Firmy MLM nieustannie rozwijają skrzydła, skutecznie konkurując z tradycyjnymi biznesami. Dowody? Coraz więcej z nich zdobywa uznanie w najbardziej prestiżowych rankingach. MonaVie szturmem zdobywa kolejny ważny rynek w Europie, Jeunesse Global nagrodzono nagrodą za całokształt innowacji technologicznych, a Mary Kay – za najlepszą aplikację i stronę internetową. Niezwykle dynamicznie rozwija się także Nu Skin, co zostało zauważone przez magazyn „Fortune”.
MonaVie we Włoszech
–
MonaVie dokłada wszelkich starań, aby rozwijać biznes, podbijając kolejny rynek sprzedaży bezpośredniej, którego wartość liczona jest w miliardach dolarów. Na początku października firma oficjalnie weszła na włoski rynek, co oznacza, że działa już w 39 krajach na świecie.
W Unii Europejskiej mamy ponad 4 miliony sprzedawców bezpośrednich, a Włochy należą do jej najważniejszych rynków. W zeszłym roku jego wartość przekroczyła 3 miliardy dolarów, co oznacza, że Włochów wyprzedzają jedynie Francja, Niemcy i Wielka Brytania.
Konsumenci we Włoszech na początku mają dostęp do sześciu produktów MonaVie, w tym flagowych napojów z jagody acai. Soki te produkowane są w zlokalizowanej w Niemczech (Hohenseefeld) zupełnie nowej fabryce firmy. Wcześniej wszystkie produkty sprzedawane w Europie sprowadzano ze Stanów Zjednoczonych. Nowa fabryka w Niemczech to inwestycja w rozwój europejskiego biznesu MonaVie.
Jeunesse zdobywcą Gold Stevie Award
–
Podczas 11 edycji Annual American Business Awards w październiku 2014 roku firma marketingu sieciowego Jeunesse Global została uhonorowana nagrodą Gold Stevie za całokształt osiągnięć w dziedzinie innowacji technologicznej.
Do rywalizacji wybranych zostało ponad 320 firm działających na terenie Stanów Zjednoczonych. Poza nagrodą za technologiczne innowacje, Jeunesse doceniono również w innych kategoriach: Cloud Service, Cloud Infrastructure, Cloud Platform oraz Cloud Storage. Wyróżnienia te firma może dopisać do coraz większej liczby zdobytych ostatnio nagród, w tym znalezienia się na prestiżowej liście INC 500 jako jedno z najszybciej rozwijających się przedsiębiorstw w USA.
To niezwykłe wyróżnienie – zostać uznanym za najlepszego z najlepszych pod względem innowacji technologicznych. W Jeunesse naszym priorytetem zawsze było przodowanie w innowacjach i technologiach, a więc ta nagroda łączy się z ogromnym uznaniem dla naszych wysiłków
– komentował Scott Lewis, Chief Visionary Officer w Jeunesse.
Strona internetowa Mary Kay najlepsza!
–
Fani kosmetyków z całego świata głosowali i wybrali Mary Kay – 30 września podczas ceremonii wręczania nagród Beauty 2.0 w Nowym Jorku ten kosmetyczny gigant został nagrodzony w kategorii „Najlepsza strona internetowa” oraz „Najlepsza aplikacja”. O ile pierwszą z nagród Mary Kay zdobyła już po raz drugi z rzędu, o tyle w drugiej kategorii została nominowana po raz pierwszy i od razu jej aplikacja umożliwiająca tworzenie wirtualnych makijaży została w głosowaniu uznana za najlepszą.
Te nagrody są niezwykle istotne dla Mary Kay, ponieważ zostały przyznane przytłaczającą ilością głosów fanów marki Mary Kay. Zarówno w kontakcie bezpośrednim, jak i cyfrowym, Mary Kay specjalizuje się w obsłudze klienta z najwyższej półki i osobistych relacjach, dlatego jesteśmy zachwyceni faktem, że kobiety – zwłaszcza nasze Niezależne Konsultantki – pokochały nasze cyfrowe innowacje!
– powiedziała Sheryl Adkins-Green, szefowa działu marketingu Mary Kay.
Nu Skin na liście „Fortune”
–
Amerykański magazyn „Fortune” opublikował niedawno swoją coroczną listę najszybciej rozwijających się firm w Stanach Zjednoczonych. Nu Skin znalazła się na 68 pozycji.
Nu Skin, firma sprzedaży bezpośredniej oferująca kosmetyki i środki przeciwstarzeniowe, zwiększyła swoje obroty aż o połowę w ciągu zaledwie jednego roku. Firma z siedzibą w stanie Utah w 2013 roku osiągnęła przychów w wysokości 3,18 miliarda dolarów, co w porównaniu do roku 2012 oznacza wzrost o 977 milionów. W 2014 jej obroty nieznacznie spadły, oscylując wokół 650 milionów dolarów w drugim kwartale tego roku.
●
Źródła: