Amway walczy z niedożywieniem
Amway wspólnie z Global Alliance for Improved Nutrition (GAIN) 31 marca w Waszyngtonie zainicjowały projekt Mapowania Niedożywienia, tworząc i udostępniając poprzez stronę gainhealth.org nowe internetowe narzędzie pokazujące światowy problem niedożywienia we wszystkich jego aspektach. Strona ta ułatwia dostęp do statystyk i zawiera dane zebrane z ponad 30 krajów. W ten sposób Amway i GAIN pragną zwrócić uwagę nie tylko na problem niedożywienia, ale również nadwagi i otyłości. Z powodu głodu lub niedożywienia wiele dzieci do 5 roku życia na całym świecie ma krzywicę lub wady rozwojowe. W krajach z niewielkimi lub średnimi dochodami na jednego mieszkańca, jak m.in.: Indie, Meksyk lub RPA, to właśnie niedożywienie jest główną przyczyną zgonów u dzieci w wieku do lat 5. Jednocześnie gwałtownie rośnie tam liczba dzieci otyłych. W Gwatemali 48 procent dzieci, 55 procent kobiet oraz 41 procent mężczyzn zmaga się z nadwagą lub z otyłością. Więcej o projekcie: http://alterbusiness.info/amway-w-trosce-o-poprawe-jakosci-zycia-ludzi-niedozywionych-otylych/
Kawy Aurile nagrodzone Srebrnym Laurem Konsumenta 2015
Po raz drugi z rzędu kawy funkcjonalne Aurile, stworzone przez FM Group, zostały nagrodzone w ogólnopolskim plebiscycie. Dzięki głosom klientów, zbieranym telefonicznie i przez portale internetowe, produkt firmy został nagrodzony w kategorii kaw funkcjonalnych. Laur Konsumenta jest potwierdzeniem dobrej opinii Polaków o produkcie, formą jego zbiorowej rekomendacji. Godło Lauru Konsumenta 2015 to gwarancja jakości i dowód, że produkty FM GROUP są niekwestionowalnymi liderami w swojej grupie.
Konferencja Momentum MonaVie
W dniach 21-22 marca 2015 w Madrycie odbyła się europejska konwencja MonaVie Momentum. Prowadzona była przez mistrza ceremonii, Starszego Dyrektora ds. Marketingu Ameryki Północnej – Stephena Jonesa. Tematem przewodnim, poruszanym przez większość liderów, w tym światowej sławy mówcy motywacyjnego – autora, lidera biznesu i wydawcy Success Magazine, Darrena Hardyego – było przywództwo poprzez rozwój osobisty i pomoc innym w osiągnieciu sukcesu. „Przywództwo XXI wieku nie jest związane z realizacją Twoich własnych marzeń, ale z pomaganiem innym osiągnąć ich marzenia. Jesteś mistrzem dla dziedzictwa, które żyje w sercach Twoich ludzi” – nawoływał Darren ze sceny. Firma przedstawiła nowe materiały informacyjno-reklamowe skupione na kliencie oraz trzy nowe promocje, które zostały zaprojektowane tak, by wspierać koncepcję osiągnięcia największych korzyści poprzez praktykowanie właściwych zachowań. W Madrycie odbyła się również kolejna gala BlackTie, tym razem w stylu agenta 007.
Źródła: